Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

Re: Ott Tänaku diskussioon

Postitus Postitas soca »

Pints kirjutas:
soca kirjutas:rahu rahu, oodake ära see paar päeva. :)
Mees teab mis mees räägib vist?
:wink:
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
muhk
Diagnoos: rallisõltlane

Postitus Postitas muhk »

soca kirjutas:
Pints kirjutas:
soca kirjutas:rahu rahu, oodake ära see paar päeva. :)
Mees teab mis mees räägib vist?
:wink:
reedel pidavat dmacki teade tulema. aeg annab arutust
Rainiz.
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas Rainiz. »

Uuno raadio eile juba tegi kuulajatemängu, et kus järgmine aasta Ott sõidab ja ikka väitis kindlalt, et Dmack meeskonnas kaasa teeb.
Lärri

Postitus Postitas Lärri »

Rainiz. kirjutas:
Uuno raadio eile juba tegi kuulajatemängu, et kus järgmine aasta Ott sõidab ja ikka väitis kindlalt, et Dmack meeskonnas kaasa teeb.
No siis on kindel. Kas nad selle ka ära otsustasid, kes järgmisel aastal neljanda koha kokkuvõttes saab?
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7

Postitus Postitas Mart_ »

Rainiz. kirjutas:
See on tõsine allikas ikka. No offence
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
randos
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator

Postitus Postitas randos »

Kuulsin seda mängu ja üritasin liinile pääseda, et küsida kuidas nad teavad et dmackis sõidab, aga no ei pääsenud eetrisse, liin nii umbes. :o
WRC Fann
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator

Postitus Postitas WRC Fann »

Alles tuli pressiteade DMACKilt:
Tänak Rejoins DMACK To Launch First Ever WRC Team

Tyre manufacturer DMACK is stepping up its presence in the FIA World Rally Championship (WRC) after signing speedy Estonian Ott Tänak and entering the DMACK World Rally Team in the race for the 2016 championship title.

In close partnership with M-Sport, DMACK will field a Ford Fiesta RS WRC for 28-year-old Tänak on all 14 rounds of the series, competing against the factory teams of Volkswagen and Hyundai in the FIA World Rally Championship for Manufacturers for the first time.

The move also allows DMACK to challenge at the top level of the sport in direct competition with respected tyre manufacturers Michelin and Pirelli.

Tänak and co-driver Raigo Mõlder are no strangers to DMACK having competed for the firm’s WRC 2 team during 2014, helping them seal the WRC 2 Teams World Championship title. In 2011, Tänak made his world rally car debut with DMACK, finishing sixth overall on Wales Rally GB.

The pair are also familiar with the Fiesta when, after leading Rally Poland for most of the opening day, they scored a podium finish for the M-Sport World Rally Team in July.

Competing for a full season at the highest level of WRC sees DMACK step up its commitment to the championship and is the next phase in the company’s aim to supply a top factory team. In September, tyre technical expert Fiorenzo Brivio joined DMACK from Pirelli as the firm signalled its intention to ramp up both development and performance of its motorsport products.

After a two-day asphalt development session in Spain last month, DMACK and Tänak will take part in a cold-weather test at the start of December in preparation for the season-opening Rallye Monte Carlo in January.

DMACK will be represented across all levels of the WRC next season. The 2015 Drive DMACK Fiesta Trophy winner Marius Aasen will take up his prize drive in WRC 2 at the wheel of a Ford Fiesta R5 – he will be joined by Estonian Sander Parn in a two-car Drive DMACK team.

And, with the Drive DMACK Fiesta Trophy recently launched for 2016, aspiring drivers from across the world will be able to experience WRC action in the most affordable way possible – while also battling for the biggest prize in world rallying.

Dick Cormack, DMACK managing director, said: “We’ve been working on this programme for around six months as part of our three-year development plan. I genuinely believe the combination of M-Sport and Ott is the best platform to help us develop our WRC products and push for leading stage-times when the opportunity arises. DMACK has a clear strategy to challenge for the WRC title in the future and the only way to achieve this is to focus hard on product development and undertake a full WRC programme with the correct partners to prove our performance. Today is yet another step towards achieving our goal of competing at the pinnacle of world rallying alongside Michelin and Pirelli, so I’m looking forward to a great season in 2016.”

Ott Tänak said: “I’m very excited to be joining DMACK again and extremely motivated to carry on the hard work and get closer to the top. We have many good memories from 2014, the team is very hard-working and I know things have moved forward even more since then. We had a tough season but the speed was there and, now that we have much more WRC experience, we will only get better in the future. This is a perfect programme for me, a chance to help DMACK progress and an opportunity for me to demonstrate both my and DMACK’s pace. I can’t wait to start the season in Monaco.”
Tann

Postitus Postitas Tann »

Colin Clark :
Great to see @OttTanak teaming up again with @DMACK_Tyres for 2016. Exciting times ahead for the DMack World Rally Team
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Noniii...kas võib tööpäeva ära lõpetada ja pudelil korgi maha võtta...:D
Martti
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator

Postitus Postitas Martti »

Väga head uudised ja edu Otile ja Raigole!!
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas viplala »

Hea meel, et Ott saab võimaluse 2016 kõik rallid kaasa teha!
Samas usun, et Wilson jälgib Tänaku tegemisi eriti hoolega ja ilmselt kui peaks DMACK-Tänak kooslusest edu tulema on Wilsonil mingid õigused Tänaku tuleviku osas (2017 jne).
Tann

Postitus Postitas Tann »

Ott Tänak ‏@OttTanak 1m1 minute ago
Really happy to say I will be driving in WRC for @DMACK_Tyres in 2016. I’m very motivated to help DMACK and show my speed. #bringiton
sk8erboi

Postitus Postitas sk8erboi »

jackpott
KaitzK
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator

Postitus Postitas KaitzK »

Yes, osalemine kõigil 14 etapil on väga hea uudis!

Hr. Cormack räägib kolme aastasest arendusplaanist, huvitav kas Ott kaasatud kogu selleks kolmeks aastaks?
Oliverk
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator

Postitus Postitas Oliverk »

Tiimi esisõitja koht vähemalt :D Aga väga hea. Loodetavasti rehvid on sõidetavad ja ei pea veri ninast välja punnitama, et pildis olla.
Viimati muutis Oliverk, 27 Nov 2015, 11:20, muudetud 1 kord kokku.
domaza
Kontakt:

Postitus Postitas domaza »

No hea uudis ma usun. Ehk saab pingevabalt lasta 2016. aastal ja hakkavad tulemused ka tulema. Kas see on M-Spordi all auto või Autotek? Loodetavasti M-Spordi all.
Tann

Postitus Postitas Tann »

Kõige enam tahax näha nüüd, kuidas M-Spordi härradele tuul alla tehakse.
Roland1803
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator

Postitus Postitas Roland1803 »

2 eestlast Dmack tiimis. Väga lahe!
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Kas siin üldse selline variant pakkumistest läbi käis, et sõidab Dmackiga aga kõik etapid? Räägiti siin vahepeal, et Dmackiga sõidab osadel etappidel ainult ...aga ei..igati lahe uudis ja evelinilves...tegelt kah...kas sa oled selles süsteemis kõvasti sees, et tead asju, või peaksid ikkagi selgeltnägijate tuleproovi minema. Kindel võit oleks garanteeritud...:D
Vahula

Postitus Postitas Vahula »

Selles suhtes on väga meeldiv et kohe aastane kogemus juures. Saab sõita pingevabalt kuna väga kõrget kohta ei oodata pigem ju rehvide poolt tagasisided võistlus olukorras. Lisaks palju rehvideste ehk siis kilomeetreid autos.

After a two-day asphalt development session in Spain last month, DMACK and Tänak will take part in a cold-weather test at the start of December in preparation for the season-opening Rallye Monte Carlo in January.
Kas Evens käis ka testimas neid rehve?
Vasta