Philips Rally Argentina I võistluspäev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Vasta
Roland1803
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 175
Liitunud: 13 Nov 2010, 18:18
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Roland1803 »

edaspidi tuleks rallivõluri teemale panna juurde ka punkt, kus tuleb arvata ära, mitu fordi lõpetab
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas viplala »

Neuville imeline kiirus sai ka nüüd lõpu hetkel. Autol rasked vigastused paremal küljel. Ja nüüd jäi ka lõplikult seisma.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Postitus Postitas Timur_P »

Ei tea, kas Ford on hakanud hiinast roolilatte tellima? :roll:
bug
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 249
Liitunud: 13 Nov 2011, 13:47

Postitus Postitas bug »

Timur_P kirjutas:Ei tea, kas Ford on hakanud hiinast roolilatte tellima? :roll:
Roolilatiga vastu kivi sõita on äärmiselt raske.
maailmameister
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1282
Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas maailmameister »

Rallist on sõidetud 5 katset ja viienda koha mees kaotab 5 minutit! Masendav!
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

bug kirjutas:
Timur_P kirjutas:Ei tea, kas Ford on hakanud hiinast roolilatte tellima? :roll:
Roolilatiga vastu kivi sõita on äärmiselt raske.
Kus juures ei ole see mitte nii väga võimatu! Kahjuks küll ei tea, kuidas sellel fiestal see asetatud on, aga on masinaid millel on see latt peaaegu esimene asi põhja all mis paugu saab. Kuigi väga kõva mats vasta ratast võib ka vabalt lati pilbasteks lüüa.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

maailmameister kirjutas:Rallist on sõidetud 5 katset ja viienda koha mees kaotab 5 minutit! Masendav!
Võrdluseks milline oli seis peale viite katset 10 aastat tagasi.
Tõesti masendav.
http://www.ewrc-results.com/results.php ... ntina-2002
bug
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 249
Liitunud: 13 Nov 2011, 13:47

Postitus Postitas bug »

AS kirjutas:
bug kirjutas:
Timur_P kirjutas:Ei tea, kas Ford on hakanud hiinast roolilatte tellima? :roll:
Roolilatiga vastu kivi sõita on äärmiselt raske.
Kus juures ei ole see mitte nii väga võimatu! Kahjuks küll ei tea, kuidas sellel fiestal see asetatud on, aga on masinaid millel on see latt peaaegu esimene asi põhja all mis paugu saab. Kuigi väga kõva mats vasta ratast võib ka vabalt lati pilbasteks lüüa.
Tehke nüüd omale selgeks, misasi on roolilatt ning roolivarras ..
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Postitus Postitas Timur_P »

bug kirjutas:
Timur_P kirjutas:Ei tea, kas Ford on hakanud hiinast roolilatte tellima? :roll:
Roolilatiga vastu kivi sõita on äärmiselt raske.
Roolilati lõhkumiseks ei pea sellega vastu kivi sõitma, vahel piisab ka tugevast löögist ratta pihta. Kummaline on lihtsalt see, kui palju nendega sellel rallil probleeme on.
evelinilves
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 62
Liitunud: 20 Okt 2011, 22:03

Postitus Postitas evelinilves »

aix kirjutas:
maailmameister kirjutas:Rallist on sõidetud 5 katset ja viienda koha mees kaotab 5 minutit! Masendav!
Võrdluseks milline oli seis peale viite katset 10 aastat tagasi.
Tõesti masendav.
http://www.ewrc-results.com/results.php ... ntina-2002
Tuleb vaadata ikka katsete kestvust ja pikkust!
Viimati muutis evelinilves, 27 Apr 2012, 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Lärri
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1084
Liitunud: 11 Jaan 2012, 20:00

Postitus Postitas Lärri »

aix kirjutas:
maailmameister kirjutas:Rallist on sõidetud 5 katset ja viienda koha mees kaotab 5 minutit! Masendav!
Võrdluseks milline oli seis peale viite katset 10 aastat tagasi.
Tõesti masendav.
http://www.ewrc-results.com/results.php ... ntina-2002
Paraku kohatu võrdlus - toona oli liider rajal olnud 33 minutit viie katsega, nüüd üle 2 tunni.
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Postitus Postitas raulito »

aix kirjutas:
maailmameister kirjutas:Rallist on sõidetud 5 katset ja viienda koha mees kaotab 5 minutit! Masendav!
Võrdluseks milline oli seis peale viite katset 10 aastat tagasi.
Tõesti masendav.
http://www.ewrc-results.com/results.php ... ntina-2002
10 aastat tagasi oli 5 katsega läbitud oluliselt vähem kilomeetreid ja oli sõidetud aeg liidril 33 minutit siin aga 2 tundi lisaks oli toona esimest katset ei sõidetud. Aga naljakas on muidugi see et Tänakul viimaselt katselt 17 aeg ja võrreldes kolmanda katsega tõusnud 7 kohta ettepoole.
Rallimies999
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 08 Jaan 2012, 21:32

Postitus Postitas Rallimies999 »

Kas selle tänase päeva viimase katse eest saavad SRi mehed 5 või 10 minti aega juurde võitja ajale?

Tea, kas Solberg hakkab tegema sama, mis Portugalis, et kuskilt tagantpoolt tuleb ja hakkab nüüd järgnevatel katsetel katsevõite paugutama?

Pikk ralli veel ees ja kõike võib juhtuda.
bug
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 249
Liitunud: 13 Nov 2011, 13:47

Postitus Postitas bug »

Timur_P kirjutas:
bug kirjutas:
Timur_P kirjutas:Ei tea, kas Ford on hakanud hiinast roolilatte tellima? :roll:
Roolilatiga vastu kivi sõita on äärmiselt raske.
Roolilati lõhkumiseks ei pea sellega vastu kivi sõitma, vahel piisab ka tugevast löögist ratta pihta. Kummaline on lihtsalt see, kui palju nendega sellel rallil probleeme on.
Arvad, et Tänak vahetas roolilati keset katset 15 minutiga ära ? Nalja teete ?

ROOLIVARRAS on see asi mis neil puruneb.
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas laika »

bug kirjutas:
Timur_P kirjutas:
bug kirjutas: Roolilatiga vastu kivi sõita on äärmiselt raske.
Roolilati lõhkumiseks ei pea sellega vastu kivi sõitma, vahel piisab ka tugevast löögist ratta pihta. Kummaline on lihtsalt see, kui palju nendega sellel rallil probleeme on.
Arvad, et Tänak vahetas roolilati keset katset 15 minutiga ära ? Nalja teete ?

ROOLIVARRAS on see asi mis neil puruneb.
Asi vast ikkagi rooliotstes,mis purunevad.
edit:kuigi need põhimõtteliselt üks ja sama asi :oops:
Viimati muutis laika, 27 Apr 2012, 22:26, muudetud 1 kord kokku.
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Tea jah, võibolla purunes tihend rooli ja istme vahel. :D
bug
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 249
Liitunud: 13 Nov 2011, 13:47

Postitus Postitas bug »

oeh .. läheb edasi ? :D Rooliotsi kui selliseid nendel autodel ei tohikski olla. Kogu sild on ehitatud uniballide peale.

Ning Steering arm on siiski roolivarras mitte rooliots.
laika
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 802
Liitunud: 19 Aug 2003, 09:35
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas laika »

Aga mis asi siis steering rod on?
Ja steering arm peaks olema ikkagi see vidin,mille külge välimine rooliots kinnitub.
jax
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 438
Liitunud: 23 Aug 2004, 01:02

Postitus Postitas jax »

Keegi oskab öelda, miks SS6 ei käi?
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Oi kurja - tuled pärastlõunaselt perekondlikult kohustuslikult ürituselt taas arvutisse=Rallifoorumisse ja krt siukest segadust näha on üpris jama, kui räägitakse palju, aga ei öelda mitte midagi :evil:
Katsete 4, 5 ja 6 tulemuste kohta pole Rallifoorumlased reede õhtul suutelised infot jagama :?:
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Vasta