käiguvahetusel süüde välja
käiguvahetusel süüde välja
Olen kuulnus et WRC`del pidi käiguvahetusel süüde välja lülituma, aga miks seda vaja on?
Ee, ALS'i puhul keeratakse süüde megahiliseks, et segu väljalaske kollektoris plahvataks (käib silindrist läbi aga plahvatab väljaspool). See siis hoiab turbol survet üleval. Nii lugesin mingisuguse vanema "paugutaja" kohta. Aga see suht vana süsteem, kodutehtud N'idel neid kasutatakse, aga kas tehase vertsud midagi peenemat ei kasuta?
Aga kas mitte uuematel WRC'del ei katkesta süüdet käiguvahetuse nimel (st käima aju laseb tuure vähemaks et järgmine käik paremini sisse läheks)? Et juht nagu jalga gaasilt ei tõstagi, vaid tõmbab hooba ja auto ise sobitab pöörded jne?
Aga kas mitte uuematel WRC'del ei katkesta süüdet käiguvahetuse nimel (st käima aju laseb tuure vähemaks et järgmine käik paremini sisse läheks)? Et juht nagu jalga gaasilt ei tõstagi, vaid tõmbab hooba ja auto ise sobitab pöörded jne?