Meeskonnad testiradadel

Maailma rallitippude käekäigust

Moderators: Jaanus, KAIKUL, Strike, jagr, Erki

Post Reply
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 18612
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Kolin »

Siis on arusaadav.
Man and machine against mother nature!!!
"Straight road are for fast cars, turns are for fast drivers." (Colin McRae)
Good drivers have dead flies on the side windows." (Walter Röhrl)
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 10859
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by viplala »

Video sellest, kuidas Neuville DirtFish ajakirjanike sõidutas

WRC Driver Gives Journalist Ride in Hyundai i20 WRC Car!
https://youtu.be/CAcNSxVNiME
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 10859
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by viplala »

Loeb testib Türgi ralliks https://youtu.be/Cf9shrm0U0A
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5015
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Lithium »

https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/so ... d=90985843

Päris julm, peaks mainima. Just see, et sealt nagu ei saagi oodata mingit üllatust ju?
Söörlöne!
Fordimees
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 64
Joined: Sat Jan 27, 2018 11:51 am

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Fordimees »

Sunninen peaks teadma, et Wilson peatas kogu arenduse ja homod selleks aastaks. Seega puudub sisuline mõte testipäevadeks peale sõitjate sõidutunnetuse hoidmise. Odavam on seda teha R5-ga külarallidel.

HMSG uus homo aero+damperid on i20 kenasti jooksma pannud. OT on tuntud damperi kunn juba Fiesta päevilt, üldjuhul sõidab kruusa kõrgema seadega kui näiteks prill, iirlane oli OT seadega RE peal.
snakeplissken
Rallifoorum 24/7
Posts: 6116
Joined: Thu Jul 18, 2013 1:04 pm
Location: Tartu/Lõuna - Eesti

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by snakeplissken »

Mu arust just madalama seadega, Toyota päevadel oli seda selgelt näha.
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4284
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by CTR »

Toyota ajal oli kindlasti üks kõige madalama autoga sõitjatest..
MadMax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 659
Joined: Sat Jul 04, 2015 7:23 am

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by MadMax »

Eks sinna need põhjakatted läksid ka
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4284
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by CTR »

MadMax wrote:Eks sinna need põhjakatted läksid ka
Jp, need jutud käisid sellel ajal mitmel pool ringi.. Aga vahet pole, kiirus oli metsik ja (üks)tiitel olemas :)
Ruutu
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Posts: 874
Joined: Mon Aug 18, 2008 7:22 am
Location: Tartu

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Ruutu »

Fordimees
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 64
Joined: Sat Jan 27, 2018 11:51 am

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Fordimees »

CTR wrote:Toyota ajal oli kindlasti üks kõige madalama autoga sõitjatest..
Mis hooajast sa räägid? 2018 oli Gazoos amordikäik kruusal tõesti suhteliselt lühike ja jäik. Ilmselt sõidujoone ja aero (difuusori) tööle hakkamiseks.
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1050
Joined: Tue Mar 25, 2003 1:20 pm
Location: seal kus parimad ralliteed

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Olts »

Fordimees wrote:
CTR wrote:Toyota ajal oli kindlasti üks kõige madalama autoga sõitjatest..
Mis hooajast sa räägid? 2018 oli Gazoos amordikäik kruusal tõesti suhteliselt lühike ja jäik. Ilmselt sõidujoone ja aero (difuusori) tööle hakkamiseks.
Amordikäik amordikäiguks aga jutt käib nina kõrgusest maapinnast.
rattaga on kah hea sõita
Fordimees
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 64
Joined: Sat Jan 27, 2018 11:51 am

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Fordimees »

Olts wrote:
Fordimees wrote:
CTR wrote:Toyota ajal oli kindlasti üks kõige madalama autoga sõitjatest..
Mis hooajast sa räägid? 2018 oli Gazoos amordikäik kruusal tõesti suhteliselt lühike ja jäik. Ilmselt sõidujoone ja aero (difuusori) tööle hakkamiseks.
Amordikäik amordikäiguks aga jutt käib nina kõrgusest maapinnast.
Nina kõrgus maapinnast sõltub mehe uhkusest, aga amordi käik on ülioluline. See pole coilide keeramine, et üles ja alla ja paigas. Ott sõidab kruusa üldjuhul jäigema mitte kõrgema seadega - seal on vahe. Alusvankri saab ka madalamas seades pehmeks keerata.
CTR
Rallifoorum 24/7
Posts: 4284
Joined: Wed Jan 21, 2015 7:26 pm

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by CTR »

Kaur käis Poolas M-Sporti uut Rally3 Fiestat testimas ja tänu kasulikule tagasisidele jms auto kohta, lisati ka arendussõitjate hulka.
Hea, et saab pildis hoida ennast, vb saab järgmiseks hooajaks mingi hea diili R5ga WRC3s sõita..

https://m.sport.delfi.ee/automoto/artic ... d=91375809
Kolin
Rallifoorum 24/7
Posts: 18612
Joined: Sun Feb 23, 2003 12:43 pm
Location: Seal kus lõpeb asfalt

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by Kolin »

See uus Hyundai i20 N Rally2 näeb ikka väga tige välja.

https://twitter.com/i/status/1332007121035161603

Huvitav kes seda testis?

EDIT: Sain juba teada. See oli Jari Huttunen
Man and machine against mother nature!!!
"Straight road are for fast cars, turns are for fast drivers." (Colin McRae)
Good drivers have dead flies on the side windows." (Walter Röhrl)
viplala
Rallifoorum 24/7
Posts: 10859
Joined: Sat Dec 10, 2011 6:38 pm
Location: Haabneeme

Re: Meeskonnad testiradadel

Post by viplala »

Ott ka uut Hyundai i20 N Rally2 masinat testinud
https://youtu.be/vx70zmik-vg
Post Reply