Rally Kurzeme

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus

Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Murakas katkestas jah mootori tõttu, samuti ka esikümnest Levyatovil lõppes mootor.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Ja Laur tõusis kaheksandale kohale, ehk viimasele ERC punktikohale :)
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Levyatov siiski jätkab veel.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Aivis Eglel on probleeme mootoriga, kuid ta jätkab. Viimane katse peaks varsti algama.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Hommikusel esimesel katsel sõitis Aivis millelegi otsa, aga ei tea millele, sest olevat olnud tõsine inglise udu. Peale seda tekkisid probleemid turborõhuga. Uudis viimaselt katselt ütleb, et Maspans on kadunud.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Ja Grjazin on võitnud ralli! Vorobjovs kaotas talle lõpuks vaid 6.9 sekundit.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Ralli üldvõit vist läheb ikka Mežaksile? Ta oli Grjazinist üsna palju ees enne viimast katset.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Ütleme nii, et Läti meistrivõistluste etapi võitis Mezaks, kuid Euroopa meistrivõistluste etapi võitis Grjazin :)

Siin on siis Kurzeme ralli tulemused:

1 Stanislav Grjazin - Mitsubishi Lancer EVO6
2 Janis Vorobjovs - Mitsubishi Lancer EVO6 +0:06.9
3 Aivis Egle - Mitsubishi Carisma EVO6 +1:36.2
4 Andrey Shigunov - Mitsubishi Lancer +3:11.4
5 Aleksander Dorosinsky - Subaru Impreza +4:11.6
6 Mihkel Niinemäe - Mitsubishi Lancer EVO6 +4:39.3
7 Andrus Laur - Citroen Saxo s1600 +6:21.7
8 Evaldas Cirba - Renault Clio N3 +7:39.4

Kaks eestlast on ERC punktidel :) Leeduka Cirba sõit üllatas mind, N3 masinaga suutis ta nii mõnestki võimsamast autost kiirem olla.

Maspansi katkestamise põhjus oli bensu pumba rike.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Niih, Sokolovi crash ka videol ja asub siin: http://www.iauto.lv/video/podnieki_crash.wmv

Rahvas seisab ikka ajuvabas kohas küll!!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

R-Evolutioni kodukalt võib täna lugeda, et Mezaks ei ole absoluutselt rahul otsusega, et ta pidi sõitma R klassis Kurzeme rallil. Ta on veendunud, et ralli ametnikud eksisid ja R-Evolution meeskond on algatanud juurdluse tõe väljaselgitamiseks. Juurdlusse on kaasatud ja FIA eksperdid.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Nujah, seevastu teadjamad räägivad, et seda autot poleks tohtinud üldse rajale lasta ja ainult Eestis tohiks sellega sõita.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Lisaks veel asja Läti-moodi. Nimelt Kurzeme ralli kodulehel kirjas, et a-rühma võitsid kaks naist Subarul. Nujah, tundus juba algul kahtalsena see jutt. Tegelikult võitis A-rühma ikka Andrus Laur, keda selle eest ka autasustati :)
Jackal
Kaval Ants
Kaval Ants
Postitusi: 125
Liitunud: 25 Veebr 2003, 10:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jackal »

mina sain seal nii aru et tal oli istmel homologeering läbi ja kuna seal R-grupis kehtivat homologeeringut ei nõuta siis lasti tal startida R-Grupis.

Need naised võitsid A8 rühma
Grjazinil ikka vedas et auto lahti võtmisel midagi ei avastatud kuna tema auto oli ikka tõesti piiri peale aetud ja isegi natuke peale.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Mežaksil oli kõigepealt neljal erineval turvavarustusel lõppenud homologeering (kaardilugeja iste, tulekustutussüsteem ja miskit veel). Lisaks on veel mingi värk, millest ma täpselt aru ei saanud, aga midagi sellist, et selle autoga tohib sõita ainult Eestis. Kui on selline asi, et istmel homologeering lõppend, siis ei tohi autoga sellegipoolest rahvuslikus sõita. Selleks peab olema autol homologeering lõppend.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Jackal kirjutas:Grjazinil ikka vedas et auto lahti võtmisel midagi ei avastatud kuna tema auto oli ikka tõesti piiri peale aetud ja isegi natuke peale.
Grjazini auto on N, seda kinnitavad ka konkurendid. Lihtsalt hästi ja raha lugemata tehtud.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Eesti E rühma tehnilised tingimused ütlevad:

"Kasutada võib ainult rühmadesse 1, 2, A ja B homologeeritud autosid, millede homologatsioonitähtaeg on lõppenud ja samuti mittehomologeeritud autosid. Mittehomologeeritud autode kasutamine on lubatud ainult juhul, kui nad vastavad FIA Lisa J Art. 252 ja 253-le."

Kui Lätis vähegi sarnased reeglid on, siis ma küll aru ei saa kuidas sai Mezaks R rühmas sõita autoga, millel on täiesti kehtiv homologatsioon :roll:
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Lätivärk noh. Paljud meile ebaloogilisena tunduvad asjad on seal igapäevased :)
Vasta