DTM teine etapp Estoril

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Vasta
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

DTM teine etapp Estoril

Postitus Postitas Jaanus »

DTM hooaja teine etapp toimub sel nädalavahetusel Portugalis, Estorili ringrajal.

Kvalifikatsioon on laupäeval kell 14:00
Võistlus ise algab pühapäeval kell 14:45

Ajad on Eesti aja järgi ja kanal on Motors TV.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Estorilis sõitis ITC aastail 1995 ja 1996.Esimesel aastal võidutsesid Schneider ja Magnussen Mersudel,teisel aastal mõlemas sõidus Nannini (Alfa).Rada aga ei saa võrrelda selle aasta ning 95/96 hooaegade vahel,põhjuseks vahepealsed suhteliselt suured ümberehitused,mille tulemusel ringi pikkus on üle 100 m lühenenud.Racing1 andmeil loodab ntx Audi sellest etapist enamat kui Hockenheimist,kuna A4 aerodünaamika sobib sellele rajale paremini kui Hockenheimi.Ka Opel loodab saada paremaid tulemusi kui avaetapilt.
Kui veits OT minna:siis-ainuke koht,kus saaks TÄIESTI adekvaatselt võrrelda erinevate aegade DTM-i autode kiirust on Norisring,kuna selle rakurssi pole 20 aasta jooksul muudetud.
Pole-ajad eri aastatest:
1984:Stureson (Volvo) 2300m/1:00,08 min
1988:Ludwig (Ford) 56,73 sek
1991:Asch (MB) 53,29 sek
1994:Schneider (MB) 51,19 sek
2000:J.Winkelhock (Opel) 57,868 sek (oma teatav roll ilmal)
Ja viimased kolm aastat:
2001:Schneider 50,246 sek
2002:Ekström 49,239 sek
2003:Schneider 48,991 sek

Seega 2,3 kilomeetri läbimine on kiirenenud 20 aasta jooksul üle 11 sekundi...ning praegused DTM-i autod on praegu juba tuntavalt kiiremad kõrgtehnoloogiat täis 1994-96.aastate liikureist.
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Samas kiiruste vahe F1-ga aina suureneb
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Pole-position peetud ning-kolm eri marki kolmel esimesel stardikohal.Ekström kiireim,teine Paffett ning kolmas Scheider.Tundub tulevat märgatavalt ühtlasem võistlus kui avaetapp.Muidugi,Fässleri-Aiello suht kehvad kohad on ebameeldiv üllatus.
Vabatreeningute kiireimad olid reedel Kristensen ja laupäeval Ekström.


Lisaks ka stardirivi homseks:

1. M. Ekström Audi 1.34,039
2. G. Paffett Mercedes 1.34,261
3. T. Scheider Opel 1.34,512
4. M. Tomczyk Audi 1.34,621
5. T. Kristensen Audi 1.34,677
6. C. Albers Mercedes 1.34,700
7. B. Schneider Mercedes 1.34,745
8. H. Frentzen Opel 1.34,873
9. J. Alesi Mercedes 1.34,907
10. C. Abt Audi 1.35,097
11. P.Dumbreck Opel 1.34,981
12. M.Reuter Opel 1.35,018
13. M.Fässler Opel 1.35,083
14. L.Aiello Opel 1.35,289
15. F.Biela Audi 1.35,306
16. E.Pirro Audi 1,35.404
17. J.Janis Mercedes 1.35,714
18. J.Bleekemolen Opel 1.36,017
19. S.Mücke Mercedes 1.36,159
20. B.Mayländer Mercedes 1.36,193
21. M.Winkelhock Mercedes 1.36,233
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 10
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Tuleb vist päris karm andmine.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sõidetud nüüdseks ka warm-up.Ekström jätkas domineerimist,järgnesid Scheider ja Kristensen.Tulemused samuti juurde:
1. M. Ekström Audi 1.34,818
2. T. Scheider Opel 1.35,269
3. T. Kristensen Audi 1.35,282
4. C. Albers Mercedes 1.35,319
5. M. Fässler Opel 1.35,502
6. H. Frentzen Opel 1.35,569
7. B. Schneider Mercedes 1.35,719
8. G. Paffett Mercedes 1.35,809
9. C. Abt Audi 1.35,854
10. P. Dumbreck Opel 1.35,888
11. E. Pirro Audi 1.35,897
12. M. Tomczyk Audi 1.35,992
13. L. Aiello Opel 1.36,029
14. M. Reuter Opel 1.36,035
15. F. Biela Audi 1.36,080
16. J. Alesi Mercedes 1.36,195
17. J. Janis Mercedes 1.36,224
18. M. Winkelhock Mercedes 1.36,334
19. J. Bleekemolen Opel 1.36,479
20. S. Mücke Mercedes 1.36,479
21. B. Mayländer Mercedes 1.36,640
Viimati muutis mrali, 02 Mai 2004, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Me otsustasime Koliniga üheskoos, kerge õlle saatel, tänast võistlust vaadata. Loodetavasti saab põnev olema. :)
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

Tänased tulemused:

1. 2 Albers/NED
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes 37 1:00:22.163 1:00:22.163
2. 5 Ekström/SWE
Audi Sport Team Abt 37 1:00:22.815 00.652
3. 6 Tomczyk/GER
Audi Sport Team Abt 37 1:00:26.061 03.898
4. 12 Kristensen/DEN
Audi Sport Team Abt Sportsline 37 1:00:27.264 05.101
5. 1 Schneider/GER
Vodafone/DC Bank AMG-Mercedes 37 1:00:28.199 06.036
6. 15 Scheider/GER
OPC-Team 2 37 1:00:31.630 09.467
7. 8 Alesi/FRA
C-Klasse AMG-Mercedes 37 1:00:32.195 10.032
8. 4 Aiello/FRA
OPC-Team 2 37 1:00:56.148 33.985
9. 14 Dumbreck/GBR
OPC-Team 4 37 1:00:58.444 36.281
10. 11 Abt/GER
Audi Sport Team Abt Sportsline 37 1:01:08.211 46.048
11. 44 Pirro/ITA
Audi Sport Infineon Team Joest 37 1:01:09.144 46.981
12. 9 Frentzen/GER
OPC-Team 3 37 1:01:14.307 52.144
13. 7 Paffett/GBR
C-Klasse AMG-Mercedes 37 1:01:17.675 55.512
14. 18 Mücke/GER
Orginal-Teile/CLK AMG-Mercedes 37 1:01:20.362 58.199
15. 45 Biela/GER
Audi Sport Infineon Team Joest 37 1:01:22.253 1:00.090
16. 10 Reuter/GER
OPC-Team 3 37 1:01:22.985 1:00.822
17. 17 Winkelhock/GER
Orginal-Teile/CLK AMG-Mercedes 37 1:01:27.895 1:05.732
18. 21 Mayländer/GER
Sonax Dark Dog/CLK AMG Mercedes 37 1:01:38.333 1:16.170
19. 16 Bleekemolen/NED
OPC-Team 1 37 1:01:57.370 1:35.207
20. 3 Fässler/SUI
OPC-Team 4 31 51:09.445 6 Runden
21. 20 Janis/CZE
Sonax Dark Dog/CLK AMG Mercedes 9 16:31.356 28 Runden
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ennustuse tulemused siis sellised:
  1. mrali 40
  2. XTROY 34
  3. Strike 30
  4. Erki 29
  5. Kolin 27
  6. xaus 21
  7. Rhys Fulber 15
  8. nimh 12
  9. Frank 9
Nagu näha siis mrali jätkab domineerimist. Kohe näha kes asja kõige paremini jagab 8)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Katsusin netist jälgida,kuid pärast 6.ringi kukkus dtm.de server tagant ära. Nagu racing1-st lugeda siis võis,olevat Albers tänu hullumeelsele möödasõidule Ekströmist ja Paffettist korraga sõidu endale otsustanud.Scheider oli lähedal poodiumikohale,kuid käis gaasipedaali blokeerumise tõttu korra rajalt väljas.Tomczykile elu esimene poodiumikoht,Kristensen jälle stabiilselt tugev.Pirro ja eriti Biela esitused seni kuidagi liig lahjad.Sama jutt ka Fässleri kohta.Abt ja Pirro kurtsid sideprobleeme boksiga,mistõttu kaotasid mõningaid kohti.Paffett'il purunes rehv ja kaotas kõvasti aega,Reuteril heal kohal olles tekitas kehv kumm vibratsioone,mistõttu tegi ta liigse boksipeatuse.Frentzen käis kaks korda rajalt väljas,esmalt duellis Alesiga,seejärel ka Winkelhocki tõttu.

Hetke punktid pärast kaht etappi:

1.Albers 18
2.Ekström 14
3.Paffett 10
4.Tomczyk 10
5.Kristensen 10
6.Schneider 4
7.Scheider 4
8.Dumbreck 3
9.Pirro 2
10.Alesi 2
11.Aiello 1

Margid:

1.Audi 36
2.MB 34
3.Opel 8

Meeskonnad:
1 Audi Sport Team Abt
Mattias Ekström, Martin Tomczyk 24
2 Vodafone / Daimler Chrysler Bank AMG-Mercedes
Bernd Schneider, Christijan Albers 22
3 C-Klasse AMG-Mercedes
Gary Paffett, Jean Alesi 12
4 Audi Sport Team Abt Sportsline
Christian Abt, Tom Kristensen 10
5 OPC-Team 2
Laurent Aiello, Timo Scheider 5
6 OPC-Team 4
Marcel Fässler, Peter Dumbreck 3
7 Audi Sport Infineon Team Joest
Emanuele Pirro, Frank Biela 2

Järgmine etapp toimub kahe nädala pärast Adria International Raceway'l Itaalias.Seal tegu aeglase ja lühikese ringiga.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Väga põnev sõit oli taaskord. Selgelt oli näha, kuidas Albersi Mersu kurvides trajektoorilt välja kaldus ja Ekström üritas mööduda, kuid sirgel käis Mersu ikka silmnähtavalt Audist üle. Albersil siis karjääri viies võit. Ja igati teenitud. Eriti lahe oli see möödasõit boksist välja tulles, kuid Ekström üritas kohe mööduda. Paffetil totaalne ebaõnn. Ja Scheideri hea tulemus läks ka hetkelise tehnilise vea kirja. :( Aiello ei leia kuidagi seda õiget hoogu Opeliga ja ainult tänu sellele, et Fässleril tekkisid enne lõppu problmeeid tõusis Aiello viimasele punktikohale. Tomczyk siis sai ka lõpuks oma esimese poodiumikoha peale 4 aasta, mis ta seal sarjas osalenud. Eelmisel aastal oli just Tomczyk kes kõige rohkem katkestas ja parim koht vist eelmisel aastal oli 8-s.
Imelik oli see, et Kristensen suutis Schneideri taaskord enda taga hoida. Ka eelmisel etappil Hockenheimis käis sellel duellil kõva võitlus enne, kui Schneider katkestas. Kui Albersi Mersu liikus Ekströmi Audil sirgel eest siis Schneider küll lähemale ei jõudnud sirgel Kristensenile.
Rõõmu teeb veel see, et Audi juhib tootjate arvestuses.
Järgmine rada peaks istuma jälle rohkem Mersudele. Kuid taaskord jäi Ekströmil oma esimesest võidus vähe puudu. Ja eelmine aasta lõpetas Ekström Itaalias teisel kohal ja võitis Albers. Seega saab tulema jälle põnev sõit.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Adria pidavat olema ju vähe aeglasem rada ja Audi aerodünaamika pidavat vähe parem olema kui Mersul.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ekströmil on juba üks võit kirjas,ta võitis 2002.aastal Zandvoorti etapi.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5916
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

mrali kirjutas:Ekströmil on juba üks võit kirjas,ta võitis 2002.aastal Zandvoorti etapi.
Nii ta on jah. A DTM kommentaatorid aina korrutasid seda, et ta pole veel võitnud. Sellest ka see minu kommentaar.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Vasta