Rally Italia Sardegna

muljeid ja infot kõikvõimalikest rallireisidest nii kodu- kui välismaal ning ideid ja ettepanekuid reisikorraldajatele.

Moderator: anjusha

Post Reply
RLV
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Posts: 219
Joined: Wed Oct 10, 2012 10:38 am

Rally Italia Sardegna

Post by RLV »

Tere.
Eestist on viimasele kahele MM rallile lausa otselennuga saanud, kuid juttu ja infot vähe,
siis pajataks oma loo, keegi tundis huvi ka.
Mõte rallile minna tuli nädal enne rallit, ilmselgelt varem bronnides saaks parema lennuaja ja hinna.
Kohal oleme seitsmest viis päeva, kuna hilja bronnides olid järgi päevased lennud, siis tulekuks ja minekuks
läheb päev raisku.
Lend Riia-Eidenhoven-Alghero 250.- (päev varem ostes oli 215.-)
Auto neljale 6 päevaks 200.-
Diisel tanklas 1.42.- läbisime 1000km 7l/100 Citroën C3 picasso
Ööbimine ralli ajal Algherost ca 20km 1. ja 2. päeva katsete vahel Villanova Monteleone külas. 75.-kolm ööd kahele apartamendis
Nüüd ülejäänud kolm ööd päevitamiseks oleme Algheros ranna ääres hind korda2
Süüa saab restorantes 8euri ja ülesse. Poes Eesti hinnad, veini ja viina antakse odavamalt.
Rallipassi siin ei ole, poed on lõunal kinni- raha neil on või äri ajada ei viitsi.
Rallist kah- rallile tulime pimesi, eeltööd ei teinud sõitsime kaardi ja lehejutu põhjal kohale. Gpsi kah kaasa ei vedanud.
Lennujaamast antud rallikaart oli sellise teravusega*, et võttis silme ees hägusaks, pealtvaatajate ligpääsu ka ei kajastatud- ühesõnaga keeruline.
Õnneks neljapäeval poodi õlut ostma minnes, trefasime kohaliku FIA/org. venda, kes ka õlle ostuga 2minutit hiljaks jäi.
Kurtsime muret, et pole veel õllega alustanud aga kaarti lugeda ei näe- järgnes 2minti autosõitu kohaliku pimeda angaarini, kus telefoni valgus saatel kõik võimaliku rallitavaari jagati. Kotid mütsid rätikud, plokkidega vett, Kaardid.
Tänutäheks ajasime viis minutit juttu. Itaalase põhijutuks oli, et Märtini ajastu oli kõva ja Eesti on lauskmaa.
Nii ka oli. 1.päeval SS3 parkimisel tassisid ka kõige kõvemad mägedemehed iga ratta ette kive-et pärast ikka autoga ära minna.
1. Päeval käisime ss3, 5, 7, 8, 10. Peale wrc-u vaatasime 3,4 R5 meest siis sai kuidagi hoog otsa. Katsetele ligipääs oli hea v.a ss5 paar km lolli jalutust. Ss2/8 jäid päevast enam meelde oma tuulikutega.
2.päev käisime SS11, 13, 18 ja 19. Oleks rohkem sõita viitsinud oleks võinud 15.ka käia, aga noori mehi oli vähe ja huvi ka polnud. Ss13/18 meenutas soomet. Polnud nii mägine ja pinnas ka leebem. Sai käidud ka kuulsal Monte Lerno Ss14/19 katsel mis oli ca 1000m üle merepinna. Pakkus ilusat vaadet ja karmi pinnast. Seal sai juttu tehtud ka hunday tiimi meestega kes pinnast kaevasid ja tempi mõõtsid. Tuli jutuks ka m-sport ja vana ütles,et nemad pole veel kordagi peale Evansi vanamehe see hooaeg kedagi kohanud. Küll aga vw ja citika kolleege. Üldiselt on see M-spordi boks ja mehed väljanägemise järgi nagu külagaraaz. Meestel tunked si*tased ja kulunud. Telk ise ka õnnetu. Juba Rootsis vaatasime, et paljas kile maas ja tuul ulub ümberringi. Volkar i ja Hundai mehed polnud veel täna õhtuks oma maju kokku saanud. M-sport oli kadunud juba poodiumi lõpuks.
3.päeval valisime ss20/22 kus nägi ühes samas kohas ühte autot kaks korda ja paari minuti jagu.
Interneti olemasolul sai katsetel end asjaga kursis hoitud.
Itaalased/kohalik Pealtvaataja asjast midagi ei jaganud. Raadiot ei kuulatud. Suure riigi värk.
Oma ässa neil ka pole kellele kaasa elada.
Üldiselt on mõnus saareralli suhteliselt kompaktne, näeb piisavalt. Tolmu eest päästis tugev tuul.
Teinekordki.
Tann
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1117
Joined: Mon Jul 11, 2011 6:31 pm
Location: Tartu

Re: Rally Italia Sardegna

Post by Tann »

Vahva lugemine.
Palju sellele üritusele kulu kokku ca oli per face ja kas järgmine aasta läheks veel?
schalke
Diagnoos: rallisõltlane
Posts: 1134
Joined: Wed Jul 27, 2005 10:35 am
Location: Tallinn- Ida Virumaa

Re: Rally Italia Sardegna

Post by schalke »

Sai ka käidud. Jäime rahule. Soovitan. Katsetele ligipääs hea. Kui varem planeerima hakata, siis näiteks neljakesi minnes käiks 500-ga ära (ühele inimesele).
Arvestada võiks ka sellega, et meie esipaar teeb rallidel tööd, ei tasu segada. Eestlastele/eesti lipu peale vastulehvitamist ja vastunaeratamist ei ole. See kõik on tegelikult arusaadav, pinge ja vastutus on väga suur.
Teisel päeval õnnestus vaadata katset, kus Tänak kolmandaks tõusis. Tore oli nähe Evansit, kelle tolmus tuli Latvala. Nagu rallikross! Samas kohas korduvkatset vaadates saime jälle emotsiooni, kus Tänakut ei tulnudki. Leppisime juba varem kokku, et kui katkestab, ei lase tujul langeda. No see oli siiski ainult kokkulepe :)
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Lithium
Rallifoorum 24/7
Posts: 5165
Joined: Thu Feb 11, 2010 1:05 pm
Location: Tallinn

Re: Rally Italia Sardegna

Post by Lithium »

Italiaanodel oli ju oma äss täitsa olemas ja teise päeva alguses isegi 8. kohal. :D
Söörlöne!
Post Reply