Dakar 2005-võistlus
Moderaator: Jaanus
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Tänane katse (500-kilomeetrine ja düüniderohke silmus Atari ümbruses) käib.Läbi näib olevat Masuoka sõit,tal läks mootor.Saby seisis katsel ka vahepeal,põhjuseks käigukasti jamad.Probleeme jällegi ka Tšaginil.Esimeses KPs juhib autodest Peterhansel Alphandi ja Vatase ees,tsiklite eliit on aga läbinud ka teise KP,sealne seis:Despres,Cox,Fretigne.
Aga ka selleaastane Dakar ei pääse ilma surmajuhtumiteta,Hispaania mootorrattur Jose Manuel Perez suri täna Alicante haiglas 6.jaanuaril kukkudes saadud vigastustesse.
Aga ka selleaastane Dakar ei pääse ilma surmajuhtumiteta,Hispaania mootorrattur Jose Manuel Perez suri täna Alicante haiglas 6.jaanuaril kukkudes saadud vigastustesse.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd ka see etapp läbi.Sõidukate osas jällegi tublisti raputusi,peale Masuoka katkestasid ka de Mevius (käis väga põhjalikult üle katuse),Mayer (elektrisüsteem) ja Henrard (lagunes jõuülekanne).Etapivõit Peterhanselile Alphandi ees,viimased kaks näivad ka võidu jagavat.Tsikleist võitis ja läks liidriks Despres,veokaist võitis ja on liider Kabirov.
Sõidukate seis pärast etappi.
1 306 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 28h 08' 55" 00' 00"
2 312 ALPHAND / PICARD MITSUBISHI 28h 30' 23" 21' 28"
3 310 KLEINSCHMIDT / PONS VOLKSWAGEN 29h 19' 40" 1h 10' 45"
4 314 DE VILLIERS / LURQUIN NISSAN 32h 01' 51" 3h 52' 56"
5 320 ROMA / MAGNE MITSUBISHI 35h 47' 49" 7h 38' 54"
6 307 SABY / PERIN VOLKSWAGEN 36h 30' 33" 8h 21' 38"
7 315 SOUSA / DELLI - ZOTTI NISSAN 36h 56' 00" 8h 47' 05"
8 305 MAGNALDI / FORTHOMME HONDA 37h 43' 10" 9h 34' 15"
9 362 MITSUHASHI / PONCET NISSAN 38h 43' 42" 10h 34' 47"
10 325 MONTERDE / TORNABELL BMW 39h 05' 19" 10h 56' 24"
11 317 GORDON / VON ZITZEWITZ VOLKSWAGEN 40h 51' 00" 12h 42' 05"
Tsiklid,üldseis
1 002 DESPRES KTM 29h 12' 53" 00' 00"
2 004 MEONI KTM 29h 22' 06" 09' 13" 02' 00"
3 006 COMA KTM 29h 28' 55" 16' 02"
4 007 ESTEVE PUJOL KTM 29h 32' 31" 19' 38" 01' 00"
5 003 COX KTM 29h 33' 48" 20' 55" 01' 00"
6 012 FRETIGNE YAMAHA 29h 39' 19" 26' 26" 01' 00"
7 023 CALDECOTT KTM 29h 50' 38" 37' 45" 17' 00"
8 014 SALA KTM 30h 25' 24" 1h 12' 31" 05' 00"
9 025 DE AZEVEDO KTM 30h 52' 35" 1h 39' 42"
10 022 BLAIS KTM 31h 05' 52" 1h 52' 59" 01' 00"
Luik on 61. ja Rätsepp 101. Tippudest katkestas Ullevalseter (Eurospordi saates oli intervjuu,kus tal käsi kaelas).
Veokite üldseis
1 520 KABIROV / BELYAEV / MOKEEV KAMAZ 37h 47' 51" 00' 00"
2 524 BEKX / WILLEMS / MAESSEN DAF 40h 05' 10" 2h 17' 19"
3 500 SUGAWARA / HAMURA HINO 42h 14' 36" 4h 26' 45"
4 503 VISMARA / BELLINA / CAMBIAGHI MERCEDES 42h 25' 48" 4h 37' 57"
5 501 SUGAWARA / SUZUKI HINO 43h 33' 28" 5h 45' 37"
6 517 BIASION / ALBIERO / DIAMANTE IVECO 43h 56' 43" 6h 08' 52"
7 521 DE ROOY / COLEBUNDERS / SMULDERS DAF 44h 58' 37" 7h 10' 46"
8 522 ALEN / TONI / MICOZZI IVECO 45h 15' 23" 7h 27' 32"
9 543 REIF / PICHLBAUER / HUBER MAN 45h 24' 56" 7h 37' 05"
10 542 SADLAUER / MAIER / MAYER MAN 46h 24' 23" 8h 36' 32"
Hädasid seal jälle Tatratel ja nooremal de Rooy'l.
Sõidukate seis pärast etappi.
1 306 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 28h 08' 55" 00' 00"
2 312 ALPHAND / PICARD MITSUBISHI 28h 30' 23" 21' 28"
3 310 KLEINSCHMIDT / PONS VOLKSWAGEN 29h 19' 40" 1h 10' 45"
4 314 DE VILLIERS / LURQUIN NISSAN 32h 01' 51" 3h 52' 56"
5 320 ROMA / MAGNE MITSUBISHI 35h 47' 49" 7h 38' 54"
6 307 SABY / PERIN VOLKSWAGEN 36h 30' 33" 8h 21' 38"
7 315 SOUSA / DELLI - ZOTTI NISSAN 36h 56' 00" 8h 47' 05"
8 305 MAGNALDI / FORTHOMME HONDA 37h 43' 10" 9h 34' 15"
9 362 MITSUHASHI / PONCET NISSAN 38h 43' 42" 10h 34' 47"
10 325 MONTERDE / TORNABELL BMW 39h 05' 19" 10h 56' 24"
11 317 GORDON / VON ZITZEWITZ VOLKSWAGEN 40h 51' 00" 12h 42' 05"
Tsiklid,üldseis
1 002 DESPRES KTM 29h 12' 53" 00' 00"
2 004 MEONI KTM 29h 22' 06" 09' 13" 02' 00"
3 006 COMA KTM 29h 28' 55" 16' 02"
4 007 ESTEVE PUJOL KTM 29h 32' 31" 19' 38" 01' 00"
5 003 COX KTM 29h 33' 48" 20' 55" 01' 00"
6 012 FRETIGNE YAMAHA 29h 39' 19" 26' 26" 01' 00"
7 023 CALDECOTT KTM 29h 50' 38" 37' 45" 17' 00"
8 014 SALA KTM 30h 25' 24" 1h 12' 31" 05' 00"
9 025 DE AZEVEDO KTM 30h 52' 35" 1h 39' 42"
10 022 BLAIS KTM 31h 05' 52" 1h 52' 59" 01' 00"
Luik on 61. ja Rätsepp 101. Tippudest katkestas Ullevalseter (Eurospordi saates oli intervjuu,kus tal käsi kaelas).
Veokite üldseis
1 520 KABIROV / BELYAEV / MOKEEV KAMAZ 37h 47' 51" 00' 00"
2 524 BEKX / WILLEMS / MAESSEN DAF 40h 05' 10" 2h 17' 19"
3 500 SUGAWARA / HAMURA HINO 42h 14' 36" 4h 26' 45"
4 503 VISMARA / BELLINA / CAMBIAGHI MERCEDES 42h 25' 48" 4h 37' 57"
5 501 SUGAWARA / SUZUKI HINO 43h 33' 28" 5h 45' 37"
6 517 BIASION / ALBIERO / DIAMANTE IVECO 43h 56' 43" 6h 08' 52"
7 521 DE ROOY / COLEBUNDERS / SMULDERS DAF 44h 58' 37" 7h 10' 46"
8 522 ALEN / TONI / MICOZZI IVECO 45h 15' 23" 7h 27' 32"
9 543 REIF / PICHLBAUER / HUBER MAN 45h 24' 56" 7h 37' 05"
10 542 SADLAUER / MAIER / MAYER MAN 46h 24' 23" 8h 36' 32"
Hädasid seal jälle Tatratel ja nooremal de Rooy'l.
Kuuldavasti sai de Mevius ka viga
Gordon and Von Zitzewitz offered wingman support to Jutta Kleinschmidt today to help the Volkswagen team maintain its third position in the overall standings.
Robby Gordon Quote:
“Now, we are driving for the team, because Jutta could still climb on the podium in Dakar, and that's really important for Volkswagen. I have to help her, so I followed her all day. She was stuck behind a dune, so I stopped to help her dig and restart. Then, with all the dust, I stopped to have a better visibility. Then we spent 5 minutes with Gregoire De Mevius who was seriously bleeding on the face. Without all of this, I'm sure I could have caught the Mitsubishi for stage victory, but I had to work for the team, so I stayed with Jutta on the track. Apart from that it was a hard stage, with lots of soft sand and camel grass.”
Jutta Kleinschmidt (D), 3rd place (leg) / 3rd position overall
"I survived the loop well and am satisfied to be third still. Thanks to Robby’s assistance we lost around five minutes less than we would have normally needed to dig ourselves out of the sand. At the same time I let the tyre pressure down a little, which was an advantage in the soft dunes later. Towards the end we lost our bearings briefly and lost the way and ended up driving for about 20 kilometres off the normal track.”
Gordon and Von Zitzewitz offered wingman support to Jutta Kleinschmidt today to help the Volkswagen team maintain its third position in the overall standings.
Robby Gordon Quote:
“Now, we are driving for the team, because Jutta could still climb on the podium in Dakar, and that's really important for Volkswagen. I have to help her, so I followed her all day. She was stuck behind a dune, so I stopped to help her dig and restart. Then, with all the dust, I stopped to have a better visibility. Then we spent 5 minutes with Gregoire De Mevius who was seriously bleeding on the face. Without all of this, I'm sure I could have caught the Mitsubishi for stage victory, but I had to work for the team, so I stayed with Jutta on the track. Apart from that it was a hard stage, with lots of soft sand and camel grass.”
Jutta Kleinschmidt (D), 3rd place (leg) / 3rd position overall
"I survived the loop well and am satisfied to be third still. Thanks to Robby’s assistance we lost around five minutes less than we would have normally needed to dig ourselves out of the sand. At the same time I let the tyre pressure down a little, which was an advantage in the soft dunes later. Towards the end we lost our bearings briefly and lost the way and ended up driving for about 20 kilometres off the normal track.”
gaas on endiselt laiffi
Kurb uudis Sportneti vahendusel:
2005. aasta Dakari ralli nõudis teise inimohvri, kui 2001. ja 2002. aastal mootorratturite seas võitnud itaallane Fabrizio Meoni täna 11. etapil tehtud avarii järel saadud infarkti tõttu suri.
"Me saatsime pärast kukkumist tema juurde helikopteri ja arstid avastasid, et ta süda oli seiskunud. Paraku ei suutnud nad enam tema elu päästa," ütles ralli direktor Etienne Lavigne. 47-aastasest Meonist jäid maha lesk ja kaks last.
Tänavusel Dakari rallil on ta teine hukkunu, eile suri eelmisel nädala tehtud avariis saadud vigastustesse hispaanlane Jose Manuel Perez. Ralli 27-aastase ajaloo jooksul oli Meoni 22. inimohver.
R.I.P Fabrizio Meoni
2005. aasta Dakari ralli nõudis teise inimohvri, kui 2001. ja 2002. aastal mootorratturite seas võitnud itaallane Fabrizio Meoni täna 11. etapil tehtud avarii järel saadud infarkti tõttu suri.
"Me saatsime pärast kukkumist tema juurde helikopteri ja arstid avastasid, et ta süda oli seiskunud. Paraku ei suutnud nad enam tema elu päästa," ütles ralli direktor Etienne Lavigne. 47-aastasest Meonist jäid maha lesk ja kaks last.
Tänavusel Dakari rallil on ta teine hukkunu, eile suri eelmisel nädala tehtud avariis saadud vigastustesse hispaanlane Jose Manuel Perez. Ralli 27-aastase ajaloo jooksul oli Meoni 22. inimohver.
R.I.P Fabrizio Meoni

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
RIP 
Mõned kuuldused räägivad aga,et tragöödiat ei põhjustanud infarkt,vaid ikka väga ränk kukkumine.Fretigne oli teadaolevalt ainus pealtnägija,tema ka kutsus päästekopteri.
Siin Sportneti uudises on ka viga sees,Meoni on minu teada 45.ohver Dakaril,sportlastest aga 15.või 16.Ülejäänud hukkunud on kas organisaatorid,mehaanikud,pealtvaatajad,ajakirjanikud.Ning,tsiklisõitjaist hukkunute arv kasvas tänasega üheteistkümneni.

Mõned kuuldused räägivad aga,et tragöödiat ei põhjustanud infarkt,vaid ikka väga ränk kukkumine.Fretigne oli teadaolevalt ainus pealtnägija,tema ka kutsus päästekopteri.
Siin Sportneti uudises on ka viga sees,Meoni on minu teada 45.ohver Dakaril,sportlastest aga 15.või 16.Ülejäänud hukkunud on kas organisaatorid,mehaanikud,pealtvaatajad,ajakirjanikud.Ning,tsiklisõitjaist hukkunute arv kasvas tänasega üheteistkümneni.
Strike kirjutas:Kurb uudis Sportneti vahendusel:
2005. aasta Dakari ralli nõudis teise inimohvri, kui 2001. ja 2002. aastal mootorratturite seas võitnud itaallane Fabrizio Meoni täna 11. etapil tehtud avarii järel saadud infarkti tõttu suri.
"Me saatsime pärast kukkumist tema juurde helikopteri ja arstid avastasid, et ta süda oli seiskunud. Paraku ei suutnud nad enam tema elu päästa," ütles ralli direktor Etienne Lavigne. 47-aastasest Meonist jäid maha lesk ja kaks last.
Tänavusel Dakari rallil on ta teine hukkunu, eile suri eelmisel nädala tehtud avariis saadud vigastustesse hispaanlane Jose Manuel Perez. Ralli 27-aastase ajaloo jooksul oli Meoni 22. inimohver.
R.I.P Fabrizio Meoni
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Tsikleist täna võit Comale Despres' ja Esteve Pujoli ees.Liider küll Despres,kuid võimalik on KTM Gauloises tiimi tagasitõmbumine (Meoni sõitis seal).
Luik on 62. ja Rätsepp hetkel 94.
Autodest kiireim Kleinschmidt,seal esiots muutumata ehk ikka kaks Mitsut ees,veokaist täna võidukas Bekx,liider aga endiselt Kabirov.
Täna kella kuue järel olnud Eurospordi saates mainis üks organisaatoreid,et väga tõenäoliselt pannakse ka tsiklitele (nagu juba veokitele on rakendatud) tulevikus kiirusepiirang.
Luik on 62. ja Rätsepp hetkel 94.
Autodest kiireim Kleinschmidt,seal esiots muutumata ehk ikka kaks Mitsut ees,veokaist täna võidukas Bekx,liider aga endiselt Kabirov.
Täna kella kuue järel olnud Eurospordi saates mainis üks organisaatoreid,et väga tõenäoliselt pannakse ka tsiklitele (nagu juba veokitele on rakendatud) tulevikus kiirusepiirang.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd vaatasin ka hilisõhtust Eurosporti saadet.Ja lugedes netiuudiseid,soovitas KTM kõigil margi sõitjatel võistlemast loobuda.Samas vaadates tsiklite nimekirja,on pea 90% osalejaist Austria margi kasutajaid.
Näitas ka õnnetuskohta,kus Fretigne ja Cox abi kutsusid ning stseene,kus tippudele etapi finišis õnnetusest teatati...
Surma põhjus ei olnud ikkagi infarkt,vaid kaela murdumine kukkudes...
Homne tsiklite etapp jäetakse ära,rattad viiakse lennukiga Bamakosse.
Vägagi tõenäoline,et selleaastased õnnetused viivad miskite muudatusteni organisatsioonis ja reeglites.
Näitas ka õnnetuskohta,kus Fretigne ja Cox abi kutsusid ning stseene,kus tippudele etapi finišis õnnetusest teatati...
Surma põhjus ei olnud ikkagi infarkt,vaid kaela murdumine kukkudes...
Homne tsiklite etapp jäetakse ära,rattad viiakse lennukiga Bamakosse.
Vägagi tõenäoline,et selleaastased õnnetused viivad miskite muudatusteni organisatsioonis ja reeglites.
-
- Reactions: 0
Tõsine kahju meestest!
Loodame siis parimat eesti poistele ning hoidkem pöialt, et rohkem selliseid traagilisi sündmusi ei näe!
Veidi teisel teemal.
Vaadates senist võistluse käiku võib Lajali kahe aasta tagust sõitu lausa väikseks imeks lugeda - oli ta ju vist 24 kohal kui katkestas. Paisatb, et üldiselt on eesotsas ikka väga kogenud mehed ning uustulnukatele eriti sõnaõigust ei anta.
Loodame siis parimat eesti poistele ning hoidkem pöialt, et rohkem selliseid traagilisi sündmusi ei näe!
Veidi teisel teemal.
Vaadates senist võistluse käiku võib Lajali kahe aasta tagust sõitu lausa väikseks imeks lugeda - oli ta ju vist 24 kohal kui katkestas. Paisatb, et üldiselt on eesotsas ikka väga kogenud mehed ning uustulnukatele eriti sõnaõigust ei anta.
Siklid siis jätavad tänase päeva vahele. Järgmiseks aastaks on plaanis siklitele panna kiirusepiirajad nagu seda hetkel juba veoautodel on.
Viimati muutis Strike, 12 Jaan 2005, 14:03, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Minu viga sryKuriUss kirjutas:Veoautodel väidetavalt.Strike kirjutas:Siklid siis jätavad tänase päeva vahele. Järgmiseks aastaks on plaanis siklitele panna kiirusepiirajad nagu seda hetkel juba autodel on.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Noh, eks Lajal oli vähe kogenum krossimees ka. Pealegi ta peale rallit rääkis, et ta alguses liiga änksilt hakkas kihutama ja seepärast see kukkumine tuligi.mcwax kirjutas:Veidi teisel teemal.
Vaadates senist võistluse käiku võib Lajali kahe aasta tagust sõitu lausa väikseks imeks lugeda - oli ta ju vist 24 kohal kui katkestas. Paisatb, et üldiselt on eesotsas ikka väga kogenud mehed ning uustulnukatele eriti sõnaõigust ei anta.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.rallye1.de/web/marathon/arti ... =5398&sid=
Siin jutustatakse Sousa üleeilsetest seiklustest,kui nende autol etapil rattalaager katkes,sõitsid mehed turistide džiibiga 80 km kaugusele de Meviuse avariikohta,kruvisid tema autolt vajaminevad jupid maha ning sõitsid tagasi ja remontisid sellega oma auto...
That's the spirit!
Siin jutustatakse Sousa üleeilsetest seiklustest,kui nende autol etapil rattalaager katkes,sõitsid mehed turistide džiibiga 80 km kaugusele de Meviuse avariikohta,kruvisid tema autolt vajaminevad jupid maha ning sõitsid tagasi ja remontisid sellega oma auto...

That's the spirit!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Tegu Belgia fännidega ning peale nende veel seitse vigastatut antud õnnetuses.
Inka kirjutas:Täna sai jälle kaks mootorratturit surma, seekord pealtvaatajad:
"Senegalese firefighters said Thursday that two Belgian motorcyclists following the Dakar Rally were killed in a crash east of the capital."
http://raid.racing-live.com/en/
Üks õnnetu võistlus![]()
![]()
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Täna võitjad:tsikleist Caldecott,liidrina jätkab ikka Despres Coma ja Coxi ees.Autodest parim Mitsu duo Peterhansel-Alphand (jagavad ka esimesed kaks kohta,edasi Kleinschmidt,de Villiers ja Saby) ning veokeist kolmikvõit de Rooy tiimile (seal aga top 3:Kabirov,Bekx,Sugawara).
Tsiklid,top10 overall:
1 002 DESPRES KTM 39h 13' 03" 00' 00"
2 006 COMA KTM 39h 29' 09" 16' 06"
3 003 COX KTM 39h 33' 42" 20' 39" 01' 00"
4 007 ESTEVE PUJOL KTM 39h 34' 09" 21' 06" 01' 00"
5 012 FRETIGNE YAMAHA 39h 47' 08" 34' 05" 01' 00"
6 023 CALDECOTT KTM 39h 54' 08" 41' 05" 17' 00"
7 014 SALA KTM 40h 46' 32" 1h 33' 29" 05' 00"
8 025 DE AZEVEDO KTM 40h 52' 52" 1h 39' 49"
9 022 BLAIS KTM 41h 13' 22" 2h 00' 19" 01' 00"
10 009 BRUCY KTM 42h 18' 26" 3h 05' 23" 10' 00"
Sama sõidukate kohta:
1 306 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 44h 35' 20" 00' 00"
2 312 ALPHAND / PICARD MITSUBISHI 45h 02' 53" 27' 33"
3 310 KLEINSCHMIDT / PONS VOLKSWAGEN 46h 06' 15" 1h 30' 55"
4 314 DE VILLIERS / LURQUIN NISSAN 48h 50' 52" 4h 15' 32"
5 307 SABY / PERIN VOLKSWAGEN 53h 35' 17" 8h 59' 57"
6 320 ROMA / MAGNE MITSUBISHI 53h 50' 31" 9h 15' 11"
7 315 SOUSA / DELLI - ZOTTI NISSAN 54h 36' 49" 10h 01' 29"
8 305 MAGNALDI / FORTHOMME HONDA 55h 47' 21" 11h 12' 01"
9 325 MONTERDE / TORNABELL BMW 57h 50' 22" 13h 15' 02"
10 353 DALMAU / OLLER TOT CURSES 62h 40' 42" 18h 05' 22"
Gordon on vaid kümnekonna minuti kaugusel esiküpmnest.
Veokite seis:
1 520 KABIROV / BELYAEV / MOKEEV KAMAZ 60h 32' 35" 00' 00"
2 524 BEKX / WILLEMS / MAESSEN DAF 63h 12' 55" 2h 40' 20"
3 500 SUGAWARA / HAMURA HINO 66h 35' 18" 6h 02' 43"
4 503 VISMARA / BELLINA / CAMBIAGHI MERCEDES 66h 45' 13" 6h 12' 38"
5 521 DE ROOY / COLEBUNDERS / SMULDERS DAF 68h 05' 07" 7h 32' 32"
6 501 SUGAWARA / SUZUKI HINO 70h 17' 01" 9h 44' 26"
7 516 DE ROOIJ / COLSOUL / SLAATS DAF 70h 43' 50" 10h 11' 15"
8 522 ALEN / TONI / MICOZZI IVECO 71h 31' 26" 10h 58' 51"
9 542 SADLAUER / MAIER / MAYER MAN 71h 56' 16" 11h 23' 41"
10 543 REIF / PICHLBAUER / HUBER MAN 72h 34' 45" 12h 02' 10"
Tsiklid,top10 overall:
1 002 DESPRES KTM 39h 13' 03" 00' 00"
2 006 COMA KTM 39h 29' 09" 16' 06"
3 003 COX KTM 39h 33' 42" 20' 39" 01' 00"
4 007 ESTEVE PUJOL KTM 39h 34' 09" 21' 06" 01' 00"
5 012 FRETIGNE YAMAHA 39h 47' 08" 34' 05" 01' 00"
6 023 CALDECOTT KTM 39h 54' 08" 41' 05" 17' 00"
7 014 SALA KTM 40h 46' 32" 1h 33' 29" 05' 00"
8 025 DE AZEVEDO KTM 40h 52' 52" 1h 39' 49"
9 022 BLAIS KTM 41h 13' 22" 2h 00' 19" 01' 00"
10 009 BRUCY KTM 42h 18' 26" 3h 05' 23" 10' 00"
Sama sõidukate kohta:
1 306 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 44h 35' 20" 00' 00"
2 312 ALPHAND / PICARD MITSUBISHI 45h 02' 53" 27' 33"
3 310 KLEINSCHMIDT / PONS VOLKSWAGEN 46h 06' 15" 1h 30' 55"
4 314 DE VILLIERS / LURQUIN NISSAN 48h 50' 52" 4h 15' 32"
5 307 SABY / PERIN VOLKSWAGEN 53h 35' 17" 8h 59' 57"
6 320 ROMA / MAGNE MITSUBISHI 53h 50' 31" 9h 15' 11"
7 315 SOUSA / DELLI - ZOTTI NISSAN 54h 36' 49" 10h 01' 29"
8 305 MAGNALDI / FORTHOMME HONDA 55h 47' 21" 11h 12' 01"
9 325 MONTERDE / TORNABELL BMW 57h 50' 22" 13h 15' 02"
10 353 DALMAU / OLLER TOT CURSES 62h 40' 42" 18h 05' 22"
Gordon on vaid kümnekonna minuti kaugusel esiküpmnest.
Veokite seis:
1 520 KABIROV / BELYAEV / MOKEEV KAMAZ 60h 32' 35" 00' 00"
2 524 BEKX / WILLEMS / MAESSEN DAF 63h 12' 55" 2h 40' 20"
3 500 SUGAWARA / HAMURA HINO 66h 35' 18" 6h 02' 43"
4 503 VISMARA / BELLINA / CAMBIAGHI MERCEDES 66h 45' 13" 6h 12' 38"
5 521 DE ROOY / COLEBUNDERS / SMULDERS DAF 68h 05' 07" 7h 32' 32"
6 501 SUGAWARA / SUZUKI HINO 70h 17' 01" 9h 44' 26"
7 516 DE ROOIJ / COLSOUL / SLAATS DAF 70h 43' 50" 10h 11' 15"
8 522 ALEN / TONI / MICOZZI IVECO 71h 31' 26" 10h 58' 51"
9 542 SADLAUER / MAIER / MAYER MAN 71h 56' 16" 11h 23' 41"
10 543 REIF / PICHLBAUER / HUBER MAN 72h 34' 45" 12h 02' 10"