Rally Guanajuato Mexico I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Rally Guanajuato Mexico I päev

Postitus Postitas Strike »

Pilt 9. Mehhiko ralli 08.-11.03.2012

Rally Guanajuato Mexico 2012

Alates 2004. aastast MM-sarjas sõidetav Mehhiko MM-ralli on sarnaselt eelmiste hooaegadega ka sel aastal esimeseks kruusaralliks (erandiks oli vaid aasta 2010, mil ralli MM-võistluste kavast välja jäi).
Teist aastat Rally Guanajuato Mexico nime kandev võistlus on selle hooaja kolmandaks etapiks ning esimeseks kahest MM-rallist, mis sel hooajal Ameerikas sõidetakse.
Neljapäeval läbivad WRC P1 ja P2 kategooria sõitjad San Jose de Llanos kvalifikatsioonikatse, et selgitada reedese võistluspäeva stardipositsioonid.
Ralli avatseremoonia toimub UNESCO maailmapärandi nimekirja kantud Guanajuato linnakeses, kus läbitakse ka ralli avakatsena sõidetav 1,05 kilomeetri pikkune DC Shoes linnakatse. Ralli võistluskeskus asub endiselt Leónis. Kõikidel võistluspäevadel on kavas Leóni Autodroomil sõidetav publikukatse, mida läbitakse kokku viiel korral.
Teise päeva kiiruskatsed Sierra de Lobos ja Sierra de Guanajuato sõidetakse mägedes ning see tähendab, et katsed viivad võistlejad ja võistlusmasinad kohati koguni 2800 meetri kõrgusele merepinnast, mis omakorda tähendab seda, et mägede hõre õhk vähendab mootorite töövõimsust.
Pühapäeval ootab piloote ees üks ralli otsustavamaid kiiruskatseid, kui võistluspäeva teise etapina läbitakse Guanajuatito kiiruskatse, mille pikkuseks on koguni 54,3km.
Citroeni tehasemeeskonna sõitjad Sebastien Loeb ja Daniel Elena asuvad võistluste starti seisus, kus seitsmest seni toimunud Mehhiko MM-rallist on võidetud viis.
Kuuendat järjestikust kaktusemaal toimuva ralli võitu püüdma asuv prantslane sõnas enne rallit WRC.com veebilehele antud intervjuus: „Mehhiko ralli võitude osas ei ole mingit erilist võiduvalemit, kuid nende taga on palju rasket tööd kogu meeskonna poolt. Ma olen alati tundnud end siinsetel katsetel hästi hoolimata sellest, et olen pidanud olema teepuhastaja rollis. Õnneks on sel aastal see probleem tänu kvalifikatsioonikatsele lahendatud ning saan võistelda võrdsetes tingimustes alates esimesest võistluspäevast.“
Kahel korral Mehhiko rallil poodiumil lõpetanud, kuid alati Sebastien Loebi paremust tunnistama pidanud Mikko Hirovnen ja Jarmo Lehtinen on sellel hooajal Sebastien Loebi ja Daniel Elenaga võrdsel positsioonil, sest mõlema ekipaaži kasutada on tehasemeeskonna Citroen DS3 WRC.
Soomlane sõnas enne rallit: „Olen masinaga väga rahul ning ootan huviga hooaja esimest kruusarallit, kus siis peaks esimest korda sel hooajal välja tulema tõelised jõuvahekorrad meeste, masinate ja meeskondade vahel.“
Citroeni kolmanda masina toob starti Qatar World Rally Team piloot Nasser Al-Attiyah ning Citroeni B-meeskonna värvides jätkab sarnaselt hooaja avarallidega Thierry Neuville, kes on Mehhiko ralli ettevalmistuse ühe osana vaadanud eelmiste hooaegade sisekaamera-videoid.
MM-hooajal 2011. toimunud üheksast kruusarallist vaid kaks võitnud Fordi piloodid on selle aasta kahel esimesel jõukatsumisel head minekut näidanud, kuid nüüd on ees ootamas esimene kruusaralli.
Rootsi MM-ralli võiduga M-Sportile ajaloolise 50-nda ja Fordile 80-nda MM-võidu toonud Jari-Matti Latvala ja Miikka Anttila valmistusid Mehhiko ralliks Hispaania kruusateedel, kus läbiti kahe päevaga ligi 500 testikilomeetrit.
Soomlane sõnas peale testi: “Mehhiko ralli eelne test oli peaaegu ideaalne, sest tingimused olid sarnased Mehhikos ees ootavatega.“
Fordi teisel piloodil ja 2005. aasta Mehhiko ralli võitjal Petter Solbergil õnnestus masinat testida paraku vaid ühel päeval, sest norralast vaevas külmetushaigus. Hoolimata vähesest testiajast jäi mees saavutatuga siiski rahule, nagu võis lugeda wrc.com veebilehele antud intervjuust: „ Ma alustasin teste samade seadetega nagu Jari-Matti Latvala ning tegin seejärel mõningad minu sõidustiilile sobivad muudatused. Ma olen rahul saavutatuga ning ootan huviga hooaja esimese kruusaralli starti.“
M-Sport Ford WRT meeskonna värvides stardivad Mehhiko teedele kaks ekipaaži.
Jevgeny Novikov – Denis Giraudet on suurepäraselt hooaega alustanud ning kindlasti loodavad Fordi sõitjad samas tempos jätkata. Jevgeny Novikovil täitub Mehhiko teedel aasta ajast, mil noormees taas MM-sarjaga liitus.
Ott Tänak – Kuldar Sikk osalesid eelmisel aastal Mehhiko rallil S-WRC klassis, kus peale avapäeva juhiti, kuid teise võistluspäeva esimesel katsel tehtud sõiduviga tähendas seda, et ralli lõpetati S-WRC kolmandal ning absoluudi kümnendal kohal.
Hooajale 2012 planeeritud kolmest stardist esimese teevad Monster World Rally Team värvides Ken Block - Alex Gelsomino. Ameeriklase meeskonnakaaslasena stardib MWRT lipu all Ford Fiesta WRC-l Chris Atkinson, kes MM-sarjas viimati 2009. aasta Iirimaa rallil osales. Tema kaardilugejaks on Stephane Prévot. Austraallase MM-karjääri parim resultaat pärineb just Mehhiko rallilt, kui hooajal 2008 lõpetati Sebastien Loebi järel teisel positsioonil.
Selle aasta teise stardi teevad Adapta World Rally Team värvides Mads Østberg - Jonas Andersson.
Kodupubliku lemmikuks kujuneb eeloleval rallil kindlasti ekipaaž Ricardo Trivino-Alex Haro, kes toovad starti Ford Fiesta WRC-mudeli.
Mehhiko rallil ei stardi Mini piloot Dani Sordo, kes on vahepealsel perioodil ametis Mini testimisega, et Porugali MM-ralliks täiendatud Mini WRC-võistlusmasin starti tuua.
WRC Team Mini Portugal värvides osalevad rallil Armindo Araújo – Miguel Ramalho ning Paulo Nobre – Edu Paula.

Võistluse starti asub 31 ekipaaži, neist 16 WRC-masinat. MM-punkte jagatakse WRC ja P-WRC arvestuses. Kokku läbitakse nelja võistluspäeva jooksul 24 kiiruskatset kogupikkusega 430,37 km ning ralli Power Stage on 5,24 km pikkune SS24 VW Power Stage.

Hiljutised Mehhiko MM-ralli võitjad:

2011 Sebastien Loeb - Daniel Elena Citroën DS3 WRC
2010 Sebastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2008 Sebastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2007 Sebastien Loeb - Daniel Elena Citroën C4 WRC
2006 Sebastien Loeb - Daniel Elena Citroën Xsara WRC
2005 Petter Solberg – Phil Mills Subaru Impreza WRC
2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC

Pilt
Kas Sebastien Loeb tähistab pühapäeval kuuendat järjestikust Mehhiko ralli võitu?
Foto: Massimo Bettiol/Getty Images

Pilt Eestlased Mehhiko MM-rallil:

Aasta Sõitjad Auto Tulemus

2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 1
2005 Markko Märtin – Michael Park Peugeot 307 WRC 3
2008 Jaan Mölder jr. – Frederic Micolette Suzuki Swift S1600 9
2011 Ott Tänak – Kuldar Sikk Ford Fiesta S2000 10
2011 Karl Kruuda – Martin Järveoja Škoda Fabia S2000 15

Tagasivaade eelmisele MM-rallilePilt Rally Sweden 09.-12.02.2012

MM-hooaja teine etapp sõideti Rootsi lumistel ja jäistel teedel.
Esimest korda MM-ajaloos sõideti kvalifikatsioonikatse, mis selgitas avapäeva stardijärjestuse. Ajaloolise esimese kvalifikatsiooni võit läks ekipaažile Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila (Ford Fiesta WRC). Ott Tänak – Kuldar Sikk (Ford Fiesta WRC) olid kolmandad ning samal positsioonil lõpetati ka neljapäeva õhtul sõidetud Karlstad´i publikukatse.
Ralli avapäev sõideti enamjaolt naaberriigi Norra territooriumil ning nagu arvata oli, kujunes heitlus esikohale kahe endise meeskonnakaaslase Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta WRC) ja Mikko Hirvoneni (Citroen DS3 WRC) vaheliseks. Kuigi avapäeval vahetus ralli liider koguni neljal korral, oli võistluspäeva lõpuks kord taas jalule seatud ning soomlased haaranud juhtpositsioonid.
Neile järgnes norralaste duo Petter Solberg (Ford Fiesta WRC) ja Mads Østberg (Ford Fiesta WRC).
Ott Tänak ja Kuldar Sikk tegid juba avakatsel sõiduvea ning heitlus kõrgete kohtade eest oli sellega lõppenud. Reedene võistluspäev lõpetati 28. kohal.
Avapäeva järel jäid teeäärde Rootsi MM-ralli avakatse võitnud Dani Sordo - Carlos Del Barrio (Mini John Cooper WRC) ning Jari Ketomaa – Mika Stenberg (Ford Fiesta WRC).
Laupäevastele katsetele startisid P1 ja P2 sõitjad pööratud paremusjärjestuses.
Reedel sõiduvea tõttu palju väärtuslikku aega kaotanud ja alles seitsmendana lõpetanud Sebastien Loeb – Daniel Elena (Citroen DS3 WRC) heitlesid terve laupäevase võistluspäeva ekipaažiga Henning Solberg - Ilka Minor (Ford Fiesta WRC). Norralane võitles küll väga visalt, kuid päeva lõpuks võttis kaheksakordne maailmameister oma ning möödus Fordi piloodist.
Ott Tänak – Kuldar Sikk startisid kolmandana, mis omakorda tähendas seda, et nende kanda jäi „teepuhastaja“ roll. Sellest hoolimata näitasid eestlased avakatsel head minekut ning Vargåseni kiiruskatse Colin´s Crest´i pikima hüppe eriauhinna võitjaks olid 32-meetrise õhulennuga just eestlased. Võistluspäeva teisel kiiruskatsel kordus sama, mis päev varem oli juhtunud juba avakatsel. Teelt väljasõidu tõttu kaotati palju väärtusliku aega ning üldarvestuses langeti 36. positsioonile.
Laupäevases võistluspäevas oli aga ka positiivset - nimelt võitsid Ott Tänak – Kuldar Sikk kahel korral läbitud Hagfors Sprint kiiruskatsed ning tähistasid seega esimesi WRC roolis võidetud MM-katsevõite.
Laupäev esineliku osas muudatusi kaasa ei toonud ning seega oli Jari-Matti Latvala teel hooaja esimese võidu poole.
Pühapäeval sõideti kuus kiiruskatset ning kuni hoolduspausini tundus, et ralli võit on kindlalt minemas Latvalale, kes juhtis enne kolme viimast kiiruskatset kaasmaalase Hirvoneni ees turvalise 35,6 sekundiga. Neljandal katsel aga purunes Fordi piloodi juhitud Fiesta WRC parem esimene rehv ning kaotatud sekundid tähendasid seda, et nüüd oli vahe Citroeni piloodiga vaid 8,4 sekundit ja kõik jäi kahe viimase kiiruskatse otsustada. Latvala ei lasknud end siiski vahejuhtumist häirida ning hooaja esimene võit tuli endise meeskonnakaaslase ees 16,6 sekundilise eduga.
Sarnaselt Latvalale juhtus samas kohas rehvipurunemine ka meeskonnakaaslasel Petter Solbergil, kuid kui Latvala suutis oma positsiooni säilitada, siis norralane pidi viimase poodiumikoha kaasmaalasele Mads Østberg´ile loovutama.
Viimase võistluspäeva üks põnevamaid duelle oli noore Jevgeny Novikovi ja Sebastien Loebi heitlus viiendale positsioonile, kus kaheksakordne MM-võitja oli sunnitud tunnistama noorema piloodi paremust. Novikov oli selle tulemusega Rootis ralli parim mitte-skandinaavlane. Üldse lõpetas esikümnes vaid kolm mitte-skandinaavlast, üheksanda koha saavutas Martin Prokop (Ford Fiesta WRC). Rootsi ralli Power Stage´i võidu võttis Sebastien Loeb.
Ott Tänak – Kuldar Sikk katkestasid viimasel võistluspäeval mootoriprobleemide tõttu.

Ajaloonurk - Mehhiko ralli 2004

2004. hooajal MM-arvestuses debüteerinud Mehhiko ralli tõi starti kogu MM-sõitjate paremiku ning oli esimeseks Kesk-Ameerikas peetud etapiks.
Avapäeval dikteeris võistluse tempot uue Subaru Impreza WRC-mudeli starti toonud Petter Solberg, kuid päeva lõpuks leidis norralane end alles 13. positsioonilt. Esimese päeva viimases hooldusalas tegi norralane saatusliku vea, kui unustas Subaru süüte sisse ning selle tulemusel mitte käivitunud võistlusmasin ja kõrvalise abi kasutamine tõid endaga kaasa ligi kuueminutilise ajatrahvi.
Sarnaselt Solbergiga avapäeva katsetest kaks kiiruskatset võitnud Sebastien Loeb (Citroen Xsara WRC) leidis end peale norralasele määratud ajatrahvi liidrina, kuid vaid 8,4 sekundi kaugusel asus Marcus Grönholm (Peogeot 307 WRC), kelle avapäev möödus käigukastiprobleemidega tegeledes.
Tema ralli jätkus teisel võistluspäeval veelgi hallimates toonides, kui avakatsel lõpetas koostöö roolivõim ning teine positsioon asendus kuuendaga.
Järgneva katse finišis jäid teeäärde ralli liidrid Sebastien Loeb – Daniel Elena, kellele sai saatuslikuks katsel olnud trampliin ning sellelt maandumise tagajärjel purunenud karterikaitse.
Ralli liidriks kerkisid Markko Märtin – Michael Park (Ford Focus RS WRC) ning olgu juba etteruttavalt öeldud, et sellel positsioonil püsisid nad ralli lõpuni.
Eestlase kõige ohtlikumad konkurendid olid Carlos Saiz – Marc Marti (Citroen Xsara WRC), kuid kuna Citroeni meeskond eksis teisel võistluspäeval rehvide markeerimisega, siis pidid hispaanlased katsele startima samade rehvidega, millega oldi just läbitud 77 katsekilomeetrit – paraku selliste rehvidega polnud võimalik esikoha eest heidelda.
Avapäeval ajatrahvi saanud, kuid teisel võistluspäeval kõik kiiruskatsed võitnud Petter Solberg – Phil Mills (Subaru Impreza WRC) kerkisid teise päeva lõpuks viiendale positsioonile ning meeskonna korraldusel möödusid viimasel päeval ka meeskonnakaaslastest. Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtiten lõpetasid võistluse neljandal kohal.
Viimase võistluspäeva kõige põnevama osa eest hoolitsesid Citroeni piloot Carlos Sainz ja Fordi piloot Francois Duval, kuid see duell lõppes Fordi piloodi kasuks peale seda, kui hispaanlane sõiduvea tõttu teelt välja sõitis.
Fordidele tuli sellelt rallilt kaksikvõit ning seda nende sajandal MM-stardil.
Võitja Markko Märtin sõnas finišis: „See oli imelik ralli ja tõestas veelkord, et ralli pole läbi enne, kui viimane katse on finišis. Ma ei osanud isegi unistada, et ma selle ralli võidan, kuid teiste sõitjate ebaõnn oli seekord meie õnn“.

Olgu veel lõpetuseks mainitud fakt, et rallil sõidetud 15-st kiiruskatsest võitis Petter Solberg 9 ning poodiumil lõpetanud esikolmiku katsevõitude arvuks oli vaid kaks.

Kokku sõideti 2004. aasta Mehhiko rallil 15 kiiruskatset kogupikkusega 394,43 km.
54-st startijast lõpetas 26.
Võitjad: Markko Märtin – Michael Park / Ford Focus RS WRC
Võitja keskmine kiirus: 95,90 km/h
Katsevõidud: Petter Solberg 9, Marcus Grönholm 2, Sebastien Loeb 2, Markko Märtin 1, Carlos Sainz 1


MM-arvestus peale 2/13 (sõitjad):

1. Pilt Sebastien Loeb 39 (6)
2. Pilt Mikko Hirvonen 32 (2)
3. Pilt Petter Solberg 29 (2)
4. Pilt Jari-Matti Latvala 26 (1)
5. Pilt Evgeniy Novikov 21 (1)
6. PiltDani Sordo 18
7. Pilt Mads Østberg 15
8. Pilt Francois Delecour 8
9. Pilt Henning Solberg 6
10. Pilt Pierre Campana 6
11. Pilt Ott Tänak 4
12. Pilt Patrik Sandell 4
13. Pilt Martin Prokop 4
14. Pilt Armindo Araujo 1
15. Pilt Eyvind Brynildsen 1

*(Power stage punktid)

MM-arvestus peale 2/13 (meeskonnad):

1. Pilt Citroen Total World Rally Team 65
2. Pilt Ford World Rally Team 55
3. Pilt M-Sport Ford World Rally Team 28
4.Pilt Mini WRC Team 26
5. Pilt Qatar World Rally Team 8

Katsevõidud peale 2/13

1. Pilt Sebastien Loeb 13(2)
2. Pilt Jari-Matti Latvala 10
3. Pilt Mikko Hirvonen 8
4. Pilt Petter Solberg 6
5. Pilt Mads Østberg 3
6. Pilt Ott Tänak 2
7. Pilt Dani Sordo 2

*(Power stage katsevõidud)

Rallivõidud peale 2/13

Pilt Sebastien Loeb 1Pilt
Pilt Jari-Matti Latvala 1Pilt


Pilt Mehhiko ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed SS1-SS12, kokku 148,26km

Reede 09.03

SS1 DC Shoes Street Stage 1,05km 04:09
SS2 El Cubilete 1 22,12km 16:08
SS3 Las Minas 1 15,21km 17:06
SS4 Los Mexicanos 1 9,76km 17:47
SS5 Ortega 1 23,69km 18:08
SS6 El Cubilete 2 22,12km 21:36
SS7 Las Minas 2 15,21km 22:34
SS8 Los Mexicanos 2 9,76km 23:15
SS9 Ortega 2 23,69km 23:36
SS10 Monster Street Stage Leon 1,23km 01:24
SS11 Super Special 1 2,21km 04:13
SS12 Super Special 2 2,21km 04:18

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.rallymexico.com/site/en
http://www.irally-live.com/ir_home.htm
http://www.wrc.com/results/2012/rally-g ... age-times/
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php

Raadio:

http://www.worldrallyradio.com/World_Ra ... Radio.html
http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Viimati muutis Strike, 08 Mär 2012, 20:01, muudetud 2 korda kokku.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
bug
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 249
Liitunud: 13 Nov 2011, 13:47

Postitus Postitas bug »

testikatsel tänak 8s, loeb võitis.

Pilt
Viimati muutis bug, 08 Mär 2012, 17:12, muudetud 2 korda kokku.
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Postitus Postitas muhk »

bug kirjutas:testikatsel tänak 8s, loeb võitis.
nagu ikka tavaks, siis viited väidetele oleks oodatud.
Allu12
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1128
Liitunud: 12 Nov 2011, 13:31
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Allu12 »

tekib küsimus ... kus on NOVIKOV ???
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Postitus Postitas KidrA »

Need peaks olema esimese läbimise ajad, mitte lõplikud ajad...
wfg
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 32
Liitunud: 16 Juun 2005, 10:00

Postitus Postitas wfg »

Rally Mexico Shakedown: On his 2nd run Loeb is almost 20secs faster than previously! 2.38.5. Hirvonen improves by almost 3 secs.
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1883
Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Gustav »

Minul sellised andmed.

shakedown 2

Loeb : 2:50.8
Latvala : 2:51.6
Solberg : 2:51.8
Latvala : 2:52.5
Neuville : 2:55.4
Atkinson : 2:55.7
-saxx-
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 403
Liitunud: 11 Jaan 2011, 00:23

Postitus Postitas -saxx- »

SD

1.Loeb (DS3 WRC) 2’50’8
2.Latvala (Fiesta WRC) 2’51’6
3.P.Solberg (Fiesta WRC) 2’51’8
4.Hirvonen (DS3 WRC) 2’52’5
5.Ostberg (Fiesta WRC) 2’53’8
6.Neuville (DS3 WRC) 2’55’4
7.Atkinson (Fiesta WRC) 2’55’7
8.Tänak (Fiesta WRC) 2’55’9
9.Novikov (Fiesta WRC) 2’56’4
10.Block (Fiesta WRC) 2’56’6
11.Al-Attiyah (DS3 WRC) 2’58’2
12.Ogier (Fabia S2000) 3’00’6
13.Araujo (Mini WRC) 3’07’5
14.Nobre (Mini WRC) 3’25’2
Melka
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 877
Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Melka »

Kvalifikatsioon peaks algama kell 18.58.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

Raadio sõnul natukene hilineb. ~7 minutit.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas viplala »

Strike, kas parandaksid ühe väikse näpuka.
Ralli jälgimise linkide alla on sattunud wrc.com lehe link viitega Rootsi ralli aegadele. Peaks olema see link hoopis seal http://www.wrc.com/results/2012/rally-g ... age-times/
Soovin lihtsalt abiks olla. Oled suure töö ära teinud ja selle eest Sulle suur tänu.
jaani8
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 501
Liitunud: 09 Veebr 2008, 16:15

Postitus Postitas jaani8 »

Kvalifikatsiooni ajad:
Peter Solberg 2:48.673
Mikko Hirvonen +0.906,
Seb Loeb +1.978
JM Latvala + 2.371
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

Praegune esiviisik:

Petter 2.48.673
Hirvonen 2.49.579
Loeb 2.50.651
Latvala 2.51.044
Novikov 2.52.136
explode15
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 51
Liitunud: 18 Aug 2008, 11:52

Postitus Postitas explode15 »

kus te neid aegu leiate´?
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

explode15 kirjutas:kus te neid aegu leiate´?
Raadios ütlevad.
jaani8
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 501
Liitunud: 09 Veebr 2008, 16:15

Postitus Postitas jaani8 »

explode15 kirjutas:kus te neid aegu leiate´?
https://twitter.com/#!/search/realtime/wrc

Ott ilusasti sees, oli lasknud ühe kurvi pikaks.

Aeg...oih, reporterid unustasid öelda. :lol:
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

See reporter seal on päris kehvake, just nende intervjuudega.
"Come on, you can see more than that"
360koppel
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 71
Liitunud: 06 Jaan 2011, 23:40

Postitus Postitas 360koppel »

Keegi otti aega teab ?
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas viplala »

kuskil seal 2.54 kandis peaks see Oti aeg olema.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

360koppel kirjutas:Keegi otti aega teab ?
2.53.midagi peaks olema. Täpset aega pole öeldud.
Vasta