Hooaeg 2009

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

2. sõitja rolli hakkab Toro Rosso tiimis kandma Sebastien Bourdais. :)

Hetkeline koosseis siis selline :)

2009. aasta sõitjatenimekiri:
1.Lewis Hamilton - McLaren
2.Heikki Kovalainen - McLaren
3.Kimi Räikkönen - Ferrari
4.Felipe Massa - Ferrari
5.Robert Kubica - BMW
6.Nick Heidfeld - BMW
7.Fernando Alonso - Renault
8.Nelson Piquet jr - Renault
9.Jarno Trulli - Toyota
10.Timo Glock - Toyota
11.Sebastien Buemi - Toro Rosso
12.Sebastien Bourdais - Toro Rosso
14.Mark Webber - Red Bull
15.Sebastian Vettel - Red Bull
16.Nico Rosberg - Williams
17.Kazuki Nakajima - Williams
18.nimetamata - Honda
19.nimetamata - Honda
20.Adrian Sutil - Force India
21.Giancarlo Fisichella - Force India
Rallime Mönuga !
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Seb on tõsine võidusõitja nimi :D
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Kaks Seb'i kummaski autospordi tippsarjas
"Come on, you can see more than that"
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

Ma pole veel ühtegi välismaist lehte näinud, mis kinnitaks Bourdais'd kui STR-i teist sõitjat. Ainult kuulujutud.
Pilt:')
SLy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1376
Liitunud: 14 Mär 2005, 14:39

Postitus Postitas SLy »

MrTodt kirjutas:Ma pole veel ühtegi välismaist lehte näinud, mis kinnitaks Bourdais'd kui STR-i teist sõitjat. Ainult kuulujutud.
Polegi vist ametlikult kinnitatud, STR pidavat Buttoni järgi ootama.
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

Massa esialgne mulje F60'st on positiivne. Vähesed probleemid vastupidavusega viimasel testipäeval Mugellos olid, kuid Massa andis autole hindeks 8/10. Piisavalt aega on, et hooaja alguseks see 9/10 peale lihvida. 8)
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72966
Pilt:')
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

2009 vs 2008 :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Ülevalt näeb uus auto palju ilusam välja aga kui nüüd vaadata otse,siis jääb see peletisest tagatiib ikkagi silma . :D
Rallime Mönuga !
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

eelmise aasta Ferrari F2008 on ikka täielik iludus, eriti kui võrrelda uute mudelitega.
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

No autod on ikka oluliselt ilusamaks muutunud. Viimati ehk olid sellised ilusad igasuguste tiibadeta autod 2002. aastal. Näiteks Ferrari F2002:
Pilt
Pilt:')
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Kui ilust rääkida, siis mulle meeldis viimaseaja Ferraridest 2006 aasta mudel.
Pilt
2005. aasta oma on ka päris kobe.

Aga mina olen juba harjunud nende "peletistega", päris kenad teised.
Pilt
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 11
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Egas nendega on vähe raske harjuda jah.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.sportnet.ee/artikkel/80202

Seniil on pettunud rahva hukkamõistus medalisüsteemile :D
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Ma loodan , et Ecclestone läheb varsti ära pensile.
Tema mõtetud ideed ei tee F1 paremaks , pigem vastupidi.
Rallime Mönuga !
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

FIA kinnitas uued ohutusauto reeglid: ohutusauto perioodiks boksialasid enam ei suleta, kõik autod peavad kasutama rajal etteantud piirkiirust. Kõigest pikemalt http://www.autosport.com/news/report.php/id/73020
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Rooma linnajuhid kaaluvad võimalust korraldada Igavese Linna tänavatel F1 autode MM-sarja etapp. Omal ajal F2 klassis võistelnud ja superbike'ide MM-il promooterina tegutsenud Maurizio Flammini käis selle idee välja juba 1984. aastal, kuid tookord peeti seda teostamatuks. MM-sarjas on aastaid linnaringil võisteldud vaid Monte Carlos, kuid mullu Valencias ja Singapuris peetud sõidud sundisid itaallasi mõtte juurde tagasi pöörduma, sest samas suunas on liikuma hakatud ka Abu Dhabis, Londonis ja Paiisis.

"Rooma linnapea Gianni Alemanno arvates on Flammini idee võimalik ellu viia," teatas linna pressiesindaja teisipäeval. Flammini arvates võiks Rooma kesklinnas kihutamisest asja saada 2011. aastal, kuid palju oleneb sellest, mida arvab plaanist F1 peamine niiditõmbaja Bernie Ecclestone.

Inglase plaanides on MM-sarja lisada etapid 2010. aastal Lõuna-Koreas ja 2011. aastal Indias. Oma võimalust ootab Venemaa, samuti on autotootjad ja sponsorid huvitatud naasmisest Põhja-Ameerika turule. Hetkel on vaid Hispaanial MM-sarjas kaks etappi (Barcelona ja Valencia).

Itaaliale on alles jäänud vaid Monza võistlus, San Marino GP Imola rajal peeti viimati 2006. aastal. Ferrari president Luca di Montezemolo siiski tänavasõitudest vaimustuses pole. "Monaco GP-l on vähemalt pikk ajalugu, kuid kolm-neli Monacot igal aastal oleks minu arvates selgelt palju," ütles di Montezemolo.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

FIA poolt on siis tehtud vähemalt ükski mõistlik otsus - mõtlen seda ohutusautoreeglit. Võidakse ju väita, et uudse elektroonikal põhineva süsteemiga võib ka probleeme tekkida, aga minu arust oli see 07-08 kasutusel olev nõnda ebaõiglane, et pea iga uus idee tähendab śammu edasi!
MrTodt
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 77
Liitunud: 26 Dets 2008, 14:16
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas MrTodt »

jens kirjutas:FIA poolt on siis tehtud vähemalt ükski mõistlik otsus - mõtlen seda ohutusautoreeglit. Võidakse ju väita, et uudse elektroonikal põhineva süsteemiga võib ka probleeme tekkida, aga minu arust oli see 07-08 kasutusel olev nõnda ebaõiglane, et pea iga uus idee tähendab śammu edasi!
Mitte ainult polnud see ebaõiglane, vaid ka lauslollus. Kui palju küll oli neid sõitjaid, kes lihtsalt langesid selle reegli ohvriks ning olles sunnitud boksipeatust tegema, said selle eest karistada? Kuidas üldse sellise asja välja mõelda võis on minu jaoks täiesti arusaamatu.
Pilt:')
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Mainiks veel ühte asja.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/73038

Nimelt on kerkinud küsimus Williamsi ja Toyota difuuserite reeglipärasuse üle. Huvitav, et just need 2 tiimi - kas nad on teinud selles vallas koostööd nagu nad nii mõneski valdkonnas (käigukast jms) teevad? ;)

Igatahes loodan, et kõik on õiguspärane. Toyotalt ja Williamsilt just väga palju ei oodata ning oleks üsna lahe kui ka n-ö autsaiderid suudaks üllatada ning tippude ees mingis vallas eelist leida. Ka esimeste Algarve testimiste põhjal jätsid mõlemad võistkonnad üsna hea mulje - väidetavalt paremad kui Renault ning ka McLareniga võrreldes suht konkurentsis.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Sponsorite toetusest ilma jäänud Williams ja BMW on kaotanud kümneid miljoneid, kirjutab Eesti Päevaleht.

Sponsortoetuste kokkukuivamine pitsitab kõvasti maailma üht kallimat ja populaarsemat võistlussarja, vormel 1 võidukihutamist. Maailmas üha rohkem võimust võttev majanduskriis on F1 meeskonnad kukalt kratsima võtnud – sponsorid tõmbavad neid järjest oma eelarvest maha, kuid uusi toetajaid ei tule juurde mitte kuskilt.

Suurimad kannatajad vormelimaailmas on Williamsi meeskond ja eestlastelegi hästi tuntud BMW Sauberi tiim, kus veel möödunud aastal kihutas testisõitjana Marko Asmer. See, et testikilomeetrid raha kokkuhoiu mõttes kärbiti, on vaid üks kriisi tahk, mis mõjutab kõiki vormelimeeskondi ühtemoodi. Asja teine külg puudutab aga iga meeskonda eraldi, sest rikkaid firmasid, kes jaksaksid tänavusel raskel aastal autosporti raha pumbata, on napilt ja jääb aina vähemaks.

Ainuke F1 meeskond, kelle selja taga ei seisa kuulus autotootja või miljardärist investor, Williams, on sel aastal ilma jäänud sellistest toetajatest nagu Islandi investeerimisfirma Baugur, Brasiilia naftakompanii Petrobras ja Hiina arvutifirma Lenovo, kirjutab Soome uudisteportaal MTV3.fi. Kokku tähendab see Williamsi autotallile 35 miljoni euro ärakukkumist.

Williams tahaks raha teha igal võimalikul viisil. Näiteks kaaluvad nad siiani, kas anda oma auto maailma esimese vormel teemapargi käsutusse, mis peaks tänavu Dubais uksed avama. Nimelt peaks seal teiste atraktsioonide seas olema ka elusuuruses vormelautode väljapanek, kuid Williamsi tiim pole kindel, kas nad oma masinat sinna tasuta anda tahavad, ning eelistaksid teemapargilt saada rahasüsti. Asi on juba nii kaua veninud, et Bernie Ecclestone on isiklikult Sir Frank Williamsile soovitanud meeskonna sponsoritelt pisut rohkem raha välja pigistada – on see neile ju lausa tasuta reklaami eest. Pigistamisest ei saa aga juttugi olla, kui toetajad järjest raha kärbivad.

Uusi sponsoreid ei tule

Ka BMW Sauberi toetusrahade kaukast on kaduma läinud 19 miljonit eurot – nemad on kaotanud Šveitsi panga Credit Suisse’i ja arvutifirma Delli toetuse. Selle asemele pole aga õnnestunud hankida ühtegi uut toetajat.

Uute sponsorite leidmine pole õnneks läinud ka ühelgi teisel meeskonnal – isegi Ferrari ja McLaren on selles suhtes „kuivale jäänud”. Tõsi küll, nemad pole kaotanud ka ühtki arvestatavat toetajat, kummagi sponsorirahast on maha läinud eelmise aastaga võrreldes vaid kolm-neli miljonit eurot. Ainult Toyota võib tänavu uhkustada sellega, et mõne ärakukkunud toetaja asemele on uued leitud.

Meeskonnad ise võtavad asja õnneks suhteliselt rahulikult ning saavad aru, et priiskamise päevad on möödas. Varem korraldati hooaja algul uute masinate esitlusel korralikke pidusid, kus voolas vahuvein ja esinesid mitmed kuulsused. Tänavu otsustasid pal­jud autosid internetis esitleda – seda tegi isegi Ferrari, kellel küll rahakott veel nii koledasti ei pi­gista. Igatahes on nende tänavused sponsortulud planeeritud 151 miljoni euro suuruseks, mida on pea kolm korda rohkem kui näiteks Williamsil, kelle tegevjuht Adam Parr möönab Briti ajalehele The Telegraph keerutamata: „Meie eelarvega saab katta vaid põhilised vajalikud kulud. Mingit rasva siit välja ei pigista.”
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vasta