Mehhiko ralli 2010 - I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Mehhiko ralli 2010 - I päev

Postitus Postitas Strike »

Pilt 23. Mehhiko ralli 05.-07.03.2010

Mehhiko ralli ajalugu

Mehhiko ralli toimus esimest korda aastal 1979. Algusaastatel teati seda rallit rohkem Rally America nime all. Aastatel 2001-2003 oli Corona Rally Mexico FIA vaatluse all, et pääseda MM-kalendrisse.
2004. hooajal debüteeris Mehhiko ralli MM –arvestuses.
Mehhiko esimese MM-ralli võitsid kõikide Eesti rallifännide rõõmuks Markko Märtin - Michael Park Ford Focus WRC-l.
Võistluse on kolmel korral võitnud Sebastien Loeb (2006-2008), Petter Solberg 2005, Markko Märtin 2004 ning Harri Rovanperä 2002.

Mehhiko ralli 2010

Mehhiko ralli 2010 on hooaja teine ralli ning MM-punkte jagatakse WRC, P-WRC ja S-WRC arvestuses.
Nii nagu eelnevatel hooaegadel, on Mehhiko ralli ka sel aastal MM-kalendri esimeseks kruusaralliks. Mehhiko ralli on aastal 2010 ainsaks MM-võistluseks, mis sõidetakse Ameerika kontinendil.
Ralli publikumagnetiks peaks kujunema Leon Poliforumi keskuses sõidetav linnakatse.
Võidusõidu starti asub 35 ekipaaži, nende hulgas ka kuulus ameeriklane Ken Block, kes teeb hooaja 2010 esimese stardi Monster World Rally Team värvides. Ken Blockil debüteeris MM-hooajal 2007 just selsamal Mehhiko rallil, lõpetades ralli N-rühma Subarul 28. kohaga.
Kui Rootsi ralli võiduga tähistas Ford MM-arvestuses ühele pulgale jõudmist kuulsa Lanciaga (mõlemal nüüd 74 võitu), siis Mikko Hirvonen tähistab Mehhiko rallil sajandat MM-starti.
Kokku läbitakse kolme päeva jooksul 22 kiiruskatset ja 354,60 kiiruskatsekilomeetrit.

Mehhiko ralli 2008 TOP3:

1.Sebastien Loeb – Daniel Elena Pilt Citroen C4 WRC
2.Chris Atkinson – Stephane Prevot Pilt Subaru Impreza WRC +01.06,1
3.Jari-Matti Latvala – Miikka Anttila Pilt Ford Focus WRC +01.39,7

Pilt Eestlased Mehhiko MM-rallil:

Aasta Sõitjad Auto Tulemus

2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 1
2005 Markko Märtin – Michael Park Peugeot 307 WRC 3
2008 Jaan Mölder jr. – Frederic Micolette Suzuki Swift S1600 10


MM-arvestus peale 1/13 (sõitjad):

1.Mikko Hirvonen 25
2.Sebastien Loeb 18
3.Jari-Matti Latvala 15
4.Dani Sordo 12
5.Sebastien Ogier 10
6.Henning Solberg 8
7.Matthew Wilson 6
8.Mads Ostberg 4
9.Petter Solberg 2
10.Per-Gunnar Andersson 1

MM-arvestus peale 1/13 (meeskonnad):

1. Pilt BP Ford Abu Dhabi WRT 40
2. Pilt Citroen Total WRT 30
3. Pilt Citroen Junior Team 14
4. Pilt Stobart M-Sport Ford Rally Team 14

Pilt Mehhiko ralli shakedown tulemused:

1. Petter SOLBERG Pilt Citroen C4 WRC. 2:51.7
2. Dani SORDO Pilt Citroen C4 WRC. 2:51.8
3. Sebastien OGIER Pilt Citroen C4 WRC. 2:51.9
4. Sebastien LOEB Pilt Citroen C4 WRC. 2:52.5
5. Kimi RÄIKKONEN Pilt Citroen C4 WRC. 2:54.2
6. Mikko HIRVONEN Pilt Ford Focus RS WRC 09. 2:55.3
7. Henning SOLBERG Pilt Ford Focus RS WRC 08. 2:56.2
8. Federico VILLAGRA Pilt Ford Focus RS WRC 08. 2:56.4
9. Matthew WILSON Pilt Ford Focus RS WRC 08. 2:59.9
10. Jari-Matti LATVALA Pilt Ford Focus RS WRC 09. 3:00.1
11. Ken BLOCK Pilt Ford Focus RS WRC 08. 3:04.6

PiltMehhiko ralli 2010 esimese võistluspäeva kiiruskatsed SS1-SS9, 137,24km

Reede, 05 Märts

SS1 Alfaro 1 22,96 km 15:28
SS2 Ortega 1 23,83 km 17:01
SS3 El Cubliete 1 18,87 km 17:49
SS4 Coca-Cola Street Stage 1,5 km 18:57
SS5 Alfaro 2 22,96 km 20:17
SS6 Ortega 2 23,83 km 21:50
SS7 El Cubliete 2 18,87km 22:38
SS8 Super Special 2,21 km 23:53
SS9 Super Special 2,21 km 23:58

Kasulikke linke ralli jälgimiseks:

http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... lly_id=MEX
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php

Raadio:

http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2367
Liitunud: 10 Aug 2006, 17:31

Postitus Postitas svs89 »

Tasemel nagu alati.

Lisaks Day 1 katsete tutvustused:

http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=10 ... age+guide+

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis svs89, 05 Mär 2010, 15:25, muudetud 1 kord kokku.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5917
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Endal tekkis eile kirjutades küsimus, et kas oleks üldse pointi kirjutada meeskondadest ennem rallit kui nö midagi "põnevat" pole kahe ralli vahel toimunud, et asendaks selle hoopis ala tagasivaatele eelmisele rallile ja kui vahepeal midagi toimunud, siis need kirjutaks siis eraldi välja lihtsalt.
Kuidas tundub see idee, võiks formaati muuta just eelvaatel? Päevakokkuvõtted vist võiks jääda sarnaseks, on ideid?
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Suurkala
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 513
Liitunud: 07 Aug 2008, 15:40

Postitus Postitas Suurkala »

Väga tubli töö, jätka samas vaimus. Kui viitsimust on siis võid teinekord kirjutada ka ralli ajaloost huvitavaid seikasid ja lisada näiteks mille poolest on üks või teine ralli eriline, näiteks et kui mingil rallil on kogu hooaja pikim katse jne. Kuid see on ainult minu arvamus.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Ei minu arust täitsa okei on praegune variant. Info poolelt on kõik olemas, mida vaja-varasemad võitjad, millal sai ralli alguse, katsete ajad...jne, ehk lühike, sisukas ja piisava infoga jutt. Pole ju vaja mingit pikka romaani kirjutama hakata.
Viimati muutis aix, 05 Mär 2010, 15:01, muudetud 2 korda kokku.
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Selline formaat on väga OK :thumbup:. Lühike ja lööv nagu öeldakse :D
Varasemalt oli vahest tunne nagu loeks kirjandit, mida on kunstlikult pikemaks venitatud, et vajalik arv lehekülgesid täis saada.
Rosin
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 99
Liitunud: 16 Jaan 2007, 15:29

Postitus Postitas Rosin »

Tõesti, kiidusõnad sulle Strike selle eest. Vaieldamatult parim info allikas üldse Mehhiko ralli kohta. Nii et jätka samas vaimus.
Edu!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Esimene katse käib. Mikko läheb hea tempoga.

EDIT: Lõpus on Mikko kõvasti ära andnud. Vahe 4,9 sekki
Viiendas splittis vahe juba 6,5 sekki Loebile
Viimati muutis Kolin, 05 Mär 2010, 15:44, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1883
Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Gustav »

Pühib teed puhtaks..
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Huvitav kas sellel katsel on lõpu poole mõni veetakistus. Kuuldavasti oli nendega Fordidel probleeme shakel.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
m1
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 59
Liitunud: 31 Juul 2005, 10:11

Postitus Postitas m1 »

Mehhiko rallil on täna hooaja kõige kõrgemal sõidetav katse.
SS2/SS6 Ortega

Sõidetakse kuni 2737 meetri kõrgusel ja seal on autodel u hõreda õhu tõttu 30% vähem võimsust. Ja eks see võib mõjuda ka meeskondade füüsisele.

Aga ♦Loeb tuleb esimesel katsel tugevalt!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Sordo ja Okieeri tulevad ka väga hea hooga
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kalm
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 219
Liitunud: 02 Aug 2009, 11:53

Postitus Postitas Kalm »

Tervitus ka minupoolt kõigile !
Loodan ,et Fordid edenevad ilusti ja ralli tuleb huvitav!
ss1 Mikkolt kaotus Loebile siis 8 seki
Viimati muutis Kalm, 05 Mär 2010, 15:49, muudetud 1 kord kokku.
Gustav
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1883
Liitunud: 30 Okt 2008, 18:09
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Gustav »

Kolin kirjutas:Huvitav kas sellel katsel on lõpu poole mõni veetakistus. Kuuldavasti oli nendega Fordidel probleeme shakel.
Need takistused olid Sidrunite radikaid ka lõhkunud.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Oki teeb VÄGA head tempot
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Petter tuleb veel kiiremini
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2367
Liitunud: 10 Aug 2006, 17:31

Postitus Postitas svs89 »

Kolin kirjutas:Oki teeb VÄGA head tempot
Läheb rallit juhtima niikauaks kui Petter jõuab.
Viimati muutis svs89, 05 Mär 2010, 16:03, muudetud 1 kord kokku.
Kalm
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 219
Liitunud: 02 Aug 2009, 11:53

Postitus Postitas Kalm »

Ogierilt praegu põhi ,väga väga hästi!!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

WRR-i Järgi on Petter kolmandas 4,9 kiirem kui Oki
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2367
Liitunud: 10 Aug 2006, 17:31

Postitus Postitas svs89 »

Fordidel kaob mägedes rohkem powerit ära.

Petter tuleb hullu ajaga.
Viimati muutis svs89, 05 Mär 2010, 16:03, muudetud 1 kord kokku.
Vasta