Acropolis Rally II päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Acropolis Rally II päev

Postitus Postitas Strike »

Pilt Acropolis ralli teine võistluspäev SS10-17, kokku 149,56km

Autoralli MM-sarja kuuenda etapi avapäeva järel juhivad Kreeka teedel sõidetavat MM-rallit Sébastien Loeb - Daniel Elena (Citroen DS3 WRC).
Citroeni meeskonna sõitjad edestavad Fordi sõitjaid Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila (Ford Fiesta WRC) 6,5 ja Petter Solberg – Chris Patterson (Ford Fiesta WRC) 17,1 sekundiga.
Fordi sõitjad võitsid avapäeval sõidetud üheksast kiiruskatsest seitse (Latvala 5, Solberg 2).
Neljandana lõpetas reedese võistluspäeva kaheksakordsete MM-võitjate meeskonnakaaslased Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen (Citroen DS3 WRC), kes kaotavad liidritele 46 sekundiga.
Peale avapäeva jätkavad viiendal positsioonil M-Sport meeskonna sõitjad Jevgeny Novikov – Denis Giraudet (Ford Fiesta WRC), kellel oli seitsmendal kiiruskatsel probleeme mootoriga, mille tägajärjel kukuti üldjärjestuses seitsmendaks, kuid konkurentide probleemid viimasel kiiruskatsel tõstsid päeva lõpuks ekipaaži taas viiendaks.
Kuuenda ja seitsmenda positsiooni eest hakkavad laupäeval heitlema erasõitjad Martin Prokop (Ford Fiesta WRC) ja Nasser Al-Attiyah (Citroen DS3 WRC). Kahe erapiloodi vahe on 10,2 sekundit.
Ennem võistluspäeva viimast kiiruskatset viiendat positsiooni hoidnud Mads Østberg (Ford Fiesta WRC) sõitis viimasel katsel teelt välja ja kaotas sellega ligi kolm minutit ning langes kaheksandaks.
Viimased kaks punktikohta jagavad omavahel S2000 masinatega võistlevad VW Motorsport piloodid Sébastien Ogier ja Andreas Mikkelsen.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk näitasid võistluspäeva jooksul katseaegasid kohtadele 6-8 ja hoidsid absoluutarvestuse seitsmendat positsiooni, kuid seitsmendal katsel sõideti tänu legendi veale teelt välja ning peale katset katkestati.
"Tegime katse esimesel läbimisel legendi paranduse, kuid kahjuks märkisime selle valesti - üks kurv varem. Selle tagajärjel sõitsime teelt välja ja kuigi saime rajale tagasi rajale, siis rehv oli puru ja vedrustus liialt viga saanud, et jätkata," sõnas Tänak wrc.com-ile antud intervjuus.

Pilt
Kreeka MM-rallit juhivad pealt reedest võistluspäeva Sébastien Loeb - Daniel Elena
Foto:GEPA pictures/ Citroen

Katsevõite 1.võistluspäeval:

5 (SS1-3,7,9) – Jari-Mati Latvala Pilt Ford Fiesta RS WRC
2 (SS4,8 ) – Petter Solberg Pilt Ford Fiesta RS WRC
1 (SS6) Sebastien Loeb Pilt Citroën DS3 WRC
1 (SS5) Mikko Hirvonen Pilt Citroën DS3 WRC

PiltAcropolis ralli järjestuspeale SS9:

1. Sébastien Loeb Pilt Citroën DS3 WRC 02:14:01,3
2.Jari-Matti Latvala Pilt Ford Fiesta RS WRC +00:06,5
3.Petter Solberg Pilt Ford Fiesta RS WRC +00:17,7
4.Mikko Hirvonen Pilt Citroën DS3 WRC +00:46,0
5.Jevgeni Novikov Pilt Ford Fiesta RS WRC +03:54,9
6.Martin Prokop Pilt Ford Fiesta RS WRC +04:46,7
7. Nasser Al-Attiyah Pilt Citroën DS3 WRC +04:56,9
8.Mads Østberg Pilt Ford Fiesta RS WRC +05:14,6
9.Sébastien Ogier Pilt Škoda Fabia S2000 +05:27,2
10.Andreas Mikkelsen Pilt Škoda Fabia S2000 +06:31,0

21.Ott Tänak Pilt Ford Fiesta RS WRC +20:39,4

Pilt Acropolis ralli teise võistluspäeva kiiruskatsed SS10-17, kokku 149,56km

Laupäev 26.05

SS10 Klenia Mycenae 1 17,41km 08:38
SS11 Ghymno 1 17,61km 09:45
SS12 Kefalari 1 18,40km 10:40
SS13 Ziria 1 21,36km 12:06
SS14 Klenia Mycenae 2 17,41km 15:17
SS15 Ghymno 2 17,61km 16:24
SS16 Kefalari 2 18,40km 17:19
SS17 Ziria 2 21,36km 18:45

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/results/2012/acropol ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.irally-live.com/ir_home.htm

Raadio:

http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
KLX
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 75
Liitunud: 25 Mär 2004, 21:44

Postitus Postitas KLX »

Stardinimekirjas on nr 68 all piloot, kelle täisnimi on "RO-NI". Ja jutumärgid on ka nimekirjas ilusti sees :)
Kas on siis nii, et kuigi mul passis kirjas pole võin minna starti nimega Crazy Mike vms?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Tänak tuleb Neuvillega arvestades ikka väga rahulikult. Teises splittis juba 15,6 sekki taga
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

KLX kirjutas:Stardinimekirjas on nr 68 all piloot, kelle täisnimi on "RO-NI". Ja jutumärgid on ka nimekirjas ilusti sees :)
Kas on siis nii, et kuigi mul passis kirjas pole võin minna starti nimega Crazy Mike vms?
FIA reeglite järgi,mis kehtivad ka meil,on lubatud esineda varjunime all. Kõige rohkem kasutatakse seda Kreekas,Itaalias ja Portugalis,eriti Hictoric-rallidel. Enamuses on need jõukad ärimehed,kes ei taha oma nime all sõita.
Juba litsents väljastatakse varjunime all. Dokumentide kontrollis tuleb küll esitada oma pass,kuid võistluste ametnikel pole õigust varjunime taga peituvat isikut paljastada.
calderon
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3364
Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
Asukoht: Kuppelmaastik

Postitus Postitas calderon »

Ott sõidab ikka väga rahulikult, ei tea kas Hr Wilson on ta eile vaibale kutsunud
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Väike tagasipõige hooaja algusesse, kus kõik lootsid, et Ott saab koha Hirvoneni asemel. Taas selgub, et Wilson on ikka targem kui meie kõik kokku:D. Tundub ikka, et tehase tiimi võetakse ainult sõitjad, kes on vanemad ja kogenumad ja kes sõidavad kindla peale ja samas ka kiiresti.
Noortel lastakse sarved ikka ennem maha "sõita". Kui vaadata hetkel nelja esimest tehase sõitjat, siis on nad ikka omas maailmas, kuhu teistel eriti asja ei ole. Loomulikult on olemas eredaid hetki ja katsevõite ka noortelt, kuid need on vaid hetke sähvatused. Niiet ma arvan kah - andkem Tänakule aega atra seada.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

Ei tea kas autot vaevavad tehnilised probleemid? Kui puhtalt sõiduga 17 km'ga pea minut liidrist maas olla, kuigi stardipositsioon pole kiita siis see oleks ikka liig mis liig. Kui see on nüüd see tõeline kindla peale sõit siis on jama majas. Sest nii Prokop kui Neuville näitavad iga järgmise ralliga aina kindlamat ja kiiremat sõitu. Aga aega on, mitte palju, kuid on.
TaaviJ
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 136
Liitunud: 19 Nov 2011, 22:12

Postitus Postitas TaaviJ »

aix kirjutas:Väike tagasipõige hooaja algusesse, kus kõik lootsid, et Ott saab koha Hirvoneni asemel. Taas selgub, et Wilson on ikka targem kui meie kõik kokku:D. Tundub ikka, et tehase tiimi võetakse ainult sõitjad, kes on vanemad ja kogenumad ja kes sõidavad kindla peale ja samas ka kiiresti.
Noortel lastakse sarved ikka ennem maha "sõita". Kui vaadata hetkel nelja esimest tehase sõitjat, siis on nad ikka omas maailmas, kuhu teistel eriti asja ei ole. Loomulikult on olemas eredaid hetki ja katsevõite ka noortelt, kuid need on vaid hetke sähvatused. Niiet ma arvan kah - andkem Tänakule aega atra seada.
Absoluutselt nõus. Kuid üha rohkem hakkab keelt paitama küsimus, et kui hooaja teises pooles samad lollid vead ja ebaõnn jätkuvad, kas Tänakule antakse rohkem aega adra seadmiseks. Rallifännid ehk annavad seda kergemalt, aga kas ka Wilson.... Eriti olukorras, kus rahapatakaga pole võimalust Wilsoni veidi uimasemaks lüüa. Loomulikult tuleb arvesse võtta, et kogemusi WRC masinaga on võrreldes näiteks Novikoviga palju vähem ja natuke võrdsem verstapuu oleks Neuville. Too aga on rohkem "asfaldi" taustaga, samas kui Tänakul N-rühma ja S2000 masinaga on mõõdetud juba mingil määral erinevaid WRC etappide nimekirjas olevaid kruusarallisid.
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

TaaviJ kirjutas:Absoluutselt nõus. Kuid üha rohkem hakkab keelt paitama küsimus, et kui hooaja teises pooles samad lollid vead ja ebaõnn jätkuvad, kas Tänakule antakse rohkem aega adra seadmiseks. Rallifännid ehk annavad seda kergemalt, aga kas ka Wilson.... Eriti olukorras, kus rahapatakaga pole võimalust Wilsoni veidi uimasemaks lüüa. Loomulikult tuleb arvesse võtta, et kogemusi WRC masinaga on võrreldes näiteks Novikoviga palju vähem ja natuke võrdsem verstapuu oleks Neuville. Too aga on rohkem "asfaldi" taustaga, samas kui Tänakul N-rühma ja S2000 masinaga on mõõdetud juba mingil määral erinevaid WRC etappide nimekirjas olevaid kruusarallisid.
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Kuldsed sõnad.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas viplala »

Vaadates SS11 spliti aegasid siis Otil pole vist väga isu seda rallit enam sõita.
Selline tunne nagu oleks juhtimine autopiloodile pandud. Võis siis ei kuula kaardilugejat ja sõidab nägemise järgi.
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Ott ütles et teel on väga palju kive ning on libe.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
insener
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Okt 2005, 11:33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas insener »

Loeb flat-out, aga Latvala pani ikkagi kinni katse.
Vahe 1s. Hea võitlus.
MKD
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1659
Liitunud: 08 Veebr 2008, 19:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MKD »

TaaviJ kirjutas:
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Jutt on õige, kuid ebaõnnega on siin vähe pistmist - katkestanud on ta siiski peamiselt oma vigade tõttu ja siin pole õnnega eriti midagi pistmist. Sõidad kraavi, siis sõidad.

Huvitav, et nüüd on peaaegu kõik kriitiliseks muutunud, samas olen mina ja mõningad inimesed saanud iga ralli sõimata, kui natukenegi kriitilised Oti tegemistesse suhtume. Tegelikult ei oleks sellist läbipõlemist oodanud temalt, sest Inglismaal näitas ta ju DMACKidega vägagi head kiirust.

Stabiilsusega on suuri probleeme ja seda oli juba siin "lapsemänguga" võrreldud S2000 ja N-rühma autodega, sisuliselt jõudis ta eelmine hooaeg vaid Sardiinias niimoodi lõpuni, et viga ei teinud. Kõige kurvem on asja juures see, et ta teeb neid vigasid mitte koha eest sõites vaid niisama ja see on juba päris murettekitav asjaolu. Otti on võrreldud Novikovi algusaegadega, kuid paljud teist unustavad asjaolu, et kui Novikov välja kupatas, oli ta eelnevalt väga raju kiirust näidanud - Ott sõidab välja 6-8 kohal olles.

Kaardilugeja vahetus peaks olema vägagi aktuaalne, eriti kui arvestada asjaolusid Rootsist, mis ajakirjandusse küll ei jõudnud, kuid iseloomustavad nende omavahelisi suhteid vägagi hästi. Sikk on väga hea kaardilugeja ilmselt Eesti parim ning kogenum, kuid kui kahe mehe koostöö ei suju ning sellega kaasnevad eksimused mitmetel rallidel, siis oleks aeg midagi teha.

Loomulikult loodan ka mina, et Wilson laseb Tänakul edasi "õppida ja lõhkuda", kuid.. realistlikult võttes hakkavad asjad väga kreeni vajuma. Wilsonist võib ju aru saada - ta on investeerinud raha, kuid mitte mingisugust arengut pole Ott suutnud näidata, ka pole täitnud talle seatud eesmärke.
meh
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 229
Liitunud: 13 Nov 2011, 11:53

Postitus Postitas meh »

SS13/radio: Novikovil tänaseks läbi (veepump?)
Melka
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 877
Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Melka »

Novikovil veepump ja tänaseks kõik.
Karel
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Mär 2012, 19:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Karel »

Kradi Ford ei kõlba küll mitte kuskile. Töökindlust annab neil ikka soovida. Kahju, et Novikov pidi nüüd selle saani tõttu katkestama. :(
Trw
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 313
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:22
Asukoht: Tartumaa.

Postitus Postitas Trw »

Ma ei tea kas see on siit läbi käinud või ei:

http://www.youtube.com/watch?v=xy8x2dnpfAs
Karlip
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2098
Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
Asukoht: Võru Linn

Postitus Postitas Karlip »

Melka kirjutas:Novikovil veepump ja tänaseks kõik.
http://t.co/o4YDxOOD

Novikov üritas midagigi teha, kahjuks see Ford sinna jäigi.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas viplala »

Ott SS14 lõpus korraliku ajaga. loodame, et seda kiirust nüüd jätkub kuni ralli lõpuni. Ainuke veel kes hetkel meeskonnast rajal.

Loeb on otsustanud siis nüüd vahe sisse sõita järgmistega. Lendab nii mis kole rajal!
jaani8
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 501
Liitunud: 09 Veebr 2008, 16:15

Postitus Postitas jaani8 »

***** ja põrgu. Latvala ka seisab
Vasta