Karmen wrote:Räägitakse, kuidas Armin Kremer sai üle 1997. aastal Saksa rallil toimunud õnnetusest, kui tema silme all põles tema kaardilugeja autosse sisse.
Pikem jutt on vist saadaval ainult paberajakirjas...
Kremer sai sellest õnnetusest võrdlemisi kiirelt üle. Õnnetusega lõppenud ralli toimus 4.-5. juuli 1997, järgmisel rallil osales Kremer 1. augustil. Kremer oli toona pea sama vana kui Märtin praegu(28, Märtin praegu 29)
Aga see oli lihtsalt infoks, mitte et ma sellest midagi järeldaks.
Samas on lubanud Loeb ära oodata FIA World Council otsuse 27.oktoobril, millega pannakse paika järgmise aasta reeglid ja tehnilised tingimused. Loebi seisukohast on ilmselt oluline saada selgus selles osas millise autoga ta järgmine aasta sõita saab. Vauhdin Maailma viimases numbris räägib Jarmo Mahonen, et muuhulgas arutatakse seda, et näiteks tehasetiimid ja FIA esimese kategooria sõitjad (Loeb, Solberg, Märtin jne) ei tohi startida 2005 aasta versioonidega, eratiimis sõitev Juuso Pykälisto aga näiteks tohiks. Tehasetiimide poolelt on ettepanek selline, et uusi autosid või nende edasiarendusi võib kasutada ainult siis, kui osaletakse terve hooaeg. Tundub, et mängitakse sellesse väravasse mis tooks juurde eratiime. Mis teeks olukorra põnevamaks. Kohalikud ässad on varemgi kodurallidel kiired olnud. Ootame järgmist nädalat.
Roman Kresta sõnul on väga tõnäoline, et Markko Märtin taas Fordi meeskonnaga tuleval hooajal liitub. Samas kinnitab Kresta, et ta on nõus jätkama ka Skoda meeskonnas.
Rando wrote:Roman Kresta sõnul on väga tõnäoline, et Markko Märtin taas Fordi meeskonnaga tuleval hooajal liitub. Samas kinnitab Kresta, et ta on nõus jätkama ka Skoda meeskonnas.
Huvitav kaua meid piinatakse selle infosuluga või on see asi neile endalegi veel segane ? Millal tähtaeg kukub kui peab tiimide kooseisu FIA-le teavitama ?
Krusa wrote:Huvitav kaua meid piinatakse selle infosuluga või on see asi neile endalegi veel segane ? Millal tähtaeg kukub kui peab tiimide kooseisu FIA-le teavitama ?
teoreetiliselt võttes, ei peagi enne ühtegi infot tulem akui alles Monte stardinimekiri, kuna teist sõitjat (ja selleks Markko igal juhul saab) võib vahetada kasvõi iga ralli nagu oleme see aasta näinud. Seega on kahjuks neil aega viivitada küll ja veel, kui ma olen asjast õigesti aru saanud. Kuid loomulikult tahaks midagi konkreetset teada saada nii ruttu kui võimalik
Korsika ralli kokkuvõttes küsiti Gardemeistrilt, et kas hea esinemine garanteerib Fordis koha ka järgmiseks hooajaks. Vastus oli umbes selline, et vaevalt küll, eks näis, mis suur boss ütleb. Tundus, et ta ei ole enda jäämises eriti kindel. Nii et võib-olla tõesti Markko...
Ei teagi kumb variant parem oleks, kas Mitsubishi esimene või Fordi teine piloot.
Akzel wrote:Korsika ralli kokkuvõttes küsiti Gardemeistrilt, et kas hea esinemine garanteerib Fordis koha ka järgmiseks hooajaks. Vastus oli umbes selline, et vaevalt küll, eks näis, mis suur boss ütleb. Tundus, et ta ei ole enda jäämises eriti kindel.
Küsimuse esitamine oli ka päris huvitav. Peale viimast kiiruskatset torgati mikker nina alla ja küsiti, kuidas järgmisel aastal on...ei mingit õnnitlust 2. koha puhul või nii. Või lootsid "afektiseisundis" Gardelt tiimi siseinfi saada?
Guy Frecquelin (Citroën): �The budget reduction approved by the World Council will allow us to come back in 2007. I would like to thank all the teams that supported us when asking for a cost reduction. I wanted to retire at the end of the year, but I may go on until 2007. As to Loebs future, there are two possible teams, but I prefer to wait for the World Council final answer before deciding. Since yesterday there is a gentlemans agreement with Loeb. And we will talk about Franįois Duvals future after the RallyRACC.
Malcolm Wilson ütles Rally Radio intervjuus Kataloonias, et 2-3 nädala pärast teatatakse teine piloot. Gardemeister ei ole kindlasti nimekirjast maha tõmmatud ning sinna kuulub 4-5 sõitjat, kelle nimesid on kõik kuulnud. Loodame siis edasi.
Üldiselt olgu kuidas on aga Markko otsus see hooaeg mitte enam võistelda oli igati õige. Ja kui alguses siin arvati, et see tuleb vast talle kahjuks siis tegelt pigem kasuks. Kui Markko oleks uuesti sinna pegosse istunud oleks see olnud ikka psüühiliselt pagana raske. Üks asi on see õnnetus aga teiseks pole Markko ennast seal autos kunagi õeti hästi tundnudki. Need tulemused oleksid jäänud tõenäoliselt alla igasugust arvestust ja võimalusi tulevaks hooajaks veelgi kahandandu. Nüüd on aga tõesti võimalus alustada puhtalt lehelt ja kogus see aasta unustada nii palju kui vähegi võimalik.