WRC aastal 2014

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas jens »

Kolin kirjutas: See mees ei saavuta kunagi Loebi taset. Loebil polnud vahet kas puhastas teed või startis tagant poolt võitis koguaeg.
No ma ei tea, minu arust see väga ei puutu asjasse ja Ogieri lõpptulemused on üsna sarnased Loebile.:) Ega Loeb ka iga kord rallit juhtinud, kui teed puhastas. Meenub mulle lausa mingi ralli vist aastast 2008, kus Ford nelja mehega mängisid Loebi auti - kõik jäid seisma, et lasta Loeb viimase päeva eel liidriks teed puhastama. Siis viimasel päeval tõusidki Hirvonen esimeseks ja Latvala teiseks, Loeb jäeti kolmandaks.

Üldjoontes on see stardijärjekorra arutelu igipõline. Nii kaua kui WRC-d jälginud olen, on alati selle võimaliku ebaõigluse üle kurdetud. Ja reegleid on ka sageli muudetud, mis näitab, et konsensust pole. On jäänud mulje, et kui konkurents on tihedam, eelistatakse "ausamat" stardijärjekorda - s.t aeglasemad puhastavad teed (kuigi kas see on üdini aus - siis kaotavad omakorda aeglasemad mehed veel rohkem ajas?). Aga kui konkurents hõre, siis muudetakse reeglid selliseks, et liidrid puhastavad.:D
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas viplala »

Kolin kirjutas:Ogier hakkab minema mõnusaks vingukottiks. Kardab, et kiirematel rallidel (Pooa ja Soome) teed puhastades ei suuda ta teisel ja kolmandal päeval tagasi võtta enam. See mees ei saavuta kunagi Loebi taset. Loebil polnud vahet kas puhastas teed või startis tagant poolt võitis koguaeg.
Minu arust on praegune süsteem just sobiv. On ka teistel võimalus võidu peale kihutada. Madsi poolt hästi öeldud.
Nagu poola vanasõna ütleb: Vähem Mögeš Rohkem Tegeš
See peaks ikka olema Ungari vanasõna! Või mis kapten Tenkeš :)?
Aga muu jutt puhas kuld Loebi kohta!
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas muhk »

Kolin kirjutas:Nagu poola vanasõna ütleb: Vähem Mögeš Rohkem Tögeš
see tglt jh meie hõimuvendade madjarite keelest tulnud.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas soca »

http://www.rallye-magazin.de/rallyes/wm ... index.html

FIA rallidirektorile Jarmo Mahonenile ja WRC Promo bossile Oliver Cieslale see shoot-out idee väga ei meeldi.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas Kolin »

muhk kirjutas:
Kolin kirjutas:Nagu poola vanasõna ütleb: Vähem Mögeš Rohkem Tögeš
see tglt jh meie hõimuvendade madjarite keelest tulnud.
Õigus jah see velide madjarite oma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas soca »

Tundub et juba järgmisest hooajast see shoot-out ning paljud teised muudatused

http://www.autosport.com/news/report.php/id/114425
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas KidrA »

Midagi on kuskil ikka väga valesti kui see peaks läbi minema. See oleks ikka täielik pornograafia, mis rallist saaks. WRC sarjal pole just kerge praegu aga need meetmed, mis selle parandamiseks ette võetakse on kergelt öeldes idiootsed. Teeks siis 100 meetri sprindis ka nii, et jooksevad mehed 90 meetrit ja siis võtame kaks esimest ja las teevad 10 meetrit jooksu ja vaatame, kes neist tegelikult esi kohta väärib. See on nii haige, et seda on raske isegi kirjutada. Samas võiks küsida, et miks ei ole 1. koha omanikul midaig enam võita, vaid kaotada, sama kehtib 3. 5. 7. jne kohtade suhtes. Miks ühed võivad ainult võita ja teised ainult kaotada? Kus see point on? Kahju veel ka selle pärast, et kui TÄnak peaks nüüd tulevikus endale mõne koha leidma tippseltskonnas siis kui palju mulle ka ei meeldiks kaas-eestlastele kaasa elada siis sellise formaadiga ei suuda. Ei käi tsirkuses ja ei vaata mootorispordi alasid, mis sellega sarnanevad.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas jens »

KidrA kirjutas: Ei käi tsirkuses ja ei vaata mootorispordi alasid, mis sellega sarnanevad.
Tsirkuses vähemalt osalised teavad, et see kõik on üks paras mäng.:) Võistlusspordis aga pingutavad sportlased täiesti tõsiselt - ainult selleks, et see pingutus lõpuks ikkagi ära nullitakse.

Tuleb meelde WWE - World Wrestling Entertainment. Kus kõik ongi teadlik näitemäng. Selle järgi võiks rallis ka 2,5 päeva näitemängu teha ja siis korjame võistlejad lõpuks kokku ja teeme ühe lühikese kiire võistluse.

Ja nagu ma aru saan, see viimane katse saab olema siis midagi Race of Championsi taolist - kahekaupa lastakse autod rajale? Ja see tõenäoliselt kusagil staadionil rahva silme all tehtav ringike. Ja sellise asja jaoks peetakse maha 2-3 pikka päeva nn kvalifikatsioonivõistlust tõeliselt rasketel kiiruskatsetel... Kõlab nagu absurdsus.
Viimati muutis jens, 13 Juun 2014, 18:50, muudetud 1 kord kokku.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas KidrA »

Kolin kirjutas:Ogier hakkab minema mõnusaks vingukottiks. Kardab, et kiirematel rallidel (Pooa ja Soome) teed puhastades ei suuda ta teisel ja kolmandal päeval tagasi võtta enam. See mees ei saavuta kunagi Loebi taset. Loebil polnud vahet kas puhastas teed või startis tagant poolt võitis koguaeg.
Minu arust on praegune süsteem just sobiv. On ka teistel võimalus võidu peale kihutada. Madsi poolt hästi öeldud.
Nagu poola vanasõna ütleb: Vähem Mögeš Rohkem Tegeš
Mina näen asju hoopis vastupidiselt. Ogier tuli Citroeni, hakkas Loebile vastu, oli temaga võrdne, vaid peale paari aastat WRC klassis sõites üllatas Loebi nagu Hamilton üllatas Alonso McLarenis ja Loeb oli see, kes virisema hakkas ja endale eritingimusi nõudma bosside poolt, mida ta ka sai. Ogier võttis kõik selle sirge seljaga vastu ja kui üle viskas siis astus VW paati ja oli nõus isegi S2000 põristama ühe hooaja, pea-asi et oleks võrdne kohtlemine tulevikus. Minu silmis on tegemist vaimselt väga tugeva isiksusega ja pole tema suust tühje sõnu kuulnudki, virisemisest rääkimata. Sama ei saa ma öelda Loebi kohta.
Mads võib ise **** offida. Selliseid asju öeldakse näost näkku, mitte meedia kaudu. Aga kui julgust pole siis võib ka Madsi moodi käituda. On selliseid pläralõugu ka F1's mitu.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas jens »

Kunagi murdmaasuusatamises kasutusele võetud ühisstardid, mida ka palju kritiseeritud, tunduvad nende ralli ettepanekute kõrval järsku väga heade lahendustena...

Sel nädalavahetusel toimub Le Mansi 24h tunni sõit. Sõidavad 23h ja siis võtame võistlejad kokku ja liidrid peavad omavahel viimase ühe-tunnise duelli... Oeh, neid analooge leiaks igalt poolt.:D
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas soca »

KidrA kirjutas:Midagi on kuskil ikka väga valesti kui see peaks läbi minema. See oleks ikka täielik pornograafia, mis rallist saaks. WRC sarjal pole just kerge praegu aga need meetmed, mis selle parandamiseks ette võetakse on kergelt öeldes idiootsed. Teeks siis 100 meetri sprindis ka nii, et jooksevad mehed 90 meetrit ja siis võtame kaks esimest ja las teevad 10 meetrit jooksu ja vaatame, kes neist tegelikult esi kohta väärib. See on nii haige, et seda on raske isegi kirjutada. Samas võiks küsida, et miks ei ole 1. koha omanikul midaig enam võita, vaid kaotada, sama kehtib 3. 5. 7. jne kohtade suhtes. Miks ühed võivad ainult võita ja teised ainult kaotada? Kus see point on? Kahju veel ka selle pärast, et kui TÄnak peaks nüüd tulevikus endale mõne koha leidma tippseltskonnas siis kui palju mulle ka ei meeldiks kaas-eestlastele kaasa elada siis sellise formaadiga ei suuda. Ei käi tsirkuses ja ei vaata mootorispordi alasid, mis sellega sarnanevad.
Täiesti nõus, samamoodi ei mahu pähe kuidas selline idiootsus üldse läbi lastakse. Ning käies mööda erinevaid foorumeid ja neti avarusi pole ma ühtegi inimest näinud kellele see idee meeldiks, väga paljud ütlevad, et loobuvad ralli jälgimisest.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas jens »

soca kirjutas: Täiesti nõus, samamoodi ei mahu pähe kuidas selline idiootsus üldse läbi lastakse. Ning käies mööda erinevaid foorumeid ja neti avarusi pole ma ühtegi inimest näinud kellele see idee meeldiks, väga paljud ütlevad, et loobuvad ralli jälgimisest.
F1 Abu Dhabi topeltpunktide idee lasti ka läbi, kuigi julgelt 95% fännkonnast oli selle vastu.

Tundub, et mootorispordis on põhimõtteliste muudatuste aeg käsil. Võimalik, et asi on selles, et maailmas tervikuna on huvi mootorispordi vastu vähenemas. Viimaste aastakümnete jooksul on ju igasuguseid tehnilisi vidinaid, kommunikatsioonivõimalusi ning meelelahutusshow'sid juurde leiutatud, mis inimeste tähelepanu mujale hajutavad.

Ja seetõttu üritavad erinevad sarjad meeleheitlikult uusi fänne otsida - see, et vanadele fännidele asi vastukarva hakkab, neid ei huvita. Kuna turunduse jaoks on vaja inimesi juurde leida... Ehk siis - "kõik või mitte midagi" suhtumine. Radikaalsed muutused isegi kui sellega spordi põhialused paigast nihutatakse.

Aga meil ei ole siin enam midagi teha - lihtsalt vaadata, mis sellest maailmast siis lõpuks saab...
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas KidrA »

Jah, muidugi see Abu Dhabi topeltskoor samuti. Ei olnud sel F1'l midagi nii kardinaalset viga, et sellist jama oleks vaja olnud ellu viia. Toimuvad ju ka WRC küsitlused pea iga hooaaeg ja fännid vastavad küsimustele. Tekib küsimus, kas keegi neid üldse hindab ja kokkuvõtteid ka teeb kui lõppkokkuvõttes käitutakse fännide soovidele vastupidiselt. Ma julgen arvata, see % kes selle formaadi vastu vastas oli ikka jõhkralt kõrge, sest inimene kes vaatab mootorisporti ja on tehnika huviline siis neid huvitab ikkagi reaalne võitlus, mitte mingi tehislikult ellu viidud loterii. Oli ju ka selle formaadi muutmise kohta küsimus ja ma põhimõtteliselt ainult selle pärast selle küsimustiku ära vastasingi, et sellist pornorgraafiat mu silmad ei peaks nägema aga võta näpust, mingi Capito teab paremini kuidas asjad peavad käima kui fännid. Arusaadav, et VW'i poolt oli surve ala populaarsust tõsta aga kuidas need otsustajad nii rumalad saavad olla jääb arusaamatuks. Ma ei ole veel ühtegi põhjendust kuulnud, et kuidas antud formaat peaks põnevust looma või fänne juurde tooma. Võibolla teeks siis asja veel huvitavamaks ja iga etapi lõpp oleks eriline, näiteks Montes viimane katse sõidetaks ainult tagurpidi käiguga ja Rootsis võetaks end aluspesu väele viimane katse, lastaks autodes aknad alla ja sõidetaks viimane katse värisedes või siis mõni ralli võrreldaks kui pikk kellegil püksis on ja vastavalt sellele ka jaguneks kohad viimasel katsel. Või paneks viimasel katsel kõigile sõitjatele hiinlasest kaardilugeja ja vaataks kes on aasta jooksul kõige paremini hiina keelt õppinud. Neid variante on nii palju ja ma olen kindel, et selliste variantide puhul tuleks kõvasti rohkem vaatajaid juurde kui selle mõtetuse peale, mis Capito välja mõtles. Kui teha tsirkust siis juba korralikult. Praegu on nii, et vanadele fännidele on see liiga shokeeriv muudatus, et seda ala edasi jälgida ja nendele inimestele, keda Capito taga ajab, nö potentsiaalsetele uutele fännidele on see aga piisavalt väike muudatus, et seda ala vaatama hakata, ainult selle muudatuse pärast.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas Kolin »

KidrA jutus on iva olemas. Arvasin Capitost natuke rohkem hooajalguse. Kui ta mainis,et meeskonna korraldusi volkar jagama ei hakka. Aga kuidagi on vaja ju Ogie võiduni vii. Ainus konkurent on ju Latvala

Aga huvitav oleks teada minda sõitjad ise sellest tsirkusest arvavad.

Ennem siis antku iga võistluspäeva eest eraldi punkte.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas Karlip »

Ja nii nad tapsid esimesed kaks rallipäeva. Aga noh, vaatame, millist melu see süsteem tekitab montes. Äkki VW ise jääb kõige suuremaks luuseriks sellega.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas jens »

Kolin kirjutas:KidrA jutus on iva olemas. Arvasin Capitost natuke rohkem hooajalguse. Kui ta mainis,et meeskonna korraldusi volkar jagama ei hakka. Aga kuidagi on vaja ju Ogie võiduni vii. Ainus konkurent on ju Latvala

Aga huvitav oleks teada minda sõitjad ise sellest tsirkusest arvavad.

Ennem siis antku iga võistluspäeva eest eraldi punkte.
Autosport.com artikli põhjal on plaanis ka iga päeva eest eraldi punkte jagama hakata. Igatahes oluliseks tehakse kõik muu peale ralli üldkokkuvõtte. :lol:
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas Kolin »

Rallivõidu saab see kellel eraldi pävadel kogutud punktinsumma on kõrgeim
päevade pinktinsumma võiks olla
1 10p
2 9p
3 8p
4 7p
5 6p
6 5p
7 4p
8 3p
9 2p
Nii on võimalik mehel kes on kõigil kolmel päeval tipus teenida 30 punkti. Ning kui kahel päeval oled olnud esimene ja kolmandal päeval crashid siis on su kukrus kindlad 20 punkti. See paneks sõitjaid ka viimasel päeval riskima. Teades, et crashides ei kaota sa punkte. Ning kaotaks ära selle tobeda Rally2 süsteemi. Kes out see out. Ma käiks välja sellise
lolli idee
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas muhk »

jens kirjutas:Autosport.com artikli põhjal on plaanis ka iga päeva eest eraldi punkte jagama hakata. Igatahes oluliseks tehakse kõik muu peale ralli üldkokkuvõtte. :lol:
ei tahaks õli tulle valada, aga see võib olla isegi ju vesi tänaku veskile, kui igast boonuspunkte ka juba enne viimast päeva saab
Kauri95
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 658
Liitunud: 08 Jaan 2010, 21:28

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas Kauri95 »

http://sport.postimees.ee/2828105/video ... vas-joones

Kaur ütleb, et pole kindel, kas Poolas stardib kuna raha on veel puudu.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Re: WRC aastal 2014

Postitus Postitas Kolin »

Loodan, et ta saab ikka sarjas jätkata. Kiirus on ju Egonill väga hea
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Vasta