WRC hooaeg 2017

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
eib1
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 124
Joined: 10 Jan 2013, 16:06

Re: WRC hooaeg 2017

Post by eib1 »

soca wrote:
Timur_P wrote:Tänaku ja tšempion Ogier’ ilmataadina tegutseb Eesti mees -- Delfi Sport
Saab keegi selle artikkl siia panna? Tänud.
kas tegemist on kasutaja bluufordiga? :)
peaks olema küll
johaan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 606
Joined: 05 Feb 2014, 21:42
Location: Tln

Re: WRC hooaeg 2017

Post by johaan »

Timur_P wrote:Tänan johaan.
Hea meel et sain abiks olla :)
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC hooaeg 2017

Post by soca »

rahvusvahelises foorumis teadjamad mehed teavad rääkida et Nasser pidavat varsti mingi üllatava projektiga avalikkuse ette tulema, Mikkelsen ka pundis. Ei pidanud see üldse Pologa olema seotud. Ise pakun et äkki on mingi seotus selle Prokopi tiimiga kus Ostberg sõidab? Eks näha.

E: muudan om arvamust, asi on hoopis Hyundai või Citroeniga seotud.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
(Jan)
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1634
Joined: 01 Feb 2014, 14:13

Re: WRC hooaeg 2017

Post by (Jan) »

Arvatavasti see ongi se nn "üllatav" projekt

#WRC @matthieubaumel speaks on live @lequipe21 maybe returns with Al-Attiyah in GB + Australia
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Post by -huviline2- »

Sidrunis üks naftamees juba on, kuid samas tundub see M-Spordi järel olema meeskond, kellele raha kõige rohkem vaja oleks.
CTR
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5084
Joined: 21 Jan 2015, 19:26
Has thanked: 4
Meeldimisi saanud: 11

Re: WRC hooaeg 2017

Post by CTR »

enam kui kindel, et Hyundai ei hakka mingeid masinaid müüma/rentima.. pole ei rahaliselt ega sõitjate poolest vajadust
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2017

Post by jens »

Äkki on väike võimalus, et kui Hänninen tõesti ei suuda eriti punkte tuua, siis Toyota võtab poole hooaja pealt Mikkelseni, et tootjate arvestuses oma võimalusi parandada? Sellised asjad ei ole päris ennekuulmatud. Kunagi saadeti isegi Duval paariks etapiks puhkama, kui ta liiga palju katkestas.

Ainuke küsimus on see, kuivõrd oluline on Tommile soomlasest sõitja ja millised on lepingud...
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Post by -huviline2- »

Hänninen on etalon. Tema suure arendustöö tegi ning tema tulemused seda väljendama peavad. Ma hästi ei usu sellist vangerdust, Toyotal oleks võimalik oma riske alustuseks maandada 3. autoga...

Samas Nasser (äkki võtab kaasa Mikkelseni ka) Toyotaga oleks selles mõttes loogiline, et Toyota Gazooga ta Dakaril osales...
Last edited by -huviline2- on 10 Apr 2017, 21:49, edited 1 time in total.
Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 907
Joined: 10 Feb 2012, 10:08

Re: WRC hooaeg 2017

Post by Rainiz. »

jens wrote:Äkki on väike võimalus, et kui Hänninen tõesti ei suuda eriti punkte tuua, siis Toyota võtab poole hooaja pealt Mikkelseni, et tootjate arvestuses oma võimalusi parandada? Sellised asjad ei ole päris ennekuulmatud. Kunagi saadeti isegi Duval paariks etapiks puhkama, kui ta liiga palju katkestas.

Ainuke küsimus on see, kuivõrd oluline on Tommile soomlasest sõitja ja millised on lepingud...
Enne saab võimaluse Toyotas Lappi kui Mikkelsen. Seda ei juhtu kindlasti, et Mikkelsen Toyotas maandub. Vähemalt mitte see hooaeg.
renxrw
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 291
Joined: 12 Feb 2015, 17:59

Re: WRC hooaeg 2017

Post by renxrw »

ME-3
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 193
Joined: 06 Mar 2011, 10:06

Re: WRC hooaeg 2017

Post by ME-3 »

Dubber
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1342
Joined: 30 Jan 2009, 11:07
Location: Pärnu

Re: WRC hooaeg 2017

Post by Dubber »

Mjah, ega Te neid tasulisi artikleid vaestele ju jagada ei viitsi. Lingi panete küll aga ...
Tehtud! Ott ja Martin on WRC meistrid!
STI
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 950
Joined: 13 Feb 2003, 20:34
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2017

Post by STI »

Dubber wrote:
Mjah, ega Te neid tasulisi artikleid vaestele ju jagada ei viitsi. Lingi panete küll aga ...
Kolmandik ralli MM-sarjast on seljataga. On neid, kes võivad rõõmustada, ja neid, kes peavad kurvastama. VÕITJAD Rallifännid Mida magusamat võib üks rallifänn veel tahta – hooaja neljal esimesel MM-rallil on võidutsenud neli erinevat tiimi ja ekipaaži. Mõistagi on võitlus tiitli pärast erakordselt tihe ja loodetavasti läheb nii lõpuni välja. Tulevik on täiesti ennustamatu, sest tiimid arendavad autosid suurel kiirusel. Samal ajal olla tehnilised reeglid sedavõrd hästi koostatud, et suurt edu ei saavuta keegi. Kes julgeb mõisa mängu panna ja Argentina ralli võitja peale kihla vedada? Reklaam Malcolm WilsonFoto: @World Media Agency M-Sport M-Spordi boss Malcolm Wilson oli enda sõnul planeedi õnnelikem inimene, kui pärast Volkswageni loobumist Sébastien Ogier’ endale meelitas. Ehk täitub nüüd Wilsoni unistus ning M-Sport võidab meeskondliku ja ka individuaalse MM-tiitli? Igatahes hoitakse mõlemas arvestuses praegu juhtohje. Kusjuures kasu lõikab ka Ott Tänak, kelle sõnul pole M-Sport kunagi varem nii meeletut arendustööd teinud. Edu võiks Fordi autotehasel, mille toodanguga Ogier ja Tänak kihutavad, suu vesiseks ajada ja panna mõtlema: äkki tasuks M-Sporti taas täies mahus toetama hakata? Sébastien Ogier Pole kahtlust, et neljakordset valitsevat maailmameistrit rahuldab üksnes viies tšempionitiitel, mistap tegi Ogier M-Spordi meeskonnaga liitudes õige valiku. Hooaja alguses tundub, et kiireimad autod on küll Hyundail, kuid see tiim talle pakkumist ei teinud. ” Sügisel selgub, kas Ogier suudab triumfeerida ka siis, kui istumise all pole ülekaalukalt parim auto. Siiski pole Ogier’l lihtne – MM-sarja liidrikoht on praegu küll tema käes, ent tulnud on kõigest üks rallivõit ja seegi õnnega pooleks. Sügisel selgub, millisest puust prantslane on ja kas ta suudab triumfeerida ka siis, kui istumise all pole ülekaalukalt parim auto. Tommi Mäkinen (keskel) rõõmustab koos Jari-Matti Latvala (vasakul) ja Miikka Anttilaga.Foto: REUTERS/SCANPIX Tommi Mäkinen ja Toyota Skeptikud ei uskunud, et neljakordne maailmameister Tommi Mäkinen suudab tiimijuhina Toyotale hoo nullist nõnda kiiresti sisse lükata. Soomlane suutis, kuigi oli ise üks skeptikuid ja lootis esimest korda poodiumile ronida alles hooaja keskel. Aga Jari-Matti Latvalal, kes sai Toyotas justkui uue hingamise, on juba kirjas võit ja teine koht ning Mäkineni näol särab katkematu naeratus. Telepublik Rallist hakkab saama teleala. Ülekanded (punkti)katsetelt, päevakokkuvõtted, Red Bull trügib neti-TV-ga samuti mängumaale… Kui aastaid pidi fänn arvutiekraanilt jõllitama üksnes vaheaegu, siis nüüd on pilt märgatavalt liikuvam. Võib arvata, et asi areneb aina edasi. Varsti võib otsepildis kaasa elada järjest rohkematele kiiruskatsetele ja tulevikus näeb moel või teisel rallit telerist täies mahus. KAOTAJAD Thierry Neuville Belglane võitis küll äsjase Korsika ralli, kuid oskas kindlalt liidrikohalt ära väristada hooaja kaks esimest võidukihutamist. Poleks väristanud, oleks ta MM-sarja kindel liider. Näis, mida tulevik Neuville’ile toob, kuid nii tihedas konkurentsis võib juhtuda, et teist võimalust ei anta. 50 punkti ära kinkida on ilmselgelt kurjast. Thierry Neuville jõudis Korsikal lõpuks sihile.Foto: AFP/SCANPIX Citroën Mõistmatu, kuidas on Citroën nõnda kehv, kuigi võttis mullu vaheaasta, et uut autot ehitada ja arendada. Nelja ralli peale on suudetud hankida ainult üks poodiumikoht – tõsi, küll esikoht –, aga kokkuvõttes tuleb saak ikkagi kesiseks kuulutada. Kurjad keeled räägivad, et Citroën on endiselt puusse pannud katsepaikadega – autot ei katsetata neis tingimustes, kus rallid tegelikult toimuvad. Mine võta kinni, kuid on üsna ilmne, et tiim teeb kaotatu varem või hiljem tasa. Volkswagen Otsus ralliprojektile kriips peale tõmmata oli Volkswagenist äärmiselt rumal. Ralli MM-sari näikse taas jõudvat kuldajastusse ja reklaam kaasalöövatele autofirmadele on võimas. Eriti olukorras, kus võidavad kõik. Ehk peaks peale Volkswageni naasmisele mõtlema ka Peugeot, Subaru, Mitsubishi… Toyota suutis sisuliselt kahe aastaga läbi murda. Piloote autodesse jätkuks. Mullusel viimasel võistlusel Austraalias pritsis Andreas Mikkelsen Volkswageni kombinesoonis võidušampanjat, nüüd on ta aga tööta.Foto: AFP/SCANPIX Tööta piloodid Ralli MM võib küll olla põnev, ent neli meeskonda – olgugi et igas meeskonnas on kolm võidusõitjat – on siiski vähe. Kiired norralased Andreas Mikkelsen ja Mads Østberg marjamaale ei pääsenud ning ka noortel on keeruline WRC tasemele murda. Praeguse seisuga võiks ehk Toyotas tuleval aastal vabaneda kaks kohta, aga see on ka kõik. Rahvusvaheline autoliit (FIA) peaks lubama rajale ka praeguste tiimide teised meeskonnad. Vormel 1 „Kuninglikul” vormelisarjal pole rallile midagi vastu panna. Tänavu on isegi hästi: esikoha pärast näikse võitlevat kaks pilooti eri meeskondadest, mitte ühest nagu kolmel eelmisel aastal. F1 peab mõtlema, kuidas edasi liikuda, sest tänapäeva (tele)maailmas on konkurents äärmiselt tihe. Draamat on vaja – nagu ralli seda tänavu selgelt pakub.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Post by -huviline2- »

Või et praeguse seisuga võiks Toyotas vabaneda kaks kohta...
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2077
Joined: 02 Aug 2005, 21:50
Location: Tallinn

Re: WRC hooaeg 2017

Post by jens »

Toyota "kaks vaba kohta" tähendab ilmselt seda, et nad toovad 3. auto järgmiseks aastaks. Latvala sealt nii lambist ometi kusagile ei lähe.
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3574
Joined: 13 Feb 2006, 17:08

Re: WRC hooaeg 2017

Post by -huviline2- »

No Lappi ootab oma 3. autot siiani...Hänninen on küll oma ebastabiilsusega kahtluse all jah, aga samamoodi võiks öelda, et M-Sportis vabaneb vähemalt üks koht (Ogier ei öelnud see nädalavahetus vist ühtegi head sõna auto kohta ja ilmselt hoidis ennast üksjagu tagasi). M-Sporti kodulehel öeldud "not too bad" on ka selline...tore ütlemine.:D
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 2443
Joined: 19 Jan 2010, 22:02
Location: Saaremaa

Re: WRC hooaeg 2017

Post by allar9944 »

Toyota peaks kolmanda auto tooma rajale Portugalis, ehk siis järgmine Euroopa etapp. Hänninen on seal tiimis ainult sellepärast, et ta oli põhiline testisõitja ja leping oli tehtud enne VW-ni lahkumist.
Janarr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 677
Joined: 18 Mar 2013, 21:10
Meeldimisi saanud: 1

Re: WRC hooaeg 2017

Post by Janarr »

Kahtlen, et Latvala üldse kuskile Toyost liikuda kavatseb lähimatel aastatel. Oleneb muidugi mitmeks aastaks mehel leping tehtud on.
„See on pea, mitte jalg, mis on tööriistaks iga võidusõitja eduni. Vähesed mõistavad seda” (Peter Sauber)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Re: WRC hooaeg 2017

Post by Kolin »

JML ei liigu sealt Toyotast mitte kuhugile. Ning tal peaks olema aastane leping.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: 27 Jul 2005, 10:35
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Re: WRC hooaeg 2017

Post by schalke »

Latval ongi siiani kõige suurem üllatus. Just selles mõttes, et ei eksi enam. Tavaliselt on tal peale nelja esimest etappi ainult 20-30 punkti.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Post Reply