Rootsi ralli 2011 III päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Vasta
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Rootsi ralli 2011 III päev

Postitus Postitas Strike »

Pilt Rootsi ralli kolmas võistluspäev SS17-SS22, 92,62km

Rootsi ralli teine võistluspäev pakkus rallifännidele tõeliselt põneva vaatuse ning minemas on veel põnevamaks. Ralli esiviisik mahub vaid 15,8. sekundi sisse.
Võistluse hommik sai saatuslikuks viiendana avapäeva lõpetanud Henning Solbergile. Roolivõimu probleem tõi kaasa ajakontrolli hilinemise ning 40.sekundilise ajatrahvi ning mõned kilomeetrid peale esimese kiiruskatse starti toimunud väljasõit, lõpetas norralase ralli.

Henning Solberg SS 8 Lesjöfors

Kui esimesel päeval loovutasid Fordi piloodid Citroenile vaid ühe katsevõidu, siis teisel päeval oli olukord vastupidine.

Esimesena lõpetas teise võistluspäeva Mikko Hirvonen. Fordi piloot kurtis päeva jooksul raskeid võistlustingimusi ning sõnas, et kui ka pühapäeval on sellised tingimused, siis võidule sõidab kolmik Solberg – Latvala – Ogier. Päeva ainus suurem sõiduviga oli kolmeteistkümnendalt kiiruskatsel ,mille tulemuseks väike spinn.
Soomlane juhtis peale teist võistluspäeva ka eelmisel aastal ning suutis konkurentide rünnakud tõrjuda ning võita. Kas soomlane suudab edu korrata ka sel aastal?

Ralli avapäeval kõiki konkurente edestanud Mads Østberg vahetas ööpausil rollid Sebastien Loebiga ning asus ise teed puhastama. Noor norralane kurtis sarnaselt Hirvoneniga raskeid tingimusi ning eriti kehv oli olukord katsete teisel läbimisel, kui rööbastes sõitmine tundus eriti ohtlik.
Hoolimata sellest suutis Stobarti meeskonna piloot sõiduvigu vältida ning omab enne viimast võistluspäeva kõiki võimalusi, et võita karjääri esimene MM-ralli.

Alati positiivne, kuid enda suhtes ülinõudlik Petter Solberg lõpetas võistluspäeva täpselt seal, kus oli lõpetanud ka avapäeva. Samuti sarnaselt esimesele võistluspäevale, sai norralane ka teisel võistluspäeval, kümne sekundilise ajatrahvi.
Petter kurtis peale esimesi katseid, et madal hommikupäike pimestab ning selle tõttu läks kaduma nii mõnigi väärtuslik sekund. Peale hoolduspausi ei olnud norralane rahul masina seadetega. Arvestades, et Petter testis ennem Rootsi rallit uut Citroen DS3 vaid ühe päeva, on norralase kiirus muljetavaldav.
Arvatavasti on viimati 2005. Walesi rallil võidurõõmu maitsnud norralase võidunälg piisavalt suur, et viimasel võistluspäeval anda endast rohkem kui 110%.

Neljandana lõpetas teise võistluspäeva Fordi teine piloot Jari-Matti Latvala. Soomlane ei saanud päeva alguses kohe hoogu üles ning oli mures, et Solberg kipub eest libisema. Lisaks sellele tekitas muret ka nähtavust piirav udune esiklaas. Päeva edenedes aga tempo tõusis ning probleemid kadusid ja viimasel pikal kiiruskatsel aeglustas soomlane juba meelega, et saada viimaseks võistluspäevaks võimalikult hea stardipositsioon.
Kui teised piloodid kurtsid katsete korduvläbimistel, et teed on jube rööpas ning sõita on nendes rööbastes kehv, siis Latvala sõnas, et on testidel harjutanud palju just rööbastes sõitmist ning see on hetkel tema kasuks töötav tegur. Seda fakti kinnitas ka ajavõtusüsteem.

Võistluspäeva kõige rahulolevam piloot oli Citroen DS3 ohjav Sebastien Ogier. Noor prantslane kes on esiviisikust kõige „rohelisem“ Rootsi ralli piloot, suutis liidritele läheneda iga katsega ning tema lõpetab põneva esiviisiku mille esimest ning viiendat lahutab vaid 15,8 sekundit.
Ogier sõnas peale viimast kiiruskatset: “Ideaalne päev. Hea kiirus, hea auto ning annan endast kõik, et viimasel võistluspäeval võidelda võidu eest.“

Avapäeva üheksandana lõpetanud Sebastien Loeb alustas rünnakut kohe esimestest meetritest, kuid neli kiiruskatse võitu ei lubanud enamat kuuendast positsioonist. Kui eespool keegi sõiduviga ei tee ei tohiks prantslase positsioon paraneda. Nii kehval positsioonil peale hooaja avarallit, pole seitsmekordne maailmameister olnud veel ühelgi WRC hooajal.

Kohtadelt seitse ja kaheksa leiame võistluspaari Kimi Räikkonen vs P.G. Andersson.
Eks vormelimaailmameister oli võistluspäevaga üldjoontes rahul ning sõnas, et ainus suurem mure oli rehvipurunemine.
Kui avapäeval koges rootslaste WRC lootus P.G. Andersson ebaõnne, siis sama jätkus ka teisel võistluspäeval. Esimese ringi kiiruskatsetel näitas rootslane head tempot ning võitis Fordile päeva ainsa kiiruskatse, kuid peale hoolduspausi tabas juba kolmandat Fiesta WRC-d roolivõimu probleem ning ajakaotus oli vältimatu

Üheksandal positsioonil jätkab rallit S2000 Skoda Fabiaga suurepärast sõitu tegev Patrik Sandell.
Rootslane kurtis, et WRC meestega on suuremad ajavavahed kui olid avapäeval, kuid hoolimata sellest on hea enda tempot tippudega võrrelda. Päeva ärevaim moment tekkis 13.kiiruskatsel, kus väikese teelt väljasõidu tõttu tuli endast katsel mööda lasta Sebastien Loeb.

Viimaselt punktikohalt leiame avapäeval roolivõimu probleemide küüsis vaevelnud Matthew Wilsoni.


Pilt
Kas Mikko Hirvonen suudab maanduda Rootsi ralli 2011. võitjana?
Foto: AFP/SCANPIX

Kolmandal võistluspäeval on kavas kuus kiiruskatset ning ralli võitja selgub peale Power Stage´i (SS 22 Gustavsfors 2) läbimist.
Nii põnevat viimast võistluspäeva ei mäletagi ning loodetavasti püsib pinge kuni viimaste meetriteni.

Pilt Rootsi ralli järjestus peale SS16:

1. Mikko Hirvonen Pilt Ford Fiesta RS WRC 02:34:56,1
2. Mads Østberg Pilt Ford Fiesta RS WRC 02:35:03,5 +00:07,4
3. Petter Solberg Pilt Citroën DS3 WRC 02:34:45,0 +00:08,9
4. Jari-Matti Latvala Pilt Ford Fiesta RS WRC 02:35:07,0 +00:10,9
5. Sebastien Ogier Pilt Citroën DS3 WRC 02:35:11,9 +00:15,8
6. Sebastien Loeb Pilt Citroën DS3 WRC 02:36:38,2 +01:42,1
7. Kimi Räikkonen Pilt Citroën DS3 WRC 02:40:01,6 +05:05,5
8. P.G. Andersson Pilt Ford Fiesta RS WRC 02:40:26,8 +05:30,7
9. Patrik Sandell Pilt Skoda Fabia S2000 02:42:40,9 +07:44,8
10. Matthew Wilson Pilt Ford Fiesta RS WRC 02:42:42,3 +07:46,2

Katsevõite 2.võistluspäeval:

4 (SS8,12,13,15) – Sebastien Loeb Pilt Citroen DS3 WRC
3 (SS9,11,16) – Petter Solberg Pilt Citroen DS3 WRC
1 (SS10 ) – P.G.-Andersson Pilt Ford Fiesta RS WRC
1 (SS14) – Sebastien Ogier Pilt Citroen DS3 WRC

Rootsi ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS17-SS22, 92,26km

Pühapäev 13.02

SS 17 Torntorp 1 19,21 km 08:51
SS 18 Gustavsfors 1 4,16 km 09:43
SS 19 Rämmen 1 22,76 km 10:37
SS 20 Torntorp 2 19,21 km 13:09
SS 21 Rämmen 2 22,76 km 14:31
SS 22 Gustavsfors 2 4,16 km 16:08

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/results/2011/rally-s ... age-times/
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.rallysweden.com/?lang=en

Raadio:

http://www.wrc.com/fanzone/world-rally-radio/
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 116
Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas iceone »

hirvonen litib juba
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Mikko on alustanud suoer tempoga!
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1210
Liitunud: 09 Aug 2003, 15:55

Postitus Postitas Tux »

Hommikust!

Petter 2. splitis 5,6 sek Hirvonenist maas, Latvala 9,7. Ei tea, kas ongi esimesena rajal olla täna parim?
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Mikko sõitis eelmise aasta aja viie sekundiga üle.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Temperature -28 deg. C reported
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 116
Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas iceone »

Latvala kaotab suurelt
Tux
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1210
Liitunud: 09 Aug 2003, 15:55

Postitus Postitas Tux »

Latvala on esipamperist lumehange külastades jagu saanud jälle
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 116
Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas iceone »

Ogier ja vallis käinud
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

Nii kõva külma ja tuuleta ilmaga on esimeste lumetolm kõvasti üleval ja halvendab taganttulijate nähtavust.
Makkro
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1647
Liitunud: 25 Apr 2008, 09:22

Postitus Postitas Makkro »

miko on õnne seen ikka.
Pajussaar
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Okt 2009, 22:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pajussaar »

Räikkonen paneb ikka tuima, oleks WRR reporteri käe uksevahele jätnud... :shock:
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

P.G ka päris hea aeg!
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

wilson 3 splitis päris aeglane!
iceone
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 116
Liitunud: 12 Veebr 2011, 11:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas iceone »

Liiga optimistlik on loota ka, et kimi iga katse järel kommentaari annaks aga see reporter seal teeb head tööd
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

Mis Prokopil juhtus esimene split 3:03.1 :?
Makkro
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1647
Liitunud: 25 Apr 2008, 09:22

Postitus Postitas Makkro »

ootame Prokopi reporterini ära saab teada
Ints
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 363
Liitunud: 12 Veebr 2010, 13:32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Ints »

stardiaegadega mingi jama vist
veteran
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2393
Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas veteran »

Prokopit hoiti stardis 3 minutit kinni,seepärast imelik algus splittides
Tundub,et põhjuseks oli Sandell,kes eelmisse AKP-sse jäi 6 minutit hiljaks,kuna vahetas käigukasti.Ka katseelsesse AKP-sse tuli ta 6 minutit hiljem,et mitte uuesti trahvi saada.I lmselt checkis ta AKP-s samas minutis enne Prokopit. Seetõttu pidi Prokop oma stadiaega vähemalt 2 minutit ootama ja ehk tuli seal siis veel kusagilt mingi minut lisaks. Igatahes karistada ta selle eest ei saa,see delay on kohtunike tekitatud.
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

Mull jälle splitide aja tabel jampsib!
Vasta