Nonoh, sellest etapist pole midagi rääkida. Tavaline kulgemine. Selgete klassivahedega: Mercedes - Ferrari - Williams - Lotus - jt. Red Bull on hetkel puhas keskmik. McLaren ikka taga.
Maldonado tegi oma tavalise triki ja viskas hea tulemuse sõiduvigadega minema. Samas Sauberi poisid said jälle punkte, see on tubli! Renault' mootoritel pole mingit vastupidavust - sinna nahka läks ka Verstappeni hea sõit.
Vahe Mersu ja Ferrari vahel ei olnud üllatus, aga ma olen natuke pettunud Williamsis. Eelmisel etapil olid nad hädas rehvidega ja Mersu mootoriga masinad pidid kasutama suuremaid õhuavasi kui Ferrarid ning kaotasid see tõttu sirgel kiirust. Arvasin, et jahedamas ilmas on Williamsid Ferrariga enam vähem võrdsed, aga tegelikult ei olnud neil Ferrari vastu mingit võimalust.
polegi, point selles, et pmst üle poolte selle krdi palmi istutajatest on teinud ilma F1-s. Eks Asmerit tabas u sama saatus, nagu praegu Korjust. Persses, pappi pole ja sõita ei saa kuskil. Kahju tglt, kõrvalt näed, kuidas kutid, kelledel pappi lihtsalt lähevad ja teevad.
Nagu tahvlilt näha, polegi seos F1-ga, vaid F3-ga. Sest et tol hetkel nad kõik sõitsid selles sarjas. See on muidugi hea näitaja, et enamik sealt nimekirjast jõudis ka F1-te välja.
Ei olegi aru saanud, mis siis Korjusest sai. Viimane info ütles, et läks sportautodele üle, aga rohkem pole midagi kuulda. Ega ausalt öeldes pole süvenenud ka.
Eks raha on vaja, samas oli Korjus Gravity noorteprogrammi liige. Tundub, et ta langes n-ö mängust välja pärast ühte ebaõnnestunud hooaega väikevormelitel. Oleme näinud, kuidas Red Bull on oma noori külmalt kõrvale heitnud, kui nad ootusi päris ei õigusta, nii et ilmselt juhtus midagi sarnast.
ja kuna meil sisuliselt tulebki iga 10a tagant mingisugunegi sõitjahakatis (märtin, tänak ja asmer, korjus) siis jääbki üle loota õnnele lihtsalt, et üks päev joppaks. see f1 polekski enam nii teema, aga lihtsalt läbilöök mõnes teises sarjas, klassis. kasvõi dtm või mõni kereautode sari, kus sõitjale ka palka makstakse, mitte ei peai se tengelpung seljale seotud kohale minema
Korjuse puhul oli teemaks see, et viimane hooaeg open-wheeleritel läks auto tõttu nahka... Oma tiimikaaslasest oli ta pidevalt kiirem, aga kedagi see ei huvitanud, sõitis pidevalt 6-10 koha piirimail ja pigistas sellest saanist viimast. Paraku selleks, et silma paista on võite või vähemalt poodiumeid vaja. See sportautodele üleminek oli nö sundkäik, et käsi päris rooste ei läheks. Ilmselt aga saabki temast rohkem selline Asmeri tüüpi pühapäevasõitja, millest kuradi kahju, sest minu hinnangul on vend andekam, kui Asmer. Aga lootus sureb viimasena, poiss on alles 22-aastane.
Korjuse asjad hakkasid jamaks minema pärast Eric Boullier Tallinnas käimist. Selgelt loodeti saada Kevinile riigi toetus, aga kui seda ei saadud, siis hakkas ka Gravity huvi kaduma.
Aga kui nüüd päris F1 teemasse tagasi kukkuda, siis näitas ka Bahrein, et Mercedese edu Ferrari ees ei ole kaugeltki nii suur kui esialgu tundus. Eriti magus oli just see, et Mercedeste elu tegi kibedaks sel korral Kimi. Need 2 tiimi on hetkel ka selgelt omaette klassist.
Samas, näitas sõidu lõpp ka seda, et Ferrari edu on ikka aerodünaamika - mootoril võimu napib. Vettelil ei õnnestunud mitte kuidagi mööda saada Bottasest - Williams sirgele "väljudes" lihtsalt sõitis eest ära.
Red Bulli mõningane progress teeb heameelt (just seetõttu, et väheneb oht, et mõni rahakas onu jonnima hakkab nagu lapsuke). Ka McLareni mõningane kiirusevõit tegi heameelt, äkki mõne etapi pärast on juba võimelised ka mõne punkti noppima.
Ja see etapp näitas lõplikult ära ka selle hooaja maailmameistri - Hamilton on Rosbergi vaimselt lihtsalt ära murdnud ja on tiimikaaslasest nüüd juba sisuliselt igas asendis üle.
Ferrari ehmatas Mersut reedestel treeningutel ikka nii palju, et otsustati parema aerodünaamika kasuks pidurite jahutuse arvelt. See sai saatuslikuks Rosbergile ja kui oleks olnud vaja veel üks ring sõita, siis oleks saanud ka Hamiltonile.
Ferraril peaks Kanada etapiks tulema päris mitu uuendatud juppi mootori külge. Ehk läheb siis asi veel põnevamaks.