küsimus

muud huvitavad teemad

Moderaatorid: Jaanus, Sport

pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

küsimus

Postitus Postitas pajula »

mul on vaz 2106 tagaveoline ja see talv olen käinud jää/lumeraja võistlustel ja olen noorte klassis seal kõik segamini nii esivedu kui ka taga. Tagaveoga ei sa esiveole lihtsalt vastu kas suvel on rohkem võimalust ?
FerdinandTittlis
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 237
Liitunud: 25 Okt 2009, 11:35
Asukoht: PÄRNU

Postitus Postitas FerdinandTittlis »

ikka on
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Kruusa peal ka kerge pole aga see oleneb sinu sõdustiilist, esivedu on ka suvel kruusal väga tugev aga kergem kindlasti vastu saada.
Rallime Mönuga !
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Postitus Postitas -huviline2- »

Head oskused, normaalne rehv ning auto-RWD on kiirem FWDst iga kell.Füüsika.
Pajussaar
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Okt 2009, 22:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pajussaar »

hmm, selgita seda füüsikat?
minu teadmised füüsikast väidavad küll vastupidist.
esiveo vedavad rattad on kogu aeg puhtal trajektooril ning auto liigub ka sirgjoonelisemalt, ning füüsikat teades, sirgjooneline liikumine on alati kõige kiirem.
aga tagaveoga on kindlasti hea sõitmaõppida. ja küll sa esiveo meestele ka vastu saad kui piisavalt peal hoiad :wink: :shock:
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

eks ma ka veel suht algaja rallis veel aga aitäh
ja ma arvan et vb peaks talvel sõites liivakotti pakasi panema siis on tagaots rohkem maas
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

vene ajal kui veel normaalseid rehve saada polnud,siis mul isa pani iga talv kaks 50 kilost liivakotti pagassi
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
Pajussaar
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Okt 2009, 22:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pajussaar »

poisid, füüsika jälle :lol:
pagassi ei tasu neid mingil juhul panna, kui siis tagaistujate jalge-ette.
inertsmoment on selle asja nimi. mida suurem on jõuõlg seda suurem on ka jõud. niiet, raskus panna ikka esi ja tagarataste vahele.
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

üks küsimus siis veel tahaks panna sellise väikse kirja et eesti lipp ja siis
enda nimi kas lasta teha R .Pajula või Raul. Pajula vastake siis :D
Pajussaar
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Okt 2009, 22:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Pajussaar »

pane lihtsalt perenimi, ehk siis Pajula :D
Football and Basketball need One Ball, Rallying needs TWO.!
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

ok
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

üldiselt pannakse ainult perekonna nimi aga kui R ette panna on ka seff.
Rallime Mönuga !
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

:D
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1536
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26

Postitus Postitas johunn »

Poisid, minu arvates ei anna see kuidas te oma nime aknale kirjutate ei hobujõude, pidamist ega oskusi juurde. Harjutamine teeb meistriks ja mida rohkem sa pajula oma siksiga trenni teed, seda paremini sul välja hakkab tulema. Tasub mõelda ka heade rehvide peale, sest suhteliselt väikese vaevaga on võimalik märgatavalt paremat kiirust arendada. Ja nii need tulemused paranevadki. Ei saa öelda, et esivedu oleks parem kui tagavedu või vastupidi. Seal mängivad igasugused nüansid. Lõpuks on ikkagi kõige rohkem kinni tihendis rooli ja istme vahel.
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

õige :D aga esiveol on mootor istub silla peal ja astub ikka paremini minna
küsimus kuidas trenni teha kas sõita lihtsalt erinevaid radu ? või ma ei tea ja mu ladal naelad kõik väljas juba talve algul ostsime naelaga rehvi aga siiski varsti tuleb suvi siis ei pea rehve ära vahetama. aga vastake siis
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Alguseks soovitaksin teatud metsavahe lõiku sõita, mis sisaldab erinevaid kurve, kui seal nö. käe soojaks saad siis võid minna proovima uusi kohti jne. Põllu peale rada teha on ka hea mõte.
Rallime Mönuga !
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

ok
anna piitsa pH)
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

ma auotrallis suht algaja ja jääraja sõidus oli ainult kiivrit vaja :D aga suvel on vist mingi muu teema. mis asi on eal kaart kas mingi auto tehniline värk
ja kuidas seda saada
anna piitsa pH)
-huviline2-
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3574
Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

Postitus Postitas -huviline2- »

EAL kaardi saad siis, kui sa paned oma autosse sisse nõuetekle vastava puuri ning muu turvavarustuse. Oleneb, mis klassi autot ehitad. Aga üldiselt www.autosport.ee, loe reeglid läbi. Nagu näha, siis pole kodutööd üldse tehtud hetkel:)
pajula
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:50
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas pajula »

nii ma uurisin seal lehelt et turvapuuri võib ise sisse keevitada aga ehitan noorte klassi autot. sa vist mõtlesid seda ? Et mul on präägu juba autos tulekustuti läbi põhja poltdega siis on vaja puur sisse keevitada ja vb se lamineeritud klaas ka panna? aga kust selle eal kaardi saab ja kas maksab ka midagi. Sama küsimus selle lintsentsi kohta ka et kust seda saab ?
anna piitsa pH)
Vasta