Tartu Rahvaralli

tänavasõiduautodele mõeldud võiduajamistest

Moderators: Sparco, Jaanus, cuke

alex

Post by alex »

Andre wrote:Paraku on see tõsi ...... tegemist on ju supermoto rajaga ja tsiklitele mõeldud hüppega....
Njah.. ise kohal ei olnud, ei julge vaielda, aga tundub küll, et kiirus on üsna korralik. :)
Andre
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 117
Joined: 25 Feb 2003, 15:33
Location: Tallinn
Contact:

Post by Andre »

Nojah pilt kah õnnestunud hea nurga alt .....

http://akamai.kolhoos.ee/valloj/igamehe ... l_jump.mpg

sama hüpe siis videos kah :)
Kiibitseja
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 1
Joined: 13 Nov 2003, 18:59

Post by Kiibitseja »

Tartu rahvaralli korraldajad on nüüd küll üle igasuguste piiride läinud. Tooks välja ainult selle, et kuidas saab EAL registreerida võistluse, mis läheb mitmes sättes vastuollu tema enda poolt kinnitatud võistlusmäärustega ????????????????????
PõrrPõrr
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 2
Joined: 13 Nov 2003, 19:12

Post by PõrrPõrr »

Mosseliiga väga vinge idee, toetan 100%. Ise aga Mossega jahmerdada ei
viitsi, kuidagi mage. Teeks Zigulliliiga ka veel juurde, kuhu laseks kerest olenemata kõik tagaveolised peale. Taaselustaks NL aegsed A 2/1 tehnilised tingimused( need kus veel mootorit näppida ei tohtinud ) ning analoogselt võiks ka 2 klassi jääda -1300 ja -1600. Olekski veel üks odav võimalus olemas neile, kes Mossega jännata ei viitsi ning nostalgiat oi-oi kui palju.
alex

Post by alex »

No nii, kurikuulus Tartu Rahvaralli siis lõppenud... ja ütleks, et ka natuke ette arvatud tulemusega, pooled katsed jäeti lihtsalt ära. Arvan, et see oli ka ainuõige tegu.... selliseid teid kasutada rahvarallis on ikka liig mis liig. Tundub, et korraldajad ja ka muud asjaga seotud inimesed ei anna endale aru, mis juhtub tänavasõidu autoga sellisel kiirusel teelt välja sõites.... sõitjatest rääkimatta.
ullpyss
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Posts: 144
Joined: 06 Mar 2003, 09:29
Location: Tallinn
Contact:

Post by ullpyss »

[quote="alex"]No nii, kurikuulus Tartu Rahvaralli siis lõppenud... quote]
Ütleks ka paar sõna teema lõpetuseks, et kõrvalseisjatele ei jääks muljet igati p**sse kukkunud üritusest. Ei tea kas suurest kisa-kärast ürituse ümber või suurte kogemustega hr. Raide isiklikust abist ralli korraldamisel oli tegu minu arvates igati kordaläinud üritusega. Sõidetud raja turvalisus tundus mulle paremal tasemel kui Viljandis vaatamatta meie tippkiirusele väikeses klassis 128km/h ja kiireima katse keskmisele ~66km/h. Ja kritiseerijatega nõustudes et RR ei tohiks üle 1-2 katse pimedas sõita (niigi ju n.ö. pimeralliga) ning rallipäeva pikkus ei tohiks ikka 15 tundi pikk olla ei ole ju tegemist sportlastega vaid omalõbuks harrastajatega ning ala on selline mis nõuab äärmuslikku keskendumist.
Tährik
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 47
Joined: 30 Oct 2003, 18:34
Location: Tartu

Post by Tährik »

Küllap see kiirus ikka tiba rohkem oli. Mosse kaalub ju vähemalt 1,5 tonni!
Kui just see mosse polnud kaalujälgiate programmi läbinud....
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1082
Joined: 25 Mar 2003, 13:20
Location: seal kus parimad ralliteed

Post by Olts »

Rallit vaatamas käidud.Kõigega rahul v.a. see, et peale 7. katset sõitsime söögipausile, et siis vaadata 10. ja 11.katset. Mis te arvate, palju me Otepääl maha sõitsime neid katseid otsides? Kuskil ei kippu, ega kõppu.Kas tõesti tehakse rallisid ainult võistlejatele? Ja siis see 10. katse kirjeldus.See ei saanudki mingi rallikatse olla vaid kiirendusautode polügon.Hüpetest ei olnud muidugi seal mõhkugi. 11.katse oleks väga huvitav olnud, kuna tee oli libe ja miinuskurvid järjest.Teel oli ka väljasõidu jälgi.
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 74
Joined: 18 Nov 2003, 16:57

Post by toomasa »

Seda on küll nämmutatud ja nämmutatud. Aga miks kõik pärisralli sõitjad arvavad, et rahvarallurid on nagu lasteaialapsed, kes ei oska midagi ISE otsustada. Ja et kui võimalus antaks, siis silmad vaimustusest punnis peas ja vasak jalg kramplikult sirge rõõmsalt ennast esimese puu külge kõveraks sõidaks? Vähemasti mina arvan ja loodan,et rr jääb ja saab olema siiski vaheetapiks pärisrallisse - suhteliselt mõistlike kuludega saan ma oma võimetest-oskustest teada ja kui näen asjas tulevikku ja finantsseisund paraneb, siis miksmitte E'd sõitma minna..
Aga kurikarallid ei anna kogemust - ei legendi kirjutamise, ega enese sõiduoskuse kohta, kuigi tänu kipsile jäid kurikarallid vahele :P see hooaeg, siis muljete põhjal saab seda järeldada küll.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

toomasa wrote:Ja et kui võimalus antaks, siis silmad vaimustusest punnis peas ja vasak jalg kramplikult sirge rõõmsalt ennast esimese puu külge kõveraks sõidaks?
No nende RR-autode ehitamine on küll nüüd üle piiri läinud kui vasaku jalaga gaasi antakse :D
gaas on endiselt laiffi
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 74
Joined: 18 Nov 2003, 16:57

Post by toomasa »

Sorry :oops: , mõtlesin küll sellele kirjutades, aga IKKA ajasin sassi :(
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Posts: 48
Joined: 14 Apr 2003, 13:25
Location: Tallinn

Post by RS »

xaus wrote:Tänavusel Soome rallil mõõdeti tippkiiruseks 207 km/h, selle sõitis välja Richard Burns SS6-l ja VM ajakirja andmetel sellest oluliselt kiiremat lõiku rallil ei ole. Samas N-rühma autod sõitsid samas kohas 150-160 km/h.

Ma küll ei tea küll rahvarallist midagi, kuid 200 km/h on raske ette kujutada. Need autod pole ehitatud selliste kiiruste jaoks kruusal ja õnnetuse korral ei päästa piloote mitte miski. :roll:
Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
alex

Post by alex »

Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
Ma arvan, et sina kes sa oled ise rahvarallis tegev tead ju ka seda, et hobujõududes ei saa WRC masin lähedalegi sellele, mis on RR esimese otsa meeste autod. Kui rääkida aeglasematest masinatest, siis ma ei kujuta ette mis juhtub mingi... suvalise (ei oskagi täpset näidet tuua, kuna neid nii palju erinevaid) tänavasõidu autoga, mis sõidab 180 km tunnis mööda seda kuulsat sirget kiiruskatset tartus, kui ta satub korraks trajektoorist välja lahtisele kruusale, auto hakkab vibama ja tekib korraks väike paanika. Kui siis auto käest läheb..... rullib auto ikka väga pikalt ja sõitjatest ei jää suurt midagi järgi. .......
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Posts: 5671
Joined: 15 Jan 2003, 11:54
Location: seal kus ralli
Contact:

Post by Jaanus »

RS wrote: Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
RS, said minust kahjuks natuke valesti aru. Ma täiesti usun, et need WRX-id ja EVO-d panevad 200 km/h kruusal. Ma lihtsalt tahtsin öelda, et mul on raske ette kujutada, et inimesed tänava autodega julgevad nii kiiresti sõita ja riskida oma kõige kallima varaga(kusjuures ei mõtle sel kohal autot)...
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

xaus wrote:
RS wrote: Kas sa tõesti ei usu, et need rr masinad ei võta selle 1,8 km juures 200 sisse. Vaata WRC masinatel on selline värk, et nendel ei ole seadistused lõppkiiruse peale seatud vaid ikka selle peale mis on vastavatele radadele optimaalne. Mis mõtet on sõita sirgel jumal teab mis kiirusega ja siis kurvis aega kaotada. Nagu asjaosalised ise kinnitasid läksid seal kiirused suuremakski kui 200 km/h.
RS, said minust kahjuks natuke valesti aru. Ma täiesti usun, et need WRX-id ja EVO-d panevad 200 km/h kruusal. Ma lihtsalt tahtsin öelda, et mul on raske ette kujutada, et inimesed tänava autodega julgevad nii kiiresti sõita ja riskida oma kõige kallima varaga(kusjuures ei mõtle sel kohal autot)...
Kas mõnele rahvarallurile on siis auto kõige kallim asi maa peal?
gaas on endiselt laiffi
devilc
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Posts: 24
Joined: 23 Feb 2003, 12:14

Post by devilc »

alex wrote:Ma arvan, et sina kes sa oled ise rahvarallis tegev tead ju ka seda, et hobujõududes ei saa WRC masin lähedalegi sellele, mis on RR esimese otsa meeste autod.
Päris nii hull ta kah pole. Esimese otsa autodel on u. 360 hj, parematel WRC'del umbes samapalju (360-370 hj), pluss on WRC'de moment u. 100-150 Nm suurem. Lisaks veel 200-300 kg kergem kaal ja kiirem käiguvahetus. On ikka kiiremad masinad küll.
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

360-370hj wrc-l....:lol:
gaas on endiselt laiffi
Driver1
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 165
Joined: 27 Aug 2003, 14:06
Location: Tallinn

Post by Driver1 »

Mida sa mõtled paremate wrc all??? kõik on yhesugused ja neil on 300 hj
Erki
Kiddo soon 5000!
Posts: 5497
Joined: 19 Jan 2003, 13:58
Location: Tallinn

Post by Erki »

Tegelt Colin McRae kirjutab oma kodukal et Xsaral olevat kuskil 314hj... :roll:
gaas on endiselt laiffi
alex

Post by alex »

Erki wrote:Tegelt Colin McRae kirjutab oma kodukal et Xsaral olevat kuskil 314hj... :roll:
Ja minu teada on Muraka EVo VII kapoti all umbes 400 hj.
Post Reply