DTM-i 8.etapp-Zandvoort

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Aga kui "First Choice" neid teenindas siis mis osa Abti tiimil oli?
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Abti nime all pandi autod võistlusel välja ja ehitati enne hooaega valmis,taanlaste käes oli minu teada võistlustevaheline ja -aegne autode hooldus.
Erki kirjutas:Aga kui "First Choice" neid teenindas siis mis osa Abti tiimil oli?
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

WU lükati pool tundi edasi udu tõttu,kuid nüüdseks ka sealt ajad käes.Kiireim Kristensen Ekströmi ja Bleekemoleni ees.

1. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 19 1:34.648
2. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 19 1:34.881 00.233
3. Jeroen Bleekemolen
OPC Euroteam
Opel Vectra GTS V8 19 1:35.113 00.465
4. Bernd Schneider
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 12 1:35.225 00.577
5. Laurent Aiello
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 16 1:35.236 00.588
6. Gary Paffett
C-Klasse AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 14 1:35.246 00.598
7. Marcel Fässler
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 16 1:35.265 00.617
8. Christijan Albers
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 13 1:35.388 00.740
9. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 15 1:35.410 00.762
10. Christian Abt
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 15 1:35.512 00.864
11. Peter Dumbreck
OPC Team Phoenix
Opel Vectra GTS V8 19 1:35.592 00.944
12. Emanuele Pirro
Audi Sport Infineon Team Joest
Audi A4 DTM 15 1:35.633 00.985
13. Manuel Reuter
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 17 1:35.810 01.162
14. Heinz-Harald Frentzen
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 13 1:35.823 01.175
15. Timo Scheider
OPC Team Holzer
Opel Vectra GTS V8 11 1:36.146 01.498
16. Frank Biela
Audi Sport Infineon Team Joest
Audi A4 DTM 18 1:36.193 01.545
17. Jean Alesi
C-Klasse AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 20 1:36.299 01.651
18. Markus Winkelhock
Original-Teile/CLK AMG Mercedes
AMG-Mercedes CLK 17 1:36.619 01.971
19. Bernd Mayländer
Sonax Dark Dog/CLK AMG-Mercedes
AMG-Mercedes CLK 15 1:36.733 02.085
20. Jarek Janis
Sonax Dark Dog/CLK AMG-Mercedes
AMG-Mercedes CLK 17 1:36.810 02.162
0. Stefan Mücke
Original-Teile/CLK AMG Mercedes
AMG-Mercedes CLK 2
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Aijah, sõit siis läbi nüüd. Ekström-Tomczyk tõid Audile jälle kaksikvõidu. :) Sõit katkestati 10 ringi enne lõppu Dumbrecki VÄGA suure avarii tõttu. Stardisirgele minevas kurvis sõitis kummibarjääri ja siis kolm korda üle katuse. Autost polnud mitee midagi enam järel. Aind turvapuur.
Video crashist
Muidu nigu polegi väga rääkida.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Racing1 andmeil pidavat teine pool (ca 10 ringi) samuti peetama.Põhjuseks see,et Dumbrecki avarii hetkel polnud läbitud nõutavad 75% võistluse arvesse minekuks.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esialgne sõidu järjestus peaks olema:

1.Eki
2.Tomczyk
3.Albers
4.Paffett
5.Schneider
6.Kristensen
7.Pirro
8.Reuter
9.Biela
10.Fässler
lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Postitus Postitas lenc »

Ma vaatasin sõitu otse Motorsist. See Dumbrecki avarii oli ikka esmapilgul RÄIGE!! Ainult turvapuur oli järel. Kommentaatoritel ka klomp suus ja puha. Nagu kordus näitas polnud asi siiski nii hull ja mees jalutas minema.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Üldiselt,Eki astus kolmanda võiduga tugeva sammu tiitli poole.Enne kahte viimast etappi on ta edu Albersi ees 13 punkti ja Paffett'i ees 16p.Teistel puudub matemaatilinegi lootus.Brnos võib ta meistritiitli kindlustada juhul,kui:
-Eki võidab etapi või saavutab 2.koha
-3. või 4.kohast piisab,kui Albers ei võida.
-5.koha puhul Albers ei tohi olla kahe parima hulgas ning Paffett allpool esikohast
-6.koht-Albers ei tohi jõuda esikolmikusse,Paffett ei tohi võita
-7.koht-Albersi max.koht 4.,Paffettil 3.
-8.koht-Albersi max.tulemus 5.,Paffettil 3.
-9.või kehvem koht-Albersil 6.koht või madalam ning Paffettil 4.koht või madalam.

Niisiis,selle jahumise järel ka hetkeseis punktitabelis (8/10):

1.Eki 61
2.Albers 48
3.Paffett 45
4.Tomczyk 31
5.Kristensen 30
6.Schneider 26
7.Alesi 14
8.Scheider 13
9.Aiello 12
10.Reuter 9
11.Fässler 8
12.Pirro 7
13.Dumbreck 6
14.Mücke 2

Autotootjad:
1.Mersu 135
2.Audi 129
3.Opel 48

Tiimid:
1.Audi Sport Team Abt (Eki,Tomczyk) 92
2.Vodafone/DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Schneider,Albers) 74
3.C-Klasse AMG Mercedes (Alesi,Paffett) 59
4.Audi Sport Team Abt Sportline (Kristensen,Abt) 30
5.OPC-Team 2 (Aiello,Scheider) 25
6.OPC-Team 4 (Dumbreck,Fässler) 14
7.OPC-Team 3 (Frentzen,Reuter) 9
8.Audi Sport Infineon Team Joest (Pirro,Biela) 7
9.Original Teile/CLK AMG-Mercedes (Mücke,Winkelhock) 2
10.Sonax Dark Dog AMG-Mercedes (Janiš,Mayländer) 0
11.OPC-Team 1 (Bleekemolen) 0

Ja veel,vaatasin seda crashivideot ning-Dumbrecki päästis DTM-i auto tugev ehitus,kus sõitja istub vormelit meenutavas süsinikkiud-konstruktsioonis.Aga Dumbrecki karjääri hirmuäratavamaks avariiks jääb siiski 1999.aasta Le Mans,kus ta Mersu sportautoga lihtsalt lendu tõusis...
Viimati muutis mrali, 05 Sept 2004, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ohsaa, Audi on Mersust vaid 6 punkti kaugusel. :)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

viewtopic.php?p=38035#38035

Minu arvestuste järgi tõusis Audi nüüd DTM-i ajaloos võitude poolest kolmandaks edukaks margiks,ees vaid Mersu ja BMW.Ning Ekström on nelja võiduga nüüd võitude arvu poolest ühel tasemel Joachim Winkelhocki endaga.Praegustest DTM-i pilootidest on temast võitude poolest edukamad vaid Schneider,Biela,Reuter,Aiello ja Albers,samas kolm esimest on lõviosa oma võitudest kogunud ajal,mil peeti kaks võrdväärset sõitu ühe etapi kohta.
Ning,seoses sõidu vahepealse katkestamisega loeti täna ametnike poolt mõningaid huviatavaid reeglipunkte.nimelt uue stardi järjestus loeti 22.ringi järgse seisu alusel.23.ringil aga tegi Pirro oma teise kohustusliku peatuse ning Paffett sai läbisõidupenalti Kristenseni "togimise" eest.Mõlemad loeti uues stardis aga peetuks ning Pirro ja Paffett pääsesid kergelt.Olen kindel,et vastasel juhul võinuks Paffett tiitlilootustele adieu öelda...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Lasin ennustuse tulemused ka üles.
link: www.hot.ee/erki333/DTM
www.hot.ee/erki333/DTM/rd08.html
Kui midagi valesti on, andke teada.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Järgmine etapp siis kahe nädala pärast Tšehhimaal Brnos.Viimati sõitis DTM seal aastal 1992.Kevadel olid seal neljapäevased testid,seal kiireim just Albers.Üldiselt olen kindel,et tiitlit hakkavad jagama Eki ja Albers ning et meeskonnakorralduste aeg on kätte jõudnud...Siiski arvan,et Brno ei sobi Mersule nii hästi kui Hockenheim oma kilomeetripikkuse Parabolicaga.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Keegi teab miks juba päris mitu viimast etappi Alesi niiii aeglane on?
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Hmmm...võibolla ei funktsioneeri pakett "mees-auto-rada" tema puhul viimastel etappidel nii hästi.Samas Hockenheimis ja Norisringil oli ta sel aastal küll väga kiire.

Erki kirjutas:Keegi teab miks juba päris mitu viimast etappi Alesi niiii aeglane on?
lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Postitus Postitas lenc »

mrali kirjutas:.Aga Dumbrecki karjääri hirmuäratavamaks avariiks jääb siiski 1999.aasta Le Mans,kus ta Mersu sportautoga lihtsalt lendu tõusis...
...ja 3-4 korda õhus ringi käis ja maandus ratastele kusagile keset metsa tühjale kohale, kus ainult mõni nädal varem olid veel puud.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mingit vidiot sellest lennust on ksukil? Olen püüdnud otsida aga aind pilte vrakist olen leidnud.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Mul see täitsa olemas,kunagi vist miskist ftp-st või muust foorumist leidsin.
Aga see Le Mans 1999 oli Mersu autospordiajaloo üks suuremaid häbiplekke,enne Dumbrecki hävitas Webber samamoodi veel kaks autot treeningutel.Alles siis võttis tiim viimase (Schneideri) auto võistlusest tagasi.Heidfeld oli siis samuti veel Mersu lemmiklaps,tema sõitis ka tol aastal Le Mansis.
Erki kirjutas:Mingit vidiot sellest lennust on ksukil? Olen püüdnud otsida aga aind pilte vrakist olen leidnud.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Mis veel kuulnud:
Abti katkestamise põhjustas lahtiläinud tulekustuti...:(
Bleekemolenilt vist võetakse Vectra taas ära,kuna Dumbrecki auto raam sai vist ikka nii kõvasti kannatada,et sest midagi enam ehitada ei anna...
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kas hooaja kestel uut autot ei ehitata?
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nad teevad autod hooaja algul valmis (nagu arusaanud olen,siis n võistlusautot+üks auto ainult testsõitude tarbeks) ning praegu on hooaeg juba sellises staadiumis,et ettevalmistus 2005.aastaks käib,seega see ei tasu end ressursside poolest ära.See Vectra,millega Bleekemolen nüüd sõitis,oligi ehitatud algul üksnes testsõitude tarbeks ning Audi testautoga sõitis Shanghais "Dindo" Capello.Ilmselt tõstavad siis Dumbrecki vrakilt mootori Bleekemoleni autole üle...
Erki kirjutas:Kas hooaja kestel uut autot ei ehitata?
Vasta