WRC 2009 - meeskondade koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Locked
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

WRC 2009 - meeskondade koosseisud

Post by Jaanus »

Taas on aeg niikaugel, et hakkame spekuleerima tuleva aasta tiimide koosseisu ümber. Positiivne on see, et lisandumas on mitu M2 meeskonda Subaru, Citroeni ja ka Fordi autodega. Kindlad on Citroeni ja Subaru tehasetiimide seisud, seal ei muutu midagi. M-sporti neljaaastane leping Fordiga saab läbi selle aasta lõpus, kuid tundes Malcolm Wilsoni veenmisoskust, siis Ford ilmselt jätkab järgmise aasta lõpuni ja siis vaatab mis edasi saab, kuna järgmine aasta veel suurt reeglite muudatust ei toimu. Suzuki tulevik ei ole sugugi kindel, aga loodame, et ka nemad jätkavad.
Eratiimidest on kindlad hollandlaste Van Merksteijn Motorsport Fordil ja norrakate Adapta Subaru WRT. Spekuleeritakse Red Bull Citroeni B-tiimist ja veel ühest Subaru ametlikust B-tiimist. Munchis ja Stobart ilmselt jätkavad samal kujul. Loodame, et mingis tiimis leiab koha ka Urmo Aava.

Citroen Total WRT
Loeb
Sordo

BP Ford Abu Dhabi WRT
Hirvonen
Latvala
Al Qassimi(6 etappi)

Stobart VK M-Sport Ford RT
Wilson(12 etappi)
H. Solberg(12 etappi)
Aava(8 etappi)

Citroën Junior Team
Rautenbach(12 etappi)
Novikov(8 etappi)
Ogier(6 etappi)
Atkinson(Iirimaa ralli)

Munchis Ford WRT
Villagra(8 etappi)
Teise autoga pidi osalema keegi Euroopa rallisõitja

Van Merksteijn Motorsport Ford
Van Merksteijn jun(8 eatppi)
Van Merksteijn snr(8 etappi)

Adapta Subaru WRT
Östberg(8 etappi)
Last edited by Jaanus on 13 Jan 2009, 19:55, edited 20 times in total.
sk8erboi
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1078
Joined: 24 May 2006, 18:42
Location: Tallinn

Post by sk8erboi »

bosse? 8)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Image

Marcus Grönholm ei välista naasmist MM-radadele

Kahekordne autoralli maailmameister Marcus Grönholm tõdes intervjuus Soome väljaandele Keskisuomalainen, et ei välista naasmist MM-sarja.
Väljaande teatel on Grönholm pidanud läbirääkimisi kõigi tippmeeskondade Citroeni, Fordi ja Subaruga.
“Ma ei välistaks come-back’i, kuid hetkel rohkem ei saa öelda. Minu tulevikuplaane on tihti uuritud ja ju siis olen otsad lahti öelnud,” nentis salapärane Grönholm.
2000. ja 2002. aasta maailmameister loobus autoralli MM-sarjast eelmise hooaja järel. Tänavu on mees osalenud rallikrossi EM-etappidel.

ERR SPORT
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Posts: 1034
Joined: 10 Jun 2004, 10:53
Location: Tallinn-Rakvere

Post by kajakas1 »

Mis ajani Hirvosel leping on? Mis veel kohe silma jäi: kui subaru tahab samamoodi edasi tiksuda, siis lasku aga samade meestega edasi. Kui tahab aga taas tegijaks saada, tuleks kiirelt mehi vahetada. Suzuki esinemine on ikka väga ilmetu, hullem kui skodal oli.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Strike
Moderaator
Moderaator
Posts: 5916
Joined: 06 Jun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Post by Strike »

Bosse tagasitulek ralli MM sarja oleks ikka tase! Seda oleks hea vaadata kui Loeb ja Bosse oleks samas meeskonnas, et kes siis võrdsete autodega parem oleks rajal, kuigi jah Loebil eelis selles osas, et ainult sitikaga ju sõitnud ongi. Igatahes elame, näeme.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 4404
Joined: 04 Oct 2005, 16:31

Post by valmacher »

Sebastien Loeb teatas, et sõida järgmisel aastal IRC sarja arvestusse kuuluval Monte Carlo rallil.

Citroeni WRC autol kihutav prantslane on Monte Carlos võidutsenud viimasest kuuest aastast viiel korral. Tuleval hooajal aga võistlus WRC kalendrisse ei kuulu.

Loeb sõnas, et kuna tema Citroen C4 WRC auto pole IRC nõuetele vastav, siis puudub tal igasugune põhjus üritusest osa võtta. "Ilma C4 WRC-ta peaksin võistlema C2 Super 1600-ga ning ma ei näe võimalusi, kuidas võita Super 2000 autosid 1600-kuubikulise ja kaherattaveolise masinaga."

"Ainus põhjus, miks ma tahan Monte Carlos sõita, on võit ja kui mind võidab üks IRC sõitjatest, siis ma kardan, et avalikkusel on autodel raske vahet teha," lisas allajäämist pelgav Loeb.

www.wrc.com
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Suht kainelt on mees seda kaalutlenud.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Malcolm Wilson kinnitas Soome telekanalile MTV3, et tuleval aastal jätkavad BP Ford Abu Dhabi tiimis Hirvonen ja Latvala ning valitud rallidel ka Khalid Al Qassimi.

http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /10/723831
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1555
Joined: 14 Oct 2005, 19:30
Location: Tartu
Has thanked: 1

Post by AS »

Huvitav, kas Duval ei ole juba tuleva aasta plaanidest midagi rääkinud?
Tal ju fordiga sõitmine tuleb suht ilusti välja!
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

http://www.rallye-magazin.de/r/wm/d/n/d ... index.html

Kuna 2009 hooaeg on ainult 12 etappi võib Geönholm naasta. Aga hetkel ei ole tal mingit konkreetset plaani tagasi tuleku suhtes.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Citroeni meeskonna bossi Olivier Quesneli sõnul on neil leping Sordoga ja Grönholm peaks oma raha tooma ja M2 tiimis sõitma. Samas on kohad täis ka Fordi ja Subaru tiimides, seega on Bosse naasemine väga vähe tõenäoline.

http://rallybuzz.stagetimes.com/dani-so ... -2009-wrc/
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

No vaevalt bosse nõus oleks omaraha eest sõitma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
paharett
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 191
Joined: 18 Nov 2005, 12:05
Location: Tallinn

Post by paharett »

soome saunas sahistatakse väga juttu et Bosse järgmine aasta jälle rivis ja fordiga ikka ;)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Huvitav millise Fordiga?

Herr Willson kinnitas, et järgmisel hooajal on esivõistkonnas sõitjad Hirvonen ja Latvala
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Posts: 1034
Joined: 10 Jun 2004, 10:53
Location: Tallinn-Rakvere

Post by kajakas1 »

Kolin wrote:Huvitav millise Fordiga?

Herr Willson kinnitas, et järgmisel hooajal on esivõistkonnas sõitjad Hirvonen ja Latvala
No Malcolm peaks ikka väga loll olema kui ta Bossele kohta ei leiaks. Siis mingu see Ford kukele.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 725
Joined: 20 May 2003, 12:40
Location: Tallinn

Post by cali »

kajakas1 wrote:
Kolin wrote:Huvitav millise Fordiga?

Herr Willson kinnitas, et järgmisel hooajal on esivõistkonnas sõitjad Hirvonen ja Latvala
No Malcolm peaks ikka väga loll olema kui ta Bossele kohta ei leiaks. Siis mingu see Ford kukele.
Ma ei saa aru, tulevik vs. minevik?? Sorry, aga jälle mingi tagasi nutmine v?
Bosse oli ja kindlasti ka hetkel väga hea sõitja, kuid aeg on oma töö teinud ja uusi mehi areenile vaja mehetegusid tegema. Kui mina oleks tiimiboss, siis ma ei näeks "vanuritel" mõtet. On ju neil olemas hea punktitooja (Hirv) ja noor "kiire ja vihane". Pealegi Loeb vist ei tundu enam jätkavat ka...

See on sama nagu toodi korvis Mürka Eestisse tagasi, et noored pingil istuksid... kokkuvõttes tähendab see taandarengut. Mehed, avatud silmadega tuleb asju jälgida!
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Posts: 1034
Joined: 10 Jun 2004, 10:53
Location: Tallinn-Rakvere

Post by kajakas1 »

Avatud silmadega :D

Aga kui noorest ei saa asja, mis siis teha? Ei saa Hirvonen kunagi Bosse ega Loebi tasemele. Ainuke, kes suudaks Loebi pulsi vähe kiiremini lööma panna oleks Bosse. Praegu on Fordil selline seis, et tiitleid on vaja, mitte andekaid noori otsida. Hirvonen võiks olla teine sõitja, aga esisõitjaks kindlasti ei sobi.

ja korvpallist: Mürka ja Kuld panevad 40-selt ka meie praegustele "noortele" põske. 100 võimalust on neile norotele antud, aga kael ei kanna ja ei hakkagi kandma.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
toriseja
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 118
Joined: 31 May 2007, 22:36

Post by toriseja »

[quote="Kolin"]Suht kainelt on mees seda kaalutlenud.[/quote]

eks ta selge on et isegi loeb ei suuda 2-rattaveolise 1600sega 2000ste vastu saada, isegi kui viimastele ka pidurdusmaale lund loopida nagu "sõbralikud" prantsuse fännid loebi konkurentidele vahest teevad. olen neid s2000 autosid 1600ga võrreldes näinud vaid kahel asfaldirallil aga seal küll 1600del mingeid võimalusi ei tekkinud
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 725
Joined: 20 May 2003, 12:40
Location: Tallinn

Post by cali »

kajakas1 wrote:Avatud silmadega :D

Aga kui noorest ei saa asja, mis siis teha? Ei saa Hirvonen kunagi Bosse ega Loebi tasemele. Ainuke, kes suudaks Loebi pulsi vähe kiiremini lööma panna oleks Bosse. Praegu on Fordil selline seis, et tiitleid on vaja, mitte andekaid noori otsida. Hirvonen võiks olla teine sõitja, aga esisõitjaks kindlasti ei sobi.

ja korvpallist: Mürka ja Kuld panevad 40-selt ka meie praegustele "noortele" põske. 100 võimalust on neile norotele antud, aga kael ei kanna ja ei hakkagi kandma.
Ma jään endale kindlaks - igale asjale ja mehele on oma aeg. Kui Bosse lõpetas, siis lõpetas. Mees tegi oma töö ära ja tegi seda hästi. Kõik. Hirvonen kannab kaela küll, lihtsalt Latvala on veel liiga toores. Tahad öelda, et Latvalast ei saa asja? Ja Hirvonenist pole asja saanud? Vaata punktitabelit. Ainuke probleem on Fordil olnud Latvala väljasõidud, ilma selleta oleksid nad siiamaani tootjate arvestuses konkurentsis.

Lisaks võin nii palju öelda, et Bosse oli küll arvestatav vastane Loebile, kuid ega ta võrreldes prantslasega eriti midagi ei saavutanud sel perioodil (Fordis). Harjuge ära, et Loebi kõrval näevadki kõik teised sõitjad keskpärastena ja seda suht senimaani, kui mees lõpetab või läheb Subaru rooli :D
Kunagi olid Timonen, Vatanen, Kankkunen jpt ka tegijad, kas äkki laseme proovida Loebi vastu kätt?

Elu läheb edasi.

Korvpalli ei kommenteeri rohkem, kuna see on rallifoorum aga tundub, et sa ise pole pallimängudega väga tõsiselt tegelenud, mistõttu sa ei saa väga hästi aru, et millest räägitakse :D
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: 27 Jul 2005, 10:35
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Post by schalke »

Hirvonen ei ole minu ebajumal, kuid tema kaitseks peab ütlema, et jah, ärme unusta seda, kellega me teda võrdleme. Keda tema asemele nii võtta olekski, kui Grönholm, Sainz, Märtin, Röhl, Mikkola ja Auriol välja jätta... :D
Oleksid on nõmedad, aga siiski, ilma Loebita oleks ta ülikindel maailmameister.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Locked