WRC 2007 - meeskondade koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

WRC 2007 - meeskondade koosseisud

Postitus Postitas Rando »

Tänu Citroeni "come-backile" (jah, tegelikult nad nii eemal polnudki), Suzuki tulevasele WRC-projektile ja paljudele erameeskondadele toimub ka ehk nii mõnigi liikumine sõitjate turul. Kindlasti saab huvitav olema ka S2000-kategooria pookimine PWRC-sarjaga. Võib-olla naaseb nii mõnigi endine tehasepiloot MM-areeenile just seonduvalt mõne S2000-projektiga?

Igastahes on esimene suurem uudis 6. septembril toimuv Citroen'i tehasemeeskonna tutvustus Pariisis, kuhu on kutsutud ka Daniel Sordo, kellel saab väidetavalt olema 2-aastane leping meeskonnaga.

Hetke seis:

M1:

CITROEN TOTAL WRT
Loeb
Sordo

BP-FORD WORLD RALLY TEAM
Grönholm
Hirvonen

SUBARU WORLD RALLY TEAM
P. Solberg
Atkinson

SUZUKI (3 etappi)
McRae?
Duval?, Aava?, Andersson?

M2:

OMV KRONOS CITROËN WRT
Stohl (16 etappi)
Carlsson (6 etappi)

STOBART M-SPORT FORD RALLY TEAM
H. Solberg (16 etappi)
Latvala (16 etappi)
Wilson (16 etappi)

MUNCHI’S FORD WORLD RALLY TEAM
Companc (10 etappi)
Juan Pablo Raies (10 etappi)

Erameeskonnad:

Mitsubishi Lancer WRC05
Gardemeister (3 etappi)
Pons (3 etappi)

PH SPORT (Citroen Xsara WRC)
Galli (8 etappi)
Aava? (? etappi)

CZECH RT-SKODA (Skoda Fabia WRC)
Kopecky (12 etappi)

FIRST MOTORSPORT (Skoda Fabia WRC)
Duval (9 etappi)

M-SPORT/DOM BUCKLEY MOTORSPORT(Ford Focus WRC)
MacHale (11 etappi)

Prodrive(Subaru Impreza WRC S10)
Östberg(7 etappi)

BOZIAN RACING (Peugeot 307 WRC)
Pons? (? etappi)
Aava? (? etappi)

ERREPI COMPETION (Ford Focus WRC03)
Aava? (? etappi)
Viimati muutis Rando, 15 Jaan 2007, 13:14, muudetud 54 korda kokku.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Ootame näeme...
Keio
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1124
Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Keio »

Arvata võib, et Citroen nii head pilooti naljalt käest ei lase
Sordo ilmselt järgmine Loeb
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Natuke vara on veel lõplikke järeldusi teha ning tänased spekulatsioonid ja pakkumised ei pruugi jaanuaris enam midagi maksta. Üritan siiski anda oma nägamuse olukorrast, mis muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele. Isegi järgmise aasta kalendrit võidakse veel muuta, kuni 19. etapini, tõsi siis peavad tiimid valima osalemiseks vaid 16 etappi. Hetkeseisuga on 2007. aasta kalendris siiski veel 16 etappi.

M1:
Citroen tuleb tagasi tehasemeeskonnana ja debüteerib C4 WRC-ga praegustel andmetel Monte Carlos. Esisõitjana on leping Sebastien Loebil, teine sõitja on ametlikult veel lahtine. Võimalik, et kasutatakse ka mitut meest sellel kohal ja kindlasti on Dani Sordo kerkinud vast isegi kõige suuremaks soosikuks sellele ametile.
Fordis jätkavad Grönholm ja Hirvonen.
Subarul on leping Petter Solbergiga, teine sõitja on lahtine. Rehvitarnijaks saab BF Goodrich.

M2:
Kronos ilmselt jätkab M2 meeskonnana ja rendib vanu Xsarasid rikastele ärimeestele ja ka andekatele sportlastele, kel on suured sponsorid.
Ford tahab kõige ambitsioonikamate plaanidega tulla välja koguni kahe M2 tiimiga. Minu arvates see väga reaalne siiski ei ole ja ilmselt jätkatakse Stobarti ja Matt Wilsoniga koostööd vaid ühe M2 tiimi raames.
Subaru tahab ka luua M2 tiimi, kuhu üritatakse meelitada tänase autosport.com andmetel Gigi Gallit. Võimalik, et M2 meeskond jätkab Pirelli rehvidega, kuna kuuldavasti ei soovi Pirelli päriselt rallist kaduda ja tahab tulla tagasi ainsa rehvitootjana 2008.
Peugeot ja Skoda ilmselt jätkavad samades oludes, küll võivad vahetuda sõitjad ja ilmselt ka vahetuvad.
Mitsubishi plaanib samuti oma M2 tiimi luua.

Kokku siis parimal juhul 3 M1 tiimi ja 7 M2 tiimi. Ilmselt siiski nii palju meeskondi järgmine aasta ennast registreerima ei lähe. Peamine probleem on ikka rahas, M2 tiimid elavad pea 100% rikastest sõitjatest, kes ise viimase sendini selle lõbu kinni maksavad ja kahjuks neid sõitjaid lihtsalt ei ole nii palju saadaval, et 7 kaheautolist meeskonda kokku saada.

Küsimärk on ka Suzuki, kes võib hooaja lõpus mõnel etapil sõita oma uue SX4 WRC-ga. Kindlasti otsivad nad auto arendajaks WRC kogemustega meest.
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Kuuldavasti seostatakse tuleval hooajal Henning Solbergi Subaru M2 meeskonnaga. Saab ka näha, kas Kris Meeke' koostöö Citroeniga jätkub - tal ju taas võimalus Xsara WRC'd testida.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Subaru jahib juba väga aktiivselt Gigi Gallit oma B meeskonda. Kui asjad klapivad, siis saab Galli juba tänavu viimasel etapil Walesis endale Subaru istumise alla.

http://www.eurosport.com/rally/japan/20 ... 0444.shtml
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Galli üle on küll hea meel.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Galli on ka seda väärt. Ning ka Henning võiks mõnes tehasemeeskonnas sõita. Tal tegelikult kiirust jagub.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Kui Gallit tahetakse B-meeskonda sokutada ja mitte A-sse, kas see siis tähendab seda, et Atkinson jätkab Subarus põhitiimis teise sõitjana?

Üldiselt tundub, et Sarrazini WRC-karjäär hakkab lõpule jõudma, kuivõrd Atkinson on tänavu ka asfaldil auto kohta suht korralikult esinenud (Montes kuues ja Saksamaal kaheksas).
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Natuke veel kõlakaid:

Vauhdinmaailma kirjutab:
Järgmise aasta Soome Neste ralli teeb läbi uuenduskuuri ja kasutusele võetakse katseid, mida ei ole aastaid läbitud võistluskiirusel.
Monte Carlo rallil toimub pühapäeva hommikul publikukatse Monaco linnatänaval osaliselt F1 raja peal.
Hyundai plaanib ikkagi tagasi tulla WRC sarja. Kui rahad kokku saadakse, siis ollakse juba 2008 alguses rajal uue eksootilise mudeliga Talus.

Ja veel. Soome foorumi ralli.net kommentaatori andmetel tuleb Mitsubishi M2 tiimile maksta 1.2 miljonit eurot võimaluse eest sõita 10. WRC rallil. 120K eurot ralli kohta ei olegi väga palju, näiteks M-sportist ühekordselt Focuse rentimine oleks tunduvalt kallim.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

jens kirjutas:Üldiselt tundub, et Sarrazini WRC-karjäär hakkab lõpule jõudma, kuivõrd Atkinson on tänavu ka asfaldil auto kohta suht korralikult esinenud (Montes kuues ja Saksamaal kaheksas).
Ei tea midagi, osaleb ta üsnapea Prantsusmaal Mont Blanci rallil, pole ta vast püssi veel põõsasse visanud.
gaas on endiselt laiffi
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Kui on juba olnud juttu Galli võimalikust osalusest järgmisel hooajal, siis tekkis küsimus, et millised väljavaated on Gardemeisteril kusagil sõitma pääseda?
Ruuler
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 97
Liitunud: 26 Sept 2005, 14:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ruuler »

jens kirjutas:Kui on juba olnud juttu Galli võimalikust osalusest järgmisel hooajal, siis tekkis küsimus, et millised väljavaated on Gardemeisteril kusagil sõitma pääseda?
Ilmselt SOTKA rattastega kontoritool on kõige tõenäolisem... :lol:
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Garde võimalused on väga head. M1 tiimi ta ilmselt ei saa, aga M2 tiimi võib ta ise valida. Eeldatavasti tahab ta konkurentsivõimelist autot ehk siis Citroeni või Fordi. Äärmisel juhul tulevad kõne alla ka Mitsu ja Subaru. Kahjuks on aga olukord selline nagu ta on ja isegi Garde tasemega sõitja peab oma sõidud kinni maksma ja siin on jutt juba minimaalselt miljonist Eurost ühe hooaja eest.

Muidugi on ka koht kus ei pea peale maksma. Suzuki otsib endale head ja kogenud testijat.
Kolumbus
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 22
Liitunud: 20 Nov 2005, 18:51

Gigi Galli

Postitus Postitas Kolumbus »

Sellele mehele hoian küll pöialt.
Soome rallil pakkus Gigi silmailu kõikidel katsetel, mida näha õnnestus.
Väga Solberglik sõidustiil, ikka kraavipervel ja kolme ratta peal. Innuga.
Subarule peaks sobima küll:)
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Citroen kinnitas täna ametlikult, et tulevaks aastaks on Dani Sordo valitud meeskonna teiseks piloodiks. Tegu ei ole just väga suure üllatusega, kuna mees on näidanud oma esimesel hooajal WRC auto roolis väga häid tulemusi.

http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 50,00.html
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Huvitav artikkel WRC.com portaalis:

http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 12,00.html

Citroeni tehasetiimi eelarve on tuleval aastal 50% väiksem võrreldes nende 2005 aasta eelarvega. Loebi sõnul on C4 asfaldil sama hea kui Xsara, aga kruusal on veel vaja tööd teha. Ilmselt vihjas ta sellele, et kruusal on ta Xsarast aeglasem.
C4 debüüt saab olema väga huvitav. Kas tõesti kordub Peugeot stsenaarium?
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Jaanus kirjutas:Huvitav artikkel WRC.com portaalis:

http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 12,00.html

Citroeni tehasetiimi eelarve on tuleval aastal 50% väiksem võrreldes nende 2005 aasta eelarvega. Loebi sõnul on C4 asfaldil sama hea kui Xsara, aga kruusal on veel vaja tööd teha. Ilmselt vihjas ta sellele, et kruusal on ta Xsarast aeglasem.
C4 debüüt saab olema väga huvitav. Kas tõesti kordub Peugeot stsenaarium?
Usun, et nii mannetut kukkumist ikka ei tule.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kes teab...egas Xsaragi kohe võitjaks ei saanud, arendustööd tehti ju üsna mitu aastat..
gaas on endiselt laiffi
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Viimase info kohaselt on Henning Solberg kindlustanud Expert sponsorluse 2 tulevaseks hooajaks, mis eeldatavasti tähendab osalemist kõikidel MM-etappidel kalendris. Sõelale jäävad ilmselt Fordi ja Citroeni duubelmeeskonnad.

Edit: väidetavalt garanteerib 2-aastane sponsorleping vähemalt 6 miljonit Eurot!
Vasta