44. Saaremaa Ralli 2011

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Vasta
Lithium
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5165
Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 1
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Lithium »

Need ongi Sputnikud ju :D
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1452
Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Afka »

Osad 08d olid vanasti Sputniku,osad Samara kirjaga
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 625
Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas -helm- »

ook..olin ilmselt veel siis nii pisi,et ei mäleta selliseid asju :)
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
KLX
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 75
Liitunud: 25 Mär 2004, 21:44

Postitus Postitas KLX »

[quote="calderon"][quote="KLX"]Üks mõte korraldajatele - Kaugatoma Lassi sillale ärge seekord tehislikke takistusi üldse pange! Ülikiire pealetulek ja ootamatu kurv oleks vahelduseks väga atraktiivne, kuna eelmine kord pingutati nende betoonidega ikka väga üle.[/quote]

Ühesõnaga sa tahad, et võimalikult paljud seal oma auto ära lõhuks, mis mõte sellel on?[/quote]

Calderon ja Helm said sellest minu postitusest täiesti valesti aru. Ma pigem olen 100% selle poolt, et sellised tehislike crashi tekitajaid rajale ei pandaks, sest 90% selle kurvi õnnetustest on ju tänu betoonidele. Jah, seal kunagi oli originaal sild, aga need ajad on möödas. Ma ei saa kellegi auto lõhkumisest kaifi, pigem teeb iga crash rallirivi järgmisel etapil jälle lühemaks ja sellest on kahju. Lihtsalt selgituseks.
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

Mina näen et sellistes kavalamates kohtades just aega võidetaksegi, olenemata tehnikast. See ju toob juhi sõiduoskused ja muud tegurid välja.
busse
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 456
Liitunud: 02 Okt 2009, 08:07
Asukoht: Aruküla
Kontakt:

Postitus Postitas busse »

-helm- kirjutas:LAURI REINTAM / ILMAR PUKK EST VAZ 2108-SPUTNIK OK TSK

mis variant 08-st see Sputnik veel on :D
peaks olema varustuse klass ehk?
http://data10.gallery.ru/albums/gallery ... 35262-.jpg
http://www.autowp.ru/picture/114291
WRC Fann
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 460
Liitunud: 03 Jaan 2008, 11:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas WRC Fann »

Spuntnik - see on Samarade esimene nimetus, mis kasutati siseturus, aga Samaradega nimetati autosid, millised müüdi NSV Liidu väljaspool. Peale hakkati viimast nimetust kasutama ka NSV Liidus/Venemaal.
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 625
Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas -helm- »

77 ekipaaži registreerunud.ehk siis üle poole limiidist on juba reganud...nüüd edasi hakkab see number vist üsna visalt kasvama..
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2128
Liitunud: 07 Okt 2010, 13:58

Postitus Postitas Mart_ »

Remmakust pole midagi kuulda?
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

Tahtsin ka just seda küsida.Kas tuleb saaremaale võ mitte?
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 625
Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas -helm- »

rally11 kirjutas:Tahtsin ka just seda küsida.Kas tuleb saaremaale võ mitte?
Remmak pani pillid kotti, Suuder teeb ilmselt Saaremaal raadiot Ja Roosimaa, loeb Saaremaal Ollinole kaarti..
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
rally11
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Veebr 2011, 09:17
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas rally11 »

Kus seda tead et Ollino saaremaale tuleb?
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Paistab, et saab Ford Puma Kit-cari näha. Kui ma ei eiksi siis linnakatse saaks sellise pilliga kinni panna, aga siis läheb head pilooti ka vaja.
Mart_
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2128
Liitunud: 07 Okt 2010, 13:58

Postitus Postitas Mart_ »

allar9944 kirjutas:Paistab, et saab Ford Puma Kit-cari näha. Kui ma ei eiksi siis linnakatse saaks sellise pilliga kinni panna, aga siis läheb head pilooti ka vaja.
Veits lahjaks ei jää see 1600 või see on s1600 masin?
-helm-
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 625
Liitunud: 02 Okt 2008, 18:47
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas -helm- »

rally11 kirjutas:Kus seda tead et Ollino saaremaale tuleb?
kõhutunne ütleb ;)
Poola kivi on Eesti rallifänni jaoks sõimusõna

M.Kiiver
allar9944
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2443
Liitunud: 19 Jaan 2010, 22:02
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas allar9944 »

Mart_ kirjutas:
allar9944 kirjutas:Paistab, et saab Ford Puma Kit-cari näha. Kui ma ei eiksi siis linnakatse saaks sellise pilliga kinni panna, aga siis läheb head pilooti ka vaja.
Veits lahjaks ei jää see 1600 või see on s1600 masin?
Kit car ei ole 1600. peaks 2l turbomootor olema.

Nendega tehti veel WRC autodele asfaldil ära MM rallidel.
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2367
Liitunud: 10 Aug 2006, 17:31

Postitus Postitas svs89 »

allar9944 kirjutas:
Mart_ kirjutas:
allar9944 kirjutas:Paistab, et saab Ford Puma Kit-cari näha. Kui ma ei eiksi siis linnakatse saaks sellise pilliga kinni panna, aga siis läheb head pilooti ka vaja.
Veits lahjaks ei jää see 1600 või see on s1600 masin?
Kit car ei ole 1600. peaks 2l turbomootor olema.

Nendega tehti veel WRC autodele asfaldil ära MM rallidel.
Kit Car variant

Ford also produced a Ford Puma Kit Car which was designed to be competed in rallying. The Puma's technical details included a Zetec SE all alloy engine with 4 cylinders and 16 valves at 1596 cc, power over 200 bhp (150 kW) at 9000 rpm, front wheel drive via a Hewland 6-speed sequential gearbox, limited slip differential, dynamic front suspension using MacPherson struts with adjustable spring platforms, Ford Racing rear trailing arm beam with adjustable dynamic suspension, Alcon front brakes with 355 mm (14.0 in) diameter ventilated discs using four-piston calipers, Alcon 260 mm (10 in) diameter solid disc rear brakes with two piston calipers, a welded steel safety roll cage, and front and rear wheel arches and bumpers in composite. The fuel tank was a 55 litre capacity FIA ‘bag’ tank located beneath rear floor. Wheels were Tarmac 7” x 17” aluminium wheels or 6” x 15” aluminium wheels for gravel.[8]

Pilt

Wikipedia
Karla
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 122
Liitunud: 30 Sept 2005, 22:13

Postitus Postitas Karla »

allar9944 kirjutas:
Mart_ kirjutas:
allar9944 kirjutas:Paistab, et saab Ford Puma Kit-cari näha. Kui ma ei eiksi siis linnakatse saaks sellise pilliga kinni panna, aga siis läheb head pilooti ka vaja.
Veits lahjaks ei jää see 1600 või see on s1600 masin?
Kit car ei ole 1600. peaks 2l turbomootor olema.

Nendega tehti veel WRC autodele asfaldil ära MM rallidel.
Kirjas on ta A6 klassis siis järelikult peab olema 1600 mootor.
svs89
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2367
Liitunud: 10 Aug 2006, 17:31

Postitus Postitas svs89 »

Karla kirjutas:
allar9944 kirjutas:
Mart_ kirjutas: Veits lahjaks ei jää see 1600 või see on s1600 masin?
Kit car ei ole 1600. peaks 2l turbomootor olema.

Nendega tehti veel WRC autodele asfaldil ära MM rallidel.
Kirjas on ta A6 klassis siis järelikult peab olema 1600 mootor.
1596 cc
Funky-
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 295
Liitunud: 07 Juun 2010, 20:15
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Funky- »

IRWWWWW, svs
Vasta