2006. aasta tiimide koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

2006. aasta tiimide koosseisud

Post by Jaanus »

Oktoobris peaks hakkama selguma tuleva aasta WRC sarja meeskondade sõitjate kohad. Selge on see, et kaks maailmameistrit(Loeb ja Grönholm) vabanevad prantsuse meeskondadest ja vähemalt Ford on teatanud, et jahib mõlemat. Samas on Loeb avaldanud muret Fordi vastupidavuse osas ja soovib pigem jätkata erasõitjana oma praeguse autoga, kuid seda vaid juhul kui Citroen kinnitab naasmist MM sarja 2007. aastal. Päris kindel on hetkel Petter Solbergi jäämine Subaru tiimi, kuna tal on ainsana kehtiv leping. Kindel on ka Armin Schwarzi pensionile jäämine, samas pole kindel Skoda jätkamine, ega ka see kas nad kasutavad FIA-lt saadud eriluba osaleda vaid 13 etapil. Mitsubishi on teatanud, et teeb kõik mis võimalik, et mitte kasutada FIA eriluba osalemiseks vaid 13. etapil ja proovib leida vahendeid sõita kõigil 16. rallil. Ford ja Subaru osalevad mõlemad täisprogrammiga. Uusi tiime juurde tulemas ilmselt veel ei ole, vähemalt mitte hooaja alguses.
FIA plaanib teha muudatusi, et ka erameeskonnad saaksid osaleda tootjate arvestuses tuleval aastal, see tähendab, et ka üks tootja võib osaleda mitme meeskonnaga, näiteks Ford A ja Ford B meeskonnad. Kusjuures reeglid on erameeskondadele oluliselt leebemad, muuhulgas on osalemistasu minimaalne ja puudub kohustus osaleda igal etapil kahe autoga.
Tuleval aastal on kõikidel WRC autodel keelatud kasutada aktiivdifferentsiaale nii ees kui taga. See puudutab ka erameeskondi ja Peugeot ning Citroen on kohe valmis saamas oma nüditud varjantidega praegustest autodest. Kuulduste järgi on Citroen müümas oma Xsarasid koguni kolmele erinevale tiimile, Belgia Kronos Racing(praegu OMV meeskonna autode haldaja), Prantsuse PH Sport(praegu JWRC-s esintatud Conrad Rautenbachi tiimina) ja Hispaania Piedrafita(kunagi Jesus Purase Xsarat hooldanud tiim).
Muide just täna teatas Argentina ärimees Luis Perez Companc, et osaleb Fordi erameeskonnas kaheksal etapil järgmine aasta, Rootsi, Mehhiko, Argentina, Türgi, Kreeka, Küpros, Uus-Meremaa ja Austraalia. Ilmselt alustab ta hooaega tänavuse autoga.

Manufacturer 1:

Citroen(Kronos)
Loeb
Pons(10-13 rallit)
Sordo(5-7 rallit)

Ford
Grönholm
Hirvonen

Subaru
P. Solberg
Atkinson
Sarrazin(4 asfaldi etappi)

Manufacturer 2:

OMV Peugeot Norway World Rally Team
H. Solberg(12 etappi)
M.Stohl(16 etappi)

Stobart VK M-Sport Ford Rally Team
Matt Wilson(16 rallit)
Pieter Tsjoen(Monte)
Luis Perez Companc(8 rallit)
Kosti Katajamäki(5 rallit)
Jari-Matti Latvala(4 ralli)

Red Bull Skoda team(10 etappi)
Andreas Aigner
Gilles Panizzi(Monte, Korsika, Kataloonia)
Mattias Ekström(Rootsi)

Erameeskonnad:

Mitsubishi Ralliart Italy
Gigi Galli(Monte ja Rootsi)
Rovanperä(Rootsi)

Subaru(Atolye Kazaz)
K.Sohlberg(6 etappi)

Subaru(RED/Olsbergs)(5-6 etappi)
Radström
Carlsson

Peugeot(Bozian)
N.Bernardi
Warmbold?
Sola?

Peugeot(BSA)
O.Burri(Monte)

Peugeot(Astra)
Gardemeister(Monte)

Citroen(PH Sport)
Tuohino?

Czech Rally Team Skoda-Kopecky
Jan Kopecky(10 etappi)

Skoda(First motorsport)
Francois Duval(Monte)

Ford Norway
Thomas Schie(Rootsi, Kataloonia, Soome)
Last edited by Jaanus on 04 Jan 2006, 20:53, edited 61 times in total.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Soomes levivad tugevad kuulujutud on viimas Marcus Grönholmi Mitsubishi meeskonda tuleval aastal. Väidetavalt soovib ta juba valmis autot, mitte tuliuut projekti potentsiaalsete lastehaigustega, nagu Ford pakub.
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 4810
Joined: 10 Feb 2003, 22:47
Location: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Contact:

Post by aix »

Praegu on küll veel vähe aega möödunud sellest traagilisest päevast, aga ikkagi. Kas keegi on juba juhuslikult midagigi kuulnud Markkost. Kangesti tahaks teada, kuidas on tema vaimne olukord ja kas ta veel kavatseb jätkata või mitte. Kuidas tema kõigest üle on saamas, või kas saabki?
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Peugeot boss Jean-Pierre Nicolas ütles Jaapani ralli lõpus FIA pressikonverentsil, et on rääkinud Paul Turneriga(Markko manager) ja Markko teatab oma otsuse Korsikal osalemise kohta pärast Michaeli matuseid. Peugeot palus FIA-lt eriluba teatada oma teine piloot esmaspäeval 10 oktoobril. Minu teada on enne Korsikat plaanitud ka testisessioon tulevase teise sõitjaga, on see siis Markko või keegi teine.
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3057
Joined: 19 Jul 2005, 21:29
Location: Tallinn
Contact:

Post by Krusa »

Jaanus wrote:Soomes levivad tugevad kuulujutud on viimas Marcus Grönholmi Mitsubishi meeskonda tuleval aastal. Väidetavalt soovib ta juba valmis autot, mitte tuliuut projekti potentsiaalsete lastehaigustega, nagu Ford pakub.
nn lastehaigusi võib ta mitsust ka saada...
ahmed
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 195
Joined: 28 Jul 2005, 19:04

Post by ahmed »

nägite ju jaapani rallil mitsu mystilist elektroonikat,mis pettis yhel katsel paarsada m. stardi järel,tehase fännide nina all.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

See elektroonika viga oleks võinud juhtuda ükskõik mis teamiga. Aga kindlasti on mitsu järgmine hooaeg juba tõsina küsija. Kuna nad juba see hooaeg on kasutanud passiivseid difreid Mida teised hakkavad alles aretama. Seega on Mitsu juba samm teistest ees kuna on neid saanud juba terve hooaeg võistlus olukorras katsetada. Galli on järgmine hooaeg juba tõsine tegija.
PS mina ei kannaks mitsut veele maha.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
M|S|W
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 22
Joined: 23 Sep 2005, 12:34

Post by M|S|W »

Arvan samuti, et Mitsubishi on järgmisel aastal tegija......vähemalt hooaja alguses kindlasti.
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 3057
Joined: 19 Jul 2005, 21:29
Location: Tallinn
Contact:

Post by Krusa »

Mitsu ja Galli hakkavad järmine hooaeg kindlasti lammutama. Lihtsalt poodiumiga nad ei lepi. sinna on liiga palju sisse pandud, et loobuda.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Malcolm Wilsoni luupainaja on tõeks saamas, nimelt tema jahitud tippiloodid Sebastien Loeb ja Marcus Grönholm on mõlemad keeramas selga Fordi tiimile, spekuleerib Saksa tunnustatud ralli portaal rallye-magazin. Väidetavalt on Loebil plaanis osaleda oma sponsori Sony Playstation värvides ja Prantsuse tiimi Oreca poolt hooldatava Xsara WRC autoga tuleval aastal ja Grönholm on liitumas Mitsubishi tiimiga.


Link allikale
Last edited by Jaanus on 04 Oct 2005, 12:34, edited 3 times in total.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Kui see tõsi on ja Markko otsustab jätkata siis on tal peaaegu, et koht Fordis olemas. Aga eelkõige sõltub kõik Markko otsusest jätkata või mitte. Lööge või maha aga hinges loodan, et Markko tuleb august välja ja on valmis jälle rallit sõitma. Nagu Murakas ütles kui Markko jätkab siis ainult MM-il mitte Eestis metsade vahe põristades.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Siim
"till kartulis" expert
Posts: 1735
Joined: 29 Feb 2004, 17:35
Location: EST
Contact:

Post by Siim »

Gardemeister ja Kresta ei ole Fordi lootusi täitnud. Päris huvitav seis nüüd Fordis.

Kahju, et Wales'i traagiline sündmus aset leidis.
Loodetavasti Markko jätkab ning siirdub Fordi.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Posts: 5214
Joined: 21 Aug 2003, 11:41
Location: Tallinn, Lääne-Eesti
Contact:

Post by mrali »

ORECA siis väga laia rünnakut ette võtmas.Räägitakse,et neil plaanis tuleval aastal kaks Seati WTCC-s välja panna (Stephane Ortelli+Yvan Muller),siis Le Mans Audiga,siis on räägitud DTM-iga seoses neist ja ka ChampCariga seoses.Pluss veel nüüd see Loebi kuuldus.Huvitav,huvitav.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Muide oma esimeses postis mainisin ma kolme meeskonda, kes on huvitatud Xsara WRC autode hooldamisest. Oreca oleks juba neljas. Need uued erameeskondade reeglid võivad teha järgmise aasta väga põnevaks.
Burns
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1968
Joined: 31 Oct 2004, 12:29
Location: Tartu

Post by Burns »

Oleks väga tore, kui Markko jälle sõitma hakkaks aga oskab äkki keegi aimata, kes talle siis kaarti lugema hakkab???
Diagnoos- Rallisõltlane
Kolin
Moderaator
Moderaator
Posts: 19363
Joined: 23 Feb 2003, 12:43
Location: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Contact:

Post by Kolin »

Burns wrote:Oleks väga tore, kui Markko jälle sõitma hakkaks aga oskab äkki keegi aimata, kes talle siis kaarti lugema hakkab???
Ehk Robert Reid. Richard Burnsi kaardilugeja.
Aga vara veel spekuleerida. Eks aeg näitab mis edasi saama hakkab
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Melka
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 877
Joined: 31 May 2005, 11:31
Location: Tallinn

Post by Melka »

ja Beef sai läbi Robertiga ja Robert kuuldavasti soovitaski Beefil Markkoga tegemist teha, niiet üsna üks seltskond. Samas, kui Reid oleks huvitatud koostööst Markkoga ja teda (Märtinit siis) taga utsitaks jälle sõitma, siis oleks ehk ka tõenäosus Markkot rajal jälle näha suurem kui teiste kaardilugejate korral ehk. Pikk ja segane tekst. Aga loodame parimat, misiganes see ka Markko jaoks siis ei oleks.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Posts: 1589
Joined: 15 Nov 2003, 23:06
Contact:

Post by Fulber »

Reid oleks kahtlemata õige valik. Eriti oleks veel hea see, kui ta ka lisaks suurepärastele kaardilugeja oskustele ka kasvõi veidi psühholoogi funktsiooni täidaks ja aitaks Markkol uuesti prioriteedid paika panna ja "süstida" mehesse taas võitlusvaimu.
Toomas
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 59
Joined: 13 Feb 2003, 21:10
Location: Tallinn

Post by Toomas »

Kui ma õigesti mäletan, siis kasutasid Burns/Reid ka sama legendisüsteemi, mis Märtin/Park. Aga mida on viimasel ajal Roberti tegevustest kuulda olnud muidu?
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

Richard Burnsi ja Markko Märtini legendi süsteemid on ikka väga erinevad. Markko kasutab numbreid kurvide kirjeldamiseks, aga Richard kasutab sõnu. Ainus sarnasus seisnes selles, et Robert Reid ja Michael Park kirjutavad legendi raamatusse ülevalt alla, mitte vasakult paremale, nagu enamus kaardilugejaid.
Post Reply