Hooaeg 2014

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank

Vasta
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas muhk »

ma ei tea. ma ei hakkaks selle vihmasõidu põhjal mingeid paralleele tõmbama. oligi karta, et sellistes tingimustes tekivad suured vahed, seda ka eelnevatel aastatel olnud. Q3 sisuliselt otsustati ühe ringiga, sest pärast hakkas ju jälle tihedamalt sadama ja kiireid ringe ei suudetud sõita (erandina Rosberg, kes kolmandaks tõusis neljandalt).
Sepang ja Malaisia on alati paras loterii olnud ja vihm muudab selle loterii ainult suuremaks.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

Ah läks nagu arvata oli. Hamilton oli jälle õigel ajal õiges ja ei teinud vigu ja Rosberg jälle eksis nagu austraalias ja lasi oma võimaluse minema. Kuivaga võib arvata jah, et Mesadele vastast pole. Hulkenberg teeb ikka jätkuvalt mega head tööd, mulle ei mahu see kunagi pähe kuidas ükski tipp tiim pole teda veel endale rabanud. Williamsid kahjuks vihmaga üldse ei liigu :( ...Mclarenil suht sama teema. Tõotab igatahes põnev sõit tulema.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Mõtlen veel seda, et esireas on ju sõitjad, kes katkestasid Austraalias. Seega neil nüüd ülioluline finišisse jõuda.:)

Ja hoolimata oludest ja "loteriist" on tulemused siiski üsna tavapärased. Hamilton ja Vettel on karjääri jooksul olnud palju kordi koos esireas, võib-olla kaks hetke parimat kvalifikatsioonisõitjat. Mercedes oli juba eelmisel aastal kvalis hea. Uued reeglid, aga mõned asjad ei muutu.:) Seega - tõelisi juhuseid tuleb ette harva. Nagu Hülkenbergi pole 2010 Brasiilias. Muidu on tulemustes palju loogikat.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

Ausalt ma ei saa aru miks ma seda F1-te vaatan tänapäeval. Puht sellepärast, et harjumus ja armastus motospordi vastu ja et töö juures igav. Aga tänane sõit veel igavam kui siin töö juures niisama passida.

Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel :roll: ..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas muhk »

kahjuks nii ta on läinud jh. hetkel nagu hooaja alguse intertsist veel jälgin seda sarja, samamoodi oli ka möödunud aasta, et kui väljas ilusad ilmad ja muud tegevust, siis elu ikka naljast f1 jaoks ei peatu, nagu ta kunagi oli. ja suudangi vaadata vaid bbc või skysports ülekannet, sest siis vähemalt jagatakse adekvaatset inffi ja päris magama ei jää. sorri, aga elbre ja kruusi kommentaariga ma ei suuda lihtsalt vaadata. enne panen juba mute peale.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Timur_P »

soca kirjutas:Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel :roll: ..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Kütuse säästmine on kogu olnud kogu aeg teemaks, kui sõidu ajal tankimist ei ole. Varem lihtsalt ei jõudnud tiimide jutt eetrisse. Varem ei olnud ka sugugi haruldased juhused kui masinad jäid raja äärde, sest kütus sai otsa.
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

Timur_P kirjutas:
soca kirjutas:Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel :roll: ..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Kütuse säästmine on kogu olnud kogu aeg teemaks, kui sõidu ajal tankimist ei ole. Varem lihtsalt ei jõudnud tiimide jutt eetrisse. Varem ei olnud ka sugugi haruldased juhused kui masinad jäid raja äärde, sest kütus sai otsa.
1994 kui vaatama hakkasin siis tankimine lisanduski jah. Enne seda oli samamoodi täispaagiga lõpuni aga olid vähemalt normaalsed rehvid ja ei olnud mingit haiget võlts möödumist selle DRS-iga.

Ah eks iga ühele oma, mõnele meeldib mõnele mitte.

Vanasti oli mul samamoodi nagu muhk kirjutas, sai oma plaanid kõik formeli järgi tehtud, et näeks ikka igat treeningut, sõidust ja kvalist rääkimata.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Timur_P »

soca kirjutas:
Timur_P kirjutas:
soca kirjutas:Mis asi see on, "säästa rehve", "säästa kütust"? AUtode hääled on nagu muruniidukitel :roll: ..Pole see enam F1 mida ma hakkasin 1994 aastal vaatama. Haige teema.
Kütuse säästmine on kogu olnud kogu aeg teemaks, kui sõidu ajal tankimist ei ole. Varem lihtsalt ei jõudnud tiimide jutt eetrisse. Varem ei olnud ka sugugi haruldased juhused kui masinad jäid raja äärde, sest kütus sai otsa.
1994 kui vaatama hakkasin siis tankimine lisanduski jah. Enne seda oli samamoodi täispaagiga lõpuni aga olid vähemalt normaalsed rehvid ja ei olnud mingit haiget võlts möödumist selle DRS-iga.
Võrreldes eelmise aastaga on mu arust seni olnud rehvidega kõik OK. Kütuse kuluga läheb asi vast paremaks kui tiimid õpivad masinaid ja mootoreid paremini tundma. Ka DRS-iga on see aasta minu meelest asjad paremini, ei ole see möödumine enam midagi nii lihtne. Kuid ise eelistaksin, et seda elektroonikat oleks masinates vähem. Lihtsalt turboga mootor ja teatud arv kordi sõidu jooksul saaks kasutada suuremat ülerõhku, et kellestki mööduda, või oma kohta kaitsta.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Timur_P »

soca kirjutas: Vanasti oli mul samamoodi nagu muhk kirjutas, sai oma plaanid kõik formeli järgi tehtud, et näeks ikka igat treeningut, sõidust ja kvalist rääkimata.
Mul oli ka kunagi nii. Hakkasin vaatama vist 1987 kui MTV3 hakkas F1-te näitama. Pea kõik saated sai ära vaadatud, alustades võistlus eelsete saadetega ja lõpetades etapi kokkuvõttega.
Crapmaster
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 560
Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
Asukoht: Pärnumaa

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Crapmaster »

F1 on igavaks läinud tõesti. Viimasel ajal olen V8 Supercarsi jälginud, ikka ratas rattas ja viimaste kurvideni kestab võidusõit.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Mul F1-st veel igav ei ole, sest uus hooaeg, uued reeglid, uued jõuvahekorrad. Naudin veel selle unikaalsust. Aga kui see terve hooaeg niimoodi kestab, siis ilmselt kaob entusiasm küll ära. 2013. aasta II poole jälgimine oli juba sellise veidi raske tundega nagu F1 oleks ennast ammendanud.

Vormelite klassivahed on suured, tiimikaaslased (kui Force India erandina välja jätta) sõidavad suuresti järjestikustel positsioonidel. Ja vastupidavus hakkab ka juba eelmiste aastate taseme lähedale jõudma. Nii et lõpuks ei pruugigi enam midagi märkimisväärset olla.

Ahjaa, ja väga sümpatiseeris Ricciardo etteaste. See, kuidas ta esimestes kurvides 4x tšempionist mööda rebis ja kolmandaks tõusis. Paraku on tal korralikult ebaõnne olnud, potentsiaalse 30 punkti (18+12) asemel on kirjas 0.
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas muhk »

mis võiks natukene leevendust juurde tuua oleks erinevate rehvitootjate lubamine. pirelli vist on sellele sõrad ees vastu ja ka öelnud, et kui fia sellise otsuse langetab, siis nemad avatud konkurentsiga turul ei mölla vaid lahkuksid.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Üks asi veel. Siin mainiti, et sel aastal on DRSiga raskem mööda sõita. Mulle tundub, et asi võib suuresti jääda mootorite taha. Ma nüüd täpselt ei mäleta, kes kellega võitles ja kellel kellest raskem mööduda oli, aga Mercedese mootoritest on Ferrari ja Renault-masinatel üsna raske mööda sõita. Hobujõudude erinevused on nii selged, et isegi lahtise DRS-tiivaga ei saavuta nad tippkiiruse ülekaalu.
mcwax

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas mcwax »

muhk kirjutas:mis võiks natukene leevendust juurde tuua oleks erinevate rehvitootjate lubamine. pirelli vist on sellele sõrad ees vastu ja ka öelnud, et kui fia sellise otsuse langetab, siis nemad avatud konkurentsiga turul ei mölla vaid lahkuksid.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
See eeldaks rehvireeglite muutust, et teine/kolmas tarnija ka oleks.
Praeguste reeglitega, kus pirelli peab sisuliselt ju tarnima viletsa ja viletsama rehvi, on raske konkurektsi olukorda ette kujutada.
muhk
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1965
Liitunud: 01 Mai 2010, 17:59

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas muhk »

mcwax kirjutas:
muhk kirjutas:mis võiks natukene leevendust juurde tuua oleks erinevate rehvitootjate lubamine. pirelli vist on sellele sõrad ees vastu ja ka öelnud, et kui fia sellise otsuse langetab, siis nemad avatud konkurentsiga turul ei mölla vaid lahkuksid.
kuid põnevust ikka tekitakse juurde kui oleks näiteks michelin vs bridhestone. miks mitte ka kumho.
praeguste reeglimuudatustega ikka mindud sellistesse äärmustesse, et selline tavaline pühapäevavormelivaataja ei saagi varsti enam ööd ega mütsigi aru. ja ilmselt pole saanud juba päris pikka aega tegelikuses.
See eeldaks rehvireeglite muutust, et teine/kolmas tarnija ka oleks.
Praeguste reeglitega, kus pirelli peab sisuliselt ju tarnima viletsa ja viletsama rehvi, on raske konkurektsi olukorda ette kujutada.
ma mõtlengi reeglite muudatust. st, et kui sel aastal muudeti massiliselt reegeleid, et põnevamaks teha, siis leian, et seda tehakse ka järgmisel aastal. rehvitootjatega peaksid samas ka läbirääkimised käima, sest arendustöö nii kulukas kui ajanõudlik.
viplala
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11801
Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
Asukoht: Haabneeme
Meeldimisi saanud: 1

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas viplala »

Uudis puudutab kül aastat 2015.
Lisandumas on 2 uut meeskonda uuest aastast (1 kindel ja teine on väga oodatud) http://sport.postimees.ee/2752722/ametl ... -meeskonda
raulito
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 843
Liitunud: 06 Jaan 2009, 23:49

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas raulito »

Mersud on küll omaette klassist aga sõit igav küll pold. Tiimidesisene võidusõit mersude, red bullide, williamsite, force indiate vahel sellidt asja pole varem nähtud. Täiesti üllatuslikult FI kokkuvõttes teisel kohal kuigi turvaauto rajale tulles ja kui teised boksi läksid olin suht kindel etneist hakatakse mööda sõitma aga Hülkenbergi hoidis tagumisi kinni ja nii Perez pääses poodiumile. Oma osa mängis ka Red Bullide omavaheline võitlus mis nende hoogu vähendas. Maldonado tegi ajalugu esmakordselt F1 ajaloos jõudis auto nr 13 finisisse läks see küll üle kivide ja kändude.
Timur_P
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2853
Liitunud: 23 Okt 2011, 20:06
Asukoht: Siin

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas Timur_P »

Ferrarid olid sõidus tõsiselt mannetud.
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas jens »

Ainult kolm etappi on möödas, aga võib juba öelda, et Mercedesele kuuluvad tiitlid. See on üks läbi aegade domineerivamaid masinaid ja väga harva olen näinud midagi nii võimast. Umbes samast klassist nagu 1992 Williams.

Red Bullil ja Ferraril on tegemist teiste Mersu-tiimidega ja isegi, kui nad hooaja jooksul tugevamaks arenevad, on MB liiga suure vahe sisse teinud, et neid veel püüda.

Aga vähemalt Hamiltoni ja Rosbergi vahel oli tasavägine andmine ja loodetavasti kestab see terve hooaja. Ja tagapool 3. kohale oli ka tugev heitlus. Force India on nüüd tootjate 2. kohal ja Nico Hülkenberg sõitjate 3. kohal. Vägev.:)
soca
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 11133
Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed

Re: Hooaeg 2014

Postitus Postitas soca »

Kahjuks just eilset sõitu ei näinud. Viitsib keegi pajatada mis seis enne safety car-i oli? Button siin väidab, et nad olid ainult mersudest sõidus aeglasemad et mitmendad sis mclarenid enne katkestamist olid?

Hulkenberg valis ikka väga vale aja kvalifikatsioonis eksimiseks, nüüd varastas siiani mannetu olnud Perez kõik hiilguse endale. Mitte, et mul Perezi vastu midagi oleks aga olen suurem Hulkenbergi fänn. Aga hea nii öelda "damage limitaion" Hulkenbergi poolt ikka, 11-lt 5ks. Nüüd nagu öeldud jah, FI teisel kohal ja Hulkenberg üldis kolmandal kohal.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Vasta