k.esisillaveolise auto lukk

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus

Vasta
margus 1
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Okt 2008, 11:40

k.esisillaveolise auto lukk

Postitus Postitas margus 1 »

oskab keegi soovitada kas rallyl kasutada torsen või ketas lukku ja paluks ka põhjendada
margus 1
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Okt 2008, 11:40

Postitus Postitas margus 1 »

ootan vastuseid
mell
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Jaan 2005, 01:46
Asukoht: Paide

Postitus Postitas mell »

päris ühte ja õiget minu arvates ei ole. torsen on veidi pehmem ja annab autole parema juhitavuse. sellega on võimalik rohkem otse sõita. Ketasplokk on üldjuhul jäigem, juhitavus sellega veidi kehvem.
Aeglastes kohtades peaks tegelikult ketasplokk eelise andma kuna jõudu kantakse tänu ploki jäikusele rohkem edasi ratasteni kui torsen plokiga.

Ketasplokil üldjuhul saab jäikust muuta ketaste lisamise või ära võtmisega.
Torsen plokk selles suhtes kehvem et kui ära kulub siis viskad minema. Ketasplokile paned uued kettad sisse ja käib jälle.

Enda autol sees ketasplokk. Autoks Lada Samara
Vasta