ADAC Rallye Deutschland I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5916
Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Strike »

Image 30. ADAC Rallye Deutschland

Saksamaa MM-ralli 2012

Saksamaa ralli on MM-kalendris hooaja üheksas ralli ja 2012. aasta teine asfaldiralli. MM-punkte jagatakse WRC, P-WRC, ja WRC Academy klassis. Võistluse starti asub 71 ekipaaži, nendest 15 on WRC-masinad.
Saksamaa ralli on Monte-Carlo ja Rootsi kõrval kolmas võistlus, mis tähistab sel hooajal juubelit. Tänavune Saksamaa ralli kannab järjekorranumbrit 30.
Nagu Saksamaal tavaks, sõidetakse ka sel aastal kolm täiesti erinevat võistluspäeva ja seda just teepinnase osas. Esimesel päeval sõidetakse kitsastel ja kiiretel teedel, mida ääristavad viinamarjaistandused. Ralli pingeliseim võistluspäev ootab võistlejaid laupäeval, mil läbitakse ralli pikim katse Arena Panzerplatte – 46,54 km. See sõidetakse Baumholderi sõjaväealal, kus rajaääri „kaunistavad“ betoonist hinkelsteinid, mis on tavaolukorras mõeldud tankide õigele rajale tagasi suunamiseks.
Möödunud hooajal tegid Saksamaa MM-ralli võiduga ajalugu Sébastien Ogier ja Juline Ingrassia, kes katkestasid meeskonnakaaslaste Sébastien Loeb ja Daniel Elena kaheksa järjestikuse Saksamaa MM-ralli võitude jada. Lisaks tähendas prantslaste võit, et tootjate arvestuses kerkis läbi aegade edukaimaks MM-tootjaks Citroen.
Tänavusel hooajal seni peetud kaheksast rallist koguni kuus võitnud kaheksakordsed maailmameistrid Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) soovivad kindlasti taastada Saksamaa teede valitseja staatuse, mis eelmisel hooajal tänu rehvipurunemisele hetkeks kaotatud sai. Citroeni sõitjad on ka sel hooajal suutnud end uskumatult motiveerituna hoida ning selle tõestuseks on mehed Saksamaa teedel püüdmas 2012. hooaja viiendat järjestikust etapivõitu. Viimati suutsid Saksamaal üheksandat võitu püüdvad maailmameistrid võita järjestikku viis MM-rallit hooajal 2009. Rekord – kuus järjestikust võitu – pärineb aastast 2005.
Meeskonnakaaslased Mikko Hirvonen ja Jarmo Lehtinen on rallieelsetes testides head kiirust näidanud ning soomlaste enda sõnul ollakse võistluseks valmis, tunne on hea ning sõidetakse kindlasti paremas tempos kui eelmisel aastal Ford Fiesta WRC-l.
Soome ja Saksamaa MM-rallide vahelisel ajal tabas rallimaailma kurb uudis, kui 10. augustil kukkus oma koduhoovis puu otsast ning suri saadud vigastustesse prantslane Philippe Bugalski. Andekas prantslane osales karjääri jooksul 40-l MM-rallil ning võitis 1999. aastal Citroen Xsara Kit Car-il Citroenile nende esimesed kaks MM-rallit. Viimasel ajal oli Bulgalski noore ja andeka belglase Thierry Neuville´i juhendaja.
Soome MM-ralli avapäeval teelt välja sõitnud M-Sport Ford WRT meeskonna sõitjad Jevgeny Novikov ja Denis Giraudet (Ford Fiesta WRC) katkestavad hästi sujunud koostöö esialgu vähemalt üheks ralliks, sest prantslasest kaardilugejal tehti peale Jyväskylä teedel sõidetud rallit seljaoperatsioon. Kogenud kaardilugejat asendab Saksamaa MM-rallil Nicolas Klinge, kes kaarti lugenud sellistele sõitjatele nagu Thierry Neuville, Conrad Rautenbach ja Nicolas Vouilloz.
Hooaja kuuenda stardi teevad Prodrive WRC Team sõitjad Dani Sordo ja Carlos Del Barrio (Mini WRC). Kindlasti soovivad Mini sõitjad korrata mullust Saksamaa MM-ralli tulemust, kui Mini WRC võistlusmasinaga esimene poodiumikoht võideti.
WRC Team Mini Portugali esisõitja Armindo Araújo ja Motorsport Italia vahel lahvatanud lahkarvamuste tõttu on WRC Team Mini Portugal meeskonna ametlikus pressiteates kirjas, et Armindo Araújot asendab hooaja lõpuni Chris Atkinson. Päris kindlasti kuuleme sellest tülist veel, sest portugallane on saatnud järelpärimise FIA-le ning edastanud materjalid ka meeskonna juristidele.
Kaardilugejana teeb Saksamaa teedel MM-ralli debüüdi 2004. aastal Mitsubishi tehasemeeskonnas piloodina võistelnud Kristian Sohlberg.
Volkswagen Motorsport meeskonna jaoks on Saksamaa MM-ralli näol tegemist nn koduralliga ning selleks tuuakse rajale tavapärase kahe ekipaaži asemel kolm. Sébastien Ogieri kõrval heitlevad parimate S2000 sõitjate positsioonide eest Andreas Mikkelsen ja Sepp Wiegand. Võistlusmasinateks on meestel, nagu ikka, Škoda Fabia S2000.
Pronksmedaliga naaseb Londoni olümpiamängudelt ralliradadele Nasser Al-Attiyah.
Eestlaste osalusel on Saksamaa MM-rallil stardis kolm ekipaaži.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk saavutasid 2011. aasta Saksamaa MM-rallil S-WRC klassivõidu ning seega peaks enesetunne enne algavat võistlust olema parem kui mõned nädalad tagasi toimunud Soome MM-rallil.
Karl Kruuda – Martin Järveoja osalesid eelmisel hooajal sarnaselt Ott Tänakule ja Kuldar Sikule S-WRC sarjas ning lõpetasid ralli oma klassi viiendana. Sel aastal on mehed taas stardis ning kuna Frigyes Turan osaleb rallil MM-Motorspordi poolt ettevalmistatud Ford Fiesta S2000-l, millega Kruuda ja Järveoja sõitsid Soome MM-rallil, on eestlased stardis Škoda Fabia S2000 võistlusmasinal.
P-WRC arvestuses osalevad Ukraina – Eesti ühisekipaažina Aleksey Kikireshkole ja Sergei Larens.
Kokku läbitakse kolme päeva jooksul 15 kiiruskatset ning 368,63 kiiruskatsekilomeetrit. Ralli Power Stage on sarnaselt eelmisele hooajale Circus Maximus Trier pikkusega 4,37 km.

Image
Kas Sébastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) lahkuvad ka Saksamaa rallilt võidupärjaga?
Foto: redbull.GEPA-pictures.com

Viimased Saksamaa MM-ralli võitjad:

2011 Sébastien Ogier – Julien Ingrassia Citroen DS3 WRC
2010 Sébastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2008 Sébastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2007 Sébastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2006 Sébastien Loeb - Daniel Elena Citroën Xsara WRC

Image Eestlased Saksamaa MM-rallil:

Aasta Sõitjad Auto Tulemus
2002 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 6
2003 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 5
2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 4
2005 Markko Märtin – Michael Park Peugeot 307 WRC 4
2005 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Ignis S1600 K
2007 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Swift S1600 12
2007 Jaan Mölder jr. – Katrin Becker Suzuki Swift S1600 27
2007 Aigar Pärs – Ken Järveoja Suzuki Swift S1600 32
2008 Urmo Aava – Kuldar Sikk Citroen C4 WRC 8
2010 Karl Kruuda – Martin Järveoja Suzuki Swift S1600 30
2010 Ott Tänak – Kuldar Sikk Mitsubishi Lancer EVO X 31
2011 Ott Tänak – Kuldar Sikk Ford Fiesta S2000 12
2011 Karl Kruuda – Martin Järveoja Škoda Fabia S2000 22
2011 Egon Kaur – Erik Lepikson Ford Fiesta R2 37
2011 Miko-Ove Niinemäe – Mait Laidvee Ford Fiesta R2 46

Ajaloonurk – Saksamaa MM-ralli 2003

Saksamaa MM-ralli oli 2003. aasta kaheksas etapp. 2002. aastal MM-sarjas debüteerinud ralli oli tollal hooaja teiseks asfaldiralliks.
Saksamaa keerulistel teedel nägi rallimaailm esimest korda Ford Focus RS WRC 03 võistlusmasina kiirust asfaldil ning tuliuue võistlusmasina tõi rajale Škoda, kes oli vanema mudeli Octavia vahetanud uuema Fabia vastu.
Avapäeval sõideti seitse kiiruskatset ning päeva lõpetasid kaksikvõiduga Peugeot sõitjad. Richard Burns edestas Marcus Grönholmi 9,4 sekundiga. Richard Burns ja Robert Reid (Peugeot 206 WRC) kaotasid küll peale neljandat katset liidrikoha Fordi sõitjatele Markko Märtinile ja Michael Parkile, kuid kuna järgneval katsel tekkisid Ford Focus WRC-l ülekande probleemid, siis võtsid britid liidrikoha tagasi. Märtin – Park lõpetasid avapäeva 10. kohal, kaotust Burnsile 1.27,6.
Esimest täishooaega WRC-sarjas sõitvad Sébastien Loeb ja Daniel Elena kaotasid liidritele avapäeva lõpuks 10,3 sekundiga ning olid kolmandad.
Uue Škoda Fabia WRC debüüdi avapäeva lõpuks jäid mootoririkke tõttu teeäärde Didier Auriol ja Denis Giraudet.
Tommi Mäkinen ja Kaj Lindström (Subaru Impreza WRC) katkestasid päeva viimasel katsel generaatori vea tõttu.
Teisel võistluspäeval sai oluliseks õige rehvivalik, sest kohatised hoovihmad muutsid asfalt- ja betoonteed väga libedaks. 13. kiiruskatse järel katkestasid käigukasti ja vedrustuse probleemide tõttu Škoda sõitjad Toni Gardemeister ja Paavo Lukander.
Marulist tagaajamist alustaid Markko Märtin ja Michael Park (Ford Focus RS WRC 03), kes võitsid teise päeva üheksast kiiruskatsest viis ning lõpetasid võistluspäeva kolmandana. Kaotust liidriks tõusnud Citreoni ekipaažile Sebastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen Xsara WRC)oli kõigest 34,8 sekundit. Avapäeva liidrid Richard Burns ja Robert Reid ei püsinud laupäeval enam samas tempos ning langesid viiendaks, kaotust liidritele 48,8 sekundit. Enne viimast võistluspäeva jätkasid parimate Peugeot sõitjatena Marcus Grönholm ja Timo Rautiainen (Peugeot 206 WRC), kes kaotasid 2002. Saksamaa ralli võitjatele 5,5 sekundiga.
Laupäevase võistluspäeva viimase kiiruskatse võidu võtsid erameeskonna sõitjad Roman Kresta – Jan Tománek (Peugeot 206 WRC), kes rallieelsel testikatsel olid end üle katuse keeranud. Kahjuks tšehhid finišit siiski ei näinud, sest kolmanda päeva eelviimasel katsel katkestati piduriprobleemide tõttu.
Tehasesõitjatest jäid laupäeval rajaäärde Philippe Bugalski – Jean-Paul Chiaroni (Citroen Xsara WRC), kelle masinal purunes turbo, ja Mitsubishi tehasesõitjad Jani Paasonen – Arto Kapanen (Mitsubishi Lancer WRC2), kelle ralli lõppes 11. kiiruskatsel toimunud väljasõidu tõttu.
Teised Mitsubishi soomlasest tehasesõitjad Kristian Sohlberg – Jakke Honkanen lõpetasid ralli 14. positsioonil.
Viimase võistluspäeva alguses tabas Märtini poolt juhitud Fordi taaskord ülekande probleem ning kuna see juhtus päeva esimesel katsel, siis tuli nii läbida kolm pikka kiiruskatset. Eestlane võitis küll järelejäänud kolm viimast kiiruskatset, kuid sellest piisas vaid viiendaks kohaks. Kaotust ralli võitjatele tuli lõpuks 57,9 sekundit. Markko Märtin ja Michael Park tõestasid, et uus Focus WRC on asfaldil väga kiire ning ilma probleemideta oleksid nad kindla rallivõidu võtnud.
Viimase võistluspäeva eel oodati ralli esikohale põnevat duelli Sebastien Loebi ja Marcus Grönholmi vahel. Enne viimast kiiruskatset kaotas soomlane prantslasele 13 sekundiga ja kuigi viimasel katsel oli Grönholm Citroeni sõitjast 9,4 sekundi võrra kiirem, piisas sellest ekipaaž Loeb – Elenale, et võita 3,6 sekundilise eduga teine järjestikune Saksamaa MM-ralli.
Prantsuse tootjate kolmikvõidu kindlustasid Burns – Reid, kes kaotasid võitjatele 19,7 sekundiga.
Hilisemad 2003. aasta MM-võitjad Petter Solberg ja Phil Mills lõpetasid ralli viimasel punktikohal, sellest tulemusest oli hooaja lõpul kõvasti kasu.

Kokku sõideti 2003. aasta Saksamaa rallil 22 kiiruskatset kogupikkusega 388,23 km.
79-st startijast lõpetas 44.
Võitjad: Sébastien Loeb – Daniel Elena / Citroen Xsara WRC
Võitja keskmine kiirus: 102,69 km/h
Katsevõidud: Markko Märtin 10, Richard Burns 4, Sébastien Loeb 2, Marcus Grönholm 2, Colin McRae 2, Roman Kresta 1, Carlos Sainz 1

MM-arvestus peale 8/13 (sõitjad):

1. Image Sébastien Loeb 171 (13)
2. Image Mikko Hirvonen 128 (8 )
3. Image Petter Solberg 104 (12)
4. Image Mads Østberg 90 (1)
5. Image Jari-Matti Latvala 69 (7)
6. Image Evgeniy Novikov 55 (1)
7. Image Martin Prokop 38
8. Image Thierry Neuville 32
9. ImageDani Sordo 29 (3)
10. Image Ott Tänak 26 (1)
11. Image Nasser Al-Attiyah 23 (1)
12. Image Sébastien Ogier 23
13. Image Armindo Araujo 11
14. Image Francois Delecour 8
15. Image Dennis Kuipers 8
16. Image Henning Solberg 6
17. Image Pierre Campana 6
18. Image Jari Ketomaa 6
19. Image Matti Rantanen 6
20. Image Patrik Sandell 4
21. Image Yazeed Al-Rajhi 4
22. Image Ken Block 4
23. Image Eyvind Brynildsen 1
24. Image Ricardo Trivino 1
25. Image Peter van Merksteijn jr 1
26. Image Abdulaziz Al-Kuwari 1
27. Image Manfred Stohl 1

*(Power stage punktid)

MM-arvestus peale 8/13 (meeskonnad):

1. Image Citroen Total World Rally Team 280
2. Image Ford World Rally Team 171
3. Image M-Sport Ford World Rally Team 115
4. Image Qatar World Rally Team 49
5. Image Citroen Junior World Rally Team 48
6. Image Adapta World Rally Team 37
7.Image Mini WRC Team 26
8.Image Brazil World Rally Team 16

Katsevõidud peale 8/13

1. Image Sébastien Loeb 46(3)
2. Image Jari-Matti Latvala 37 (1)
3. Image Petter Solberg 37 (2)
4. Image Mikko Hirvonen 24 (1)
5. Image Dani Sordo 10 (1)
6. Image Thierry Neuville 5
7. Image Mads Østberg 3
8. Image Ott Tänak 3
9. Image Nasser Al-Attiyah 1
10. Image Chris Atkinson 1

*(Power stage katsevõidud)

Rallivõidud peale 8/13

Image Sébastien Loeb 6Image; Image; Image; Image; Image ; Image
Image Jari-Matti Latvala 1Image
Image Mads Østberg 1Image

Image Saksamaa ralli Shakedown tulemused:

1. Sébastien Loeb Image Citroën DS3 WRC 02:25,2
2.Jari-Matti Latvala Image Ford Fiesta RS WRC 00:00,8
3. Mads Østberg Image Ford Fiesta RS WRC+00:01,1
4.Petter Solberg Image Ford Fiesta RS WRC +00:01,1
5.Thierry Neuville Image Citroën DS3 WRC +00:01,2
6.Mikko Hirvonen Image Citroën DS3 WRC +00:01,4
7.Dani Sordo Image Mini John Cooper Works WRC +00:01,7
8.Ott Tänak Image Ford Fiesta RS WRC +00:02,6
9.Jevgeni Novikov Image Ford Fiesta RS WRC +00:02,6
10.Chris Atkinson Image Mini John Cooper Works WRC +00:03,4

Video: Saksamaa ralli shakedown


Image Saksamaa ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed SS1-SS6, kokku 137,84 km

Reede 24.08

SS1 Mittelmosel 1 24.90 km 11:48
SS2 Moselland 1 22.79 km 12:36
SS3 Graftschaft 1 21.23 km 13:29
SS4 Mittelmosel 2 24.90 km 17:17
SS5 Moselland 2 22.79 km 18:05
SS6 Graftschaft 2 21.23 km 18:58

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/results/2012/adac-ra ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results.php ... hland-2012
http://www.irally-live.com/ir_home.htm

Raadio:

http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1009
Joined: 15 Jul 2003, 07:21
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Kiiver »

Nice one Strike! Nagu kohapeal viibijad Twitteris säutsuvad, on hetkel Trieris tunda äikesetormi. Kas esimesel päeval ootab sõitjaid märg asfalt või hoopis kohati niiske ja kuiv või hoopis kuiv? Rehvivalik saab vast olema oluline.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11801
Joined: 10 Dec 2011, 18:38
Location: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by viplala »

Tänud Strike.
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1210
Joined: 09 Aug 2003, 15:55

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Tux »

Esimene katse algab Eesti aja järgi kell 11:48, st kõik ajad on tunni võrra nihkes.
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5916
Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Strike »

Tux wrote:Esimene katse algab Eesti aja järgi kell 11:48, st kõik ajad on tunni võrra nihkes.
Tänud tähelepaneku eest. Katseajad muudetud.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 978
Joined: 30 May 2007, 10:36
Location: Pärnu

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by ivar80 »

Loebilt esimene split kirjas
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by soca »

Loeb juba esimesel katsel teiselt planeedilt peale esimest kolme splitti :lol:
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 824
Joined: 11 Nov 2011, 11:13
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by elchukakabra »

kas keegi teab, kuidas seal ilmaga lood on?
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 824
Joined: 11 Nov 2011, 11:13
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by elchukakabra »

tänak tuleb eriti aeglaselt....äkki suretas mootori välja või väike spinn, eks peale teist splitti ole targemad
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by soca »

juba probleemid Otil? :?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 824
Joined: 11 Nov 2011, 11:13
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by elchukakabra »

teine splitt juba parem
Zigz
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 666
Joined: 09 Feb 2003, 18:34
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Zigz »

Novikov - reported stopped
Reikoh
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 914
Joined: 27 Oct 2006, 21:20
Location: Vastseliina

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Reikoh »

võiks õelda isegi et teine splitt on väga hea .
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by soca »

hea algus M-spordil sis! Ott on peale esimest splitti kõvasti talda andnud.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: 25 Mar 2003, 13:20
Location: seal kus parimad ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Olts »

Ott andis teises splitiga vaid 1,9 seki Loebile. Novikov näiteks 3,6. Seega oli ilmselt esimeses splitis mingi spin või suretus.
rattaga on kah hea sõita
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by soca »

Ott tuleb megalt peale esimest splitti!!
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 824
Joined: 11 Nov 2011, 11:13
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by elchukakabra »

kas tõesti ei suuda novikov uue kaardilugejaga esimese katse lõpuni jõuda, pisut koomiline ju..
elchukakabra
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 824
Joined: 11 Nov 2011, 11:13
Location: Tallinn

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by elchukakabra »

atkinson tuleb tagant ka päris soliidselt. Kui võtta otilt näiteks 6 sekki ajast maha, oleks ta top 3 piiril.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 11133
Joined: 13 Jan 2012, 15:22
Location: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by soca »

elchukakabra wrote:atkinson tuleb tagant ka päris soliidselt. Kui võtta otilt näiteks 6 sekki ajast maha, oleks ta top 3 piiril.

eks järgmine katse näha paremini mida ta suudab.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Wrcfänn96
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 159
Joined: 28 Jul 2011, 17:45

Re: ADAC Rallye Deutschland I päev

Post by Wrcfänn96 »

Ottil tuleb Sordoga võibolla sama aeg.
Post Reply